– pasek (rzecz oczywista)
– paski wielorowkowe (1 szt. był już popękany) od wspom. i pompy wody?
– 2 rolki prowadzące (tańsza i droższa)
– napinacz
– 3 plastikowe osłony rozrządu
– 2 uszczelniacze wałków rozrządu
– uszczelniacz wału korb.
– uszczelka pokrywy zaworów
– sprężyna napinacza
Olej sobie leciał spod uszczelki pokrywy zaworów i z uszczelniaczy, temperatura+olej rozpuściły plastikowe osłony, które się pokrzywiły i dotykały paska
 z kogoś kto wcześniej robił rozrząd w tym aucie (nie wymienił uszczelniaczy i uszczelki pod pokrywą). Na szczęście teraz wszystkiego pilnuje.
Rozrząd wymieniałem w ASO Dyga opis + opinia TUTAJ Większość części przyniosłem swoich. W ASO wyszły cieknące uszczelniacze i uszczelki oraz krzywe pokrywy.
Od wymiany zrobiłem już 9 tys. km i wszystko git.
Poniżej fotki. Opakowania są z części które kupiłem. Części na zdjęciach zostały wyjęte z mazdy.
Rolki
Uszczelka i pasek
Uszczelniacze i sprężynka
Osłony





 ) ok.1000 zl  
 (mowa o rozrządach do 1,5 16 V tylko i wylącznie)