Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)

Postprzez kanex93 » 1 lut 2012, 11:45

a jak w takim razie sprawdzic te blrdy dioda?
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez scrabi » 1 lut 2012, 17:09

zmostkuj kolego sobie 2 piny w gnieździe na forum jest o tym kilka stron co i jak zrobić i odczytaj błędy. jeśli padł by ci czujnik połozenia wału to prawdopodobnie nie odpalisz autka.al moge sie mylić.
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez kanex93 » 1 lut 2012, 23:06

Witam i dziekuje wszystkim za pomoc. Jutro podlacze diode i sprobuje odczytac bledy...jak czegos sie dowiem dam znac. Pozdrawiam

P.S. Chodzilo mi czy przy padnietym czujniku polozenia walu byla by iskra na swiecach bo sam osobiscie przekonalem sie ze autka nie da sie odpalic, :(
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez scrabi » 2 lut 2012, 10:48

hmmmm <nie powiem> co w 100% kolego bo terz to mnie zaskoczyłeś tym pytaniem.ale może sprawdz kolegoo jeszcze jedna żecz a mianowicie czy nie masz przestawionego palaca w kopułce o 180 stopni moze sie przekrecił sam ja kiedyś tak miałemw oplu vectra i tez sie głowiłem z 2 dni zanim doszedłem co to moze być.
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez kanex93 » 2 lut 2012, 11:57

sprawdze. jak sie czegos dowiem to oczywiscie dam znac. dzieki
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez kozub007 » 2 lut 2012, 11:58

witam mam taki problem i jestem wściekły jak bąk, mianowicie auto po przekręceniu kluczyka nie ma prądu ... totalne zero, aku jest naładowany na 100%, przeczyściłem juz mase z akumulatora i zaskoczyło tzn załączyły sie kontrolki ale jak chce odpalić to wybija coś i znów musze czyścic mase czy to normalne w okresie zimowym?? i jak temu zapobiegać???
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 14:04
Posty: 48
Skąd: katowice
Auto: mazda 323F BA 1997 1,5

Postprzez kanex93 » 2 lut 2012, 16:57

błędy jakie wykryłem to:
25 Regulator ciśnienia paliwa elektromagnetyczny sterowania
28 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – podciśnienie
29 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – odpowietrznik.
moglibyście podpowiedzieć mi jak sobie z nimi poradzić? będę wdzięczny.
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez cwany » 2 lut 2012, 17:44

może zwarcie? jeśli przy probie odpalenia robi coś takiego to moze cos przy rozruszniku nie styka, kabel sie urwał i gdzies dotyka czy coś w tym stylu.?
za słabo opisałeś problem zeby coś więcej pomóc
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2008, 17:52
Posty: 146
Skąd: Biskupiec/Gdańsk
Auto: Mazda 323f 1.5 BA

Postprzez kanex93 » 2 lut 2012, 19:02

Po odczytaniu bledow pogrzebalem troszke pod maska i znalkazlem regulator cisnienia paliwa :D tylko zastanawia mnie dlaczego wlasnie do niego jest podlaczona rurka od antywybuchu? <glupek2> czy to ma jakies znaczenie? a po za tym jeszcze dwa pytanka do bardziej doswiadczonych forumowiczow :

1. czy bląd 25 czyli uszkodzony regulator cisnienia mogl wywolac bledy 28 i 29?
2. gdzie znajduje sie i jak najszybciej zlokalizowac elektromagnetyczny zawor/ regulator recyrkulacji spalin (EGR) ?

Logicznie myslac mam zamiar wymienic regulator cisnienia paliwa, skasowac bledy z komputera i sprobowac odpalic madzie...Pozniej sprawdze czy owe bledy sie powtarzaja jesli tak to bede chcial wymienic (EGR) tylko mam problem z jego lokalizacja. Czy dobrze mysle? Jesli nie to prosze o poprawienie mnie :)

Jeszcze jedno pytanko mi sie nasunelo w międzyczasie, a mianowicie czy z powodu uszkodzonego regulatora cisnienia paliwa moge miec problem z odpaleniem na gazie? Czy moze jest to wywolane kolejnymi bledami cisnienia i odpowietrzenia (EGR) Z jednej strony wydaje mi sie ze nie bo gaz jest podlaczony w innym miejscu ale z drugiej strony zmylila mnie ta rurka od antywybuchu <glupek2> Prosze o pomoc i z gory dziekuje
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez scrabi » 2 lut 2012, 21:30

na moje myslenie to nieodpalisz autka na gazie samym jeśli masz sekwencję> bo najpier auto odpala na benzynce a puzniej sie przełacza na gaz .mozna odpalic awaryjnie na gazie (jesli to sekwencyjny układ to trzeba przytrzyać dłuzej ok 7sek. przycisk i powinno sie udac ,ale na takich mrozach nieradze bo można zniszczc wtryski gaz musi byc lotny a nie ciekły.mam na mysli wtryski od gazu
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez lesiux » 2 lut 2012, 21:40

nie wydaje mi się, żeby z powodu egr-u nie odpalało Ci auto. Zrób ten regulator, sprawdź czy masz wszystkie podciśnienia podłączone bo może w ogóle paliwo nie dochodzi do wtrysków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Majki88 » 2 lut 2012, 21:49

sprawdź masę do karoserii auta nie tylko przy klemach aku
bo takie cykanie po przerkęceniu kluczyka jest od słabej masy do karoserii
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez scrabi » 2 lut 2012, 22:01

dokładnie tak jak przedmówcy piszą takie cykanie to jest na 100% brak niełaczy gdzies masa sprawdz dokładnie mase w klemach ja miałem podbnie bo po wymianie aku były jak by troszke mniejsze czopy w aku i klema dokłądnie ich nieobejmowała nie sciskała wiec podłozyłem niedziany drucik i tak juz 4 rok śmigam(dodam że własnie chyba na dniach czeka mnie wymiana aku bo przez 4 lata słuzył super tylko jest spory sprzet grajacy i 4 4 pod chmurka w duze mrozy i robi swoje powol mi pada.
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez scrabi » 2 lut 2012, 22:14

dokłądnie moze paliwk niedochodzi do wtrysków.
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez kozub007 » 2 lut 2012, 22:20

dziękuje wszystkim za odpowiedz :) jutro przyatakuje tam z grubym papierem ściernym i kilkoma kluczami
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 14:04
Posty: 48
Skąd: katowice
Auto: mazda 323F BA 1997 1,5

Postprzez kanex93 » 2 lut 2012, 22:54

mam zwykłą instalację stag2 i auto wcześniej paliło na samym gazie...
postaram się zrobić ten regulator...
tylko nie mam pojęcia gdzie znajduje się zawór egr, bo najpierw chciałbym go przeczyścić i sprawdzić.
a w takim razie jaki może być powód, że nie pali na gazie, skoro wcześniej odpalał?
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Postprzez scrabi » 3 lut 2012, 10:37

no problemo w końcu po to jest forum :D :]
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez kozub007 » 3 lut 2012, 11:47

dokładnie to była MASA kupiłem w sklepie taki czyscik do rur miedzianych , taki wycior mały i wyszlifowałem całość i jest git
[b]Chcesz zarobić pare groszy? mam 2 sprawdzone programy partnerskie więcej info na priv :)[/b]
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 14:04
Posty: 48
Skąd: katowice
Auto: mazda 323F BA 1997 1,5

Postprzez lesiux » 3 lut 2012, 13:28

scrabi napisał(a):mozna odpalic awaryjnie na gazie (jesli to sekwencyjny układ to trzeba przytrzyać dłuzej ok 7sek. przycisk i powinno sie udac ,ale na takich mrozach nieradze bo można zniszczc wtryski gaz musi byc lotny a nie ciekły.mam na mysli wtryski od gazu


może to jest odpowiedź, dlaczego już nie pali na gazie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez kanex93 » 3 lut 2012, 14:17

z tym, ze ja nie mam wtryskow tylko zwykla rure...
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 09:27
Posty: 44
Skąd: Chelm
Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323