Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
zmostkuj kolego sobie 2 piny w gnieździe na forum jest o tym kilka stron co i jak zrobić i odczytaj błędy. jeśli padł by ci czujnik połozenia wału to prawdopodobnie nie odpalisz autka.al moge sie mylić.
scrabi
Witam i dziekuje wszystkim za pomoc. Jutro podlacze diode i sprobuje odczytac bledy...jak czegos sie dowiem dam znac. Pozdrawiam
P.S. Chodzilo mi czy przy padnietym czujniku polozenia walu byla by iskra na swiecach bo sam osobiscie przekonalem sie ze autka nie da sie odpalic,
P.S. Chodzilo mi czy przy padnietym czujniku polozenia walu byla by iskra na swiecach bo sam osobiscie przekonalem sie ze autka nie da sie odpalic,
- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
hmmmm
co w 100% kolego bo terz to mnie zaskoczyłeś tym pytaniem.ale może sprawdz kolegoo jeszcze jedna żecz a mianowicie czy nie masz przestawionego palaca w kopułce o 180 stopni moze sie przekrecił sam ja kiedyś tak miałemw oplu vectra i tez sie głowiłem z 2 dni zanim doszedłem co to moze być.

scrabi
witam mam taki problem i jestem wściekły jak bąk, mianowicie auto po przekręceniu kluczyka nie ma prądu ... totalne zero, aku jest naładowany na 100%, przeczyściłem juz mase z akumulatora i zaskoczyło tzn załączyły sie kontrolki ale jak chce odpalić to wybija coś i znów musze czyścic mase czy to normalne w okresie zimowym?? i jak temu zapobiegać???
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
- Od: 10 paź 2009, 14:04
- Posty: 48
- Skąd: katowice
- Auto: mazda 323F BA 1997 1,5
błędy jakie wykryłem to:
25 Regulator ciśnienia paliwa elektromagnetyczny sterowania
28 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – podciśnienie
29 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – odpowietrznik.
moglibyście podpowiedzieć mi jak sobie z nimi poradzić? będę wdzięczny.
25 Regulator ciśnienia paliwa elektromagnetyczny sterowania
28 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – podciśnienie
29 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – odpowietrznik.
moglibyście podpowiedzieć mi jak sobie z nimi poradzić? będę wdzięczny.
- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
może zwarcie? jeśli przy probie odpalenia robi coś takiego to moze cos przy rozruszniku nie styka, kabel sie urwał i gdzies dotyka czy coś w tym stylu.?
za słabo opisałeś problem zeby coś więcej pomóc
za słabo opisałeś problem zeby coś więcej pomóc
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
- Od: 7 gru 2008, 17:52
- Posty: 146
- Skąd: Biskupiec/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA
Po odczytaniu bledow pogrzebalem troszke pod maska i znalkazlem regulator cisnienia paliwa
tylko zastanawia mnie dlaczego wlasnie do niego jest podlaczona rurka od antywybuchu?
czy to ma jakies znaczenie? a po za tym jeszcze dwa pytanka do bardziej doswiadczonych forumowiczow :
1. czy bląd 25 czyli uszkodzony regulator cisnienia mogl wywolac bledy 28 i 29?
2. gdzie znajduje sie i jak najszybciej zlokalizowac elektromagnetyczny zawor/ regulator recyrkulacji spalin (EGR) ?
Logicznie myslac mam zamiar wymienic regulator cisnienia paliwa, skasowac bledy z komputera i sprobowac odpalic madzie...Pozniej sprawdze czy owe bledy sie powtarzaja jesli tak to bede chcial wymienic (EGR) tylko mam problem z jego lokalizacja. Czy dobrze mysle? Jesli nie to prosze o poprawienie mnie
Jeszcze jedno pytanko mi sie nasunelo w międzyczasie, a mianowicie czy z powodu uszkodzonego regulatora cisnienia paliwa moge miec problem z odpaleniem na gazie? Czy moze jest to wywolane kolejnymi bledami cisnienia i odpowietrzenia (EGR) Z jednej strony wydaje mi sie ze nie bo gaz jest podlaczony w innym miejscu ale z drugiej strony zmylila mnie ta rurka od antywybuchu
Prosze o pomoc i z gory dziekuje

