Remont Silnika – fakty, mity i pytania dla silników benzynowych. Wątek wspólny dla BA/BH

Postprzez buba74 » 6 lip 2007, 09:16

art3city skontaktuj się z kolegą Smirnoff'em...on Ci wszystko powie i koszty wyliczy i części załatwi. Solidny i konkretny doradca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez VeruS » 14 lip 2007, 10:27

Czołem,

Sorry ale ostatnio miałem sporo na głowie...

Pierścienie RIKEN kupiłem za 450 PLN (napisałem w pierwszym poście tematu)
Uszczelniacze wstępnie kupiłem z JC firmy TOA – okazały się dramatem. pojechałem do intercars i od ręki dostałem uszczelniacze firmy NOC – jak się okazało nawet numery części się zgadzały z tym co miałem w silniku. – cenę sprawdzisz na intercars.com.pl
Uszczelki kupiłem w serwisie mazdy... kosztowne, ale wszyscy doradzali wiec pewnie coś w tym było... jak na razie nie ciekną.
Uszczelki pod pokrywę zaworów zostawiłem z JC... zaczęły cieknąć od początku. Zostały uszczelnione ale nadal ciekną... chyba kupię mazdy... mogłem posłuchać rad od razu.
Filtr oleju. MICRO pewnie żadna rewelacja... ale nie polecono mi lepszego wiec uznaję, że jest ok.

Na razie zrobiłem 4k km. Autko nie dymi, olej jest czysty i nie znika. Dyskomfortem jest mały wyciek spod pokrywy zaworów na kolektor wydechowy.

Niebawem zabieram się za remont skrzynki biegów. może już założyć wątek z pytaniami o to gdzie i w co się zaopatrywać ?
Silnik, sprzęgło, skrzynia po generalce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2007, 14:44
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 2.0 GT V6 24V 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323