Bąbelki w zbiorniku wyrównawczym, ubywa płynu chłodzącego
witam
mam mały dylemat, prawdopodobnie padł mi termostat [zawiesza się na otwartym]
szukałem no i znalazłem [nr katalogowy 8ABE-15-171]
www.unto.pl
oraz http://sklep.intercars.com.pl/
tylko że jeden kosztuje niecałe 27 zł
a drugi 97 zł
według nr katalogowego pasują oba
a cena troszkę się różni
mam jeszcze jedno pytanie w mazdzie 323F 1,5 BA Z5 1996 jaki jest termostat
z odpowietrzeniem czy bez
[img]http://sklep.intercars.com.pl/khpics\TCD200901/215\P6292.jpg[/img]
[img]http://sklep.intercars.com.pl/khpics\TCD200901/215\P5076.jpg[/img]
mam mały dylemat, prawdopodobnie padł mi termostat [zawiesza się na otwartym]
szukałem no i znalazłem [nr katalogowy 8ABE-15-171]
www.unto.pl
oraz http://sklep.intercars.com.pl/
tylko że jeden kosztuje niecałe 27 zł
a drugi 97 zł
według nr katalogowego pasują oba
a cena troszkę się różni
mam jeszcze jedno pytanie w mazdzie 323F 1,5 BA Z5 1996 jaki jest termostat
z odpowietrzeniem czy bez
[img]http://sklep.intercars.com.pl/khpics\TCD200901/215\P6292.jpg[/img]
[img]http://sklep.intercars.com.pl/khpics\TCD200901/215\P5076.jpg[/img]
Ostatnio edytowano 23 lut 2009, 15:16 przez Kluska, łącznie edytowano 1 raz
Kluska




- Od: 1 cze 2008, 19:41
- Posty: 116
- Skąd: Ziemia Sieradzka
- Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5
ok to jedno już wiem
a co do jakości i ceny bo 70 pln to torszke jest
który lepiej wziąć, tańszy czy droższy
na http://sklep.intercars.com.pl/ do BA pasują wszystkie
a co do jakości i ceny bo 70 pln to torszke jest
który lepiej wziąć, tańszy czy droższy
na http://sklep.intercars.com.pl/ do BA pasują wszystkie

Kluska




- Od: 1 cze 2008, 19:41
- Posty: 116
- Skąd: Ziemia Sieradzka
- Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5
farciarz na pierwszej fotce to jest podwójny, ten mały mieszek otwiera sie wczesniej...poza tym jak dobrze popatrzysz na pierwsza fotke to zobaczysz z tyłu po prawej stronie taki mały bolczyk własnie
wiem bo miałem taki sam termostat w silniku...
-
Gość
A ja wymieniłem na jakiś zwykły z TAMA ENTERPRISES CO LTD, zapłaciłem za niego 53zł i jak narazie działa. Nie zapomnij tylko o uszczelce, bo ja zapomniałem i auto stało jeden dzień zanim drugi termostat do mnie dotarł.
Na pierwszej fotce jest termostat dwu progowy, pierwszy mały zaworek na 85 stopni, a drugi duży na 88 stopni
Na pierwszej fotce jest termostat dwu progowy, pierwszy mały zaworek na 85 stopni, a drugi duży na 88 stopni
Kluska ten otwór z bolczykiem który słuzy do wyrównania cisnienia i odpowietrzenia ustaw u samej góry...
-
Gość
Witam. mam problem z obrotami ktore na zimno wynosza kolo 3 tys a pozniej po rozgrzaniu silnika sobie dosc regularnie faluja na luzie pomiedzy 2-2.5 tys. autko ma 107 tys przebiegu ale wymienialem chlodnice i objaw ktory tez mnie meczy to przy odpalaniu bulgot w ukladzie chlodzenia. Mozna powiazac te objawy? bede wdzieczny za pomoc
-
smaartins
Najpewniej masz zapowietrzony układ chłodzenia-dolej płynu.
Czujnik temperatury nie łapie właściwych parametrów bo nie ma kontaktu z cieczą tak samo jak zawór bimetaliczny w silniczku krokowym – te dwa elementy odpowiadają za regulacje wolnych obrotów.
Pozdrawiam
Czujnik temperatury nie łapie właściwych parametrów bo nie ma kontaktu z cieczą tak samo jak zawór bimetaliczny w silniczku krokowym – te dwa elementy odpowiadają za regulacje wolnych obrotów.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
z tego co wyczytalem na forum to na zimnym silniku odkrecic wlew na chlodnicy , odpalic silnik i na wolnych obrotach czekac az sie wlaczy wentylator czy jakies jeszcze szzczegoly mi umknely ? dzieki za odpowiedz bo az mi jej szkoda ze tak sobie wyje ciagle
-
smaartins
mój sposób to na zapalonym silniku odkręcam korek dolewam płynu w międzyczasie ściskam i puszczam dolny wąż chłodnicy robiąc z niego swego rodzaju pompkę.
U mnie zawsze pomaga.
P.S. robię to na rozgrzanym silniku z otwartym korkiem kiedy termostat jest już otwarty.
Pozdrawiam
U mnie zawsze pomaga.
P.S. robię to na rozgrzanym silniku z otwartym korkiem kiedy termostat jest już otwarty.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Zobacz kolego czy sie w ogóle załącza wentylator ? Obserwuj temperature 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
probowalem sam odpowietrzyc ale nie zmienilo to nic
z tym wentylatorem to rzeczywiscie nie zauwazylem ostatnio zeby sie wlaczal. a temperatura jest zawsze lekkoponad polowa wiec raczej ok. ale te obroty na ponad 2 tys to cos nie tak
-
smaartins
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości