Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)

Postprzez rafał88 » 16 kwi 2010, 17:39

A ten "mechanik" kupuje nowe pompy?? Jesli nowe to przeciez obejmuje je jakas gwarancja. Niech ten mechanik dobrze sprawdzi uklad paliwowy jak i elektryke.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez gaga81 » 16 kwi 2010, 17:45

podobno wszytystko sprawdzil ze prad dochodzi iskra jest twierdzi ze to wina pompy jako czesci ale zeby druga tez po przejechaniu do domu poszla i rano juz nie odpaliła?To cos dziwne.
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2010, 16:26
Posty: 5

Postprzez rafał88 » 17 kwi 2010, 09:15

Nie no to dziwne faktycznie... a moze to wina pompy, w tych samochodach nie slychac kiedy pompa pracuje i to troche do kitu:/ ale tak jesli wtrysk to silnik by odpalal ale nie chodzil by na wszytkie gary. Hmm a po wymiennie pompy wymienil filtr paliwa??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez gaga81 » 17 kwi 2010, 10:56

tak za pierwszym razem jak wymieił pompe to filtr tez wymienil,a moze to rzeczywiscie wia pompy bo te co wsadzal to nie byly orginalne tylko jakis zamiennik i moze oe sie nie nadaja do tego samochodu?Zastanawiam sie czy moze to inna przczyna jest ze tak sie dziej.Podobnio orginalna pompa boscha kosztuje 1400zl .Prawde mowiac nie wiem co robic .
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2010, 16:26
Posty: 5

Postprzez rafał88 » 17 kwi 2010, 13:31

No mozliwe ze sie nadaje bo nie jest do tego typu silnika to wielopunktowy wtrysk paliwa wiec pompa tez nie moze byc pierwsza lepsza, no faktycznie drogo jesli tyle kosztuje ale to pewnie cena serwisu. A jesli kupil tani zamiennik to dzialac nie bedzie w takim samochodzie lepiej kupic uzywana pompke od takiego modelu a tez jest przeciez okres rozruchowy, a z tego co sie orientuje to taka popmka uzywana kosztuje jakies 100plnow maksymalnie, wiec moze lepiej zaryzokwac kupujac uzywanapompke, ktora bedzie dzialac a nie tani zamiennik "chinski",ktory po zalozeniu zaraz sie zepsuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mazgh » 17 kwi 2010, 20:31

Najprostsze rozwiązanie -podjedż na shrot kup oryginalną p-pę paliwa do twojej BA zamontuj i zapomnisz o problemie,warto bo p-py w BA padaja bardzo rzadko to nie aparat
zapłonowy.
masz tel. 52/3814999 Benek -poproś o wysyłkę,człowiek honorowy gdyby coś nie grało odda Ci pieniądze.
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Magdalena » 18 kwi 2010, 11:06

A może najpierw w złączu diagnostycznym pod