1. czy bląd 25 czyli uszkodzony regulator cisnienia mogl wywolac bledy 28 i 29?
2. gdzie znajduje sie i jak najszybciej zlokalizowac elektromagnetyczny zawor/ regulator recyrkulacji spalin (EGR) ?
Logicznie myslac mam zamiar wymienic regulator cisnienia paliwa, skasowac bledy z komputera i sprobowac odpalic madzie...Pozniej sprawdze czy owe bledy sie powtarzaja jesli tak to bede chcial wymienic (EGR) tylko mam problem z jego lokalizacja. Czy dobrze mysle? Jesli nie to prosze o poprawienie mnie
Jeszcze jedno pytanko mi sie nasunelo w międzyczasie, a mianowicie czy z powodu uszkodzonego regulatora cisnienia paliwa moge miec problem z odpaleniem na gazie? Czy moze jest to wywolane kolejnymi bledami cisnienia i odpowietrzenia (EGR) Z jednej strony wydaje mi sie ze nie bo gaz jest podlaczony w innym miejscu ale z drugiej strony zmylila mnie ta rurka od antywybuchu

- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
na moje myslenie to nieodpalisz autka na gazie samym jeśli masz sekwencję> bo najpier auto odpala na benzynce a puzniej sie przełacza na gaz .mozna odpalic awaryjnie na gazie (jesli to sekwencyjny układ to trzeba przytrzyać dłuzej ok 7sek. przycisk i powinno sie udac ,ale na takich mrozach nieradze bo można zniszczc wtryski gaz musi byc lotny a nie ciekły.mam na mysli wtryski od gazu
scrabi
sprawdź masę do karoserii auta nie tylko przy klemach aku
bo takie cykanie po przerkęceniu kluczyka jest od słabej masy do karoserii
bo takie cykanie po przerkęceniu kluczyka jest od słabej masy do karoserii
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
dokładnie tak jak przedmówcy piszą takie cykanie to jest na 100% brak niełaczy gdzies masa sprawdz dokładnie mase w klemach ja miałem podbnie bo po wymianie aku były jak by troszke mniejsze czopy w aku i klema dokłądnie ich nieobejmowała nie sciskała wiec podłozyłem niedziany drucik i tak juz 4 rok śmigam(dodam że własnie chyba na dniach czeka mnie wymiana aku bo przez 4 lata słuzył super tylko jest spory sprzet grajacy i 4 4 pod chmurka w duze mrozy i robi swoje powol mi pada.
scrabi
mam zwykłą instalację stag2 i auto wcześniej paliło na samym gazie...
postaram się zrobić ten regulator...
tylko nie mam pojęcia gdzie znajduje się zawór egr, bo najpierw chciałbym go przeczyścić i sprawdzić.
a w takim razie jaki może być powód, że nie pali na gazie, skoro wcześniej odpalał?
postaram się zrobić ten regulator...
tylko nie mam pojęcia gdzie znajduje się zawór egr, bo najpierw chciałbym go przeczyścić i sprawdzić.
a w takim razie jaki może być powód, że nie pali na gazie, skoro wcześniej odpalał?
- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
dokładnie to była MASA kupiłem w sklepie taki czyscik do rur miedzianych , taki wycior mały i wyszlifowałem całość i jest git
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
- Od: 10 paź 2009, 14:04
- Posty: 48
- Skąd: katowice
- Auto: mazda 323F BA 1997 1,5
scrabi napisał(a):mozna odpalic awaryjnie na gazie (jesli to sekwencyjny układ to trzeba przytrzyać dłuzej ok 7sek. przycisk i powinno sie udac ,ale na takich mrozach nieradze bo można zniszczc wtryski gaz musi byc lotny a nie ciekły.mam na mysli wtryski od gazu
może to jest odpowiedź, dlaczego już nie pali na gazie.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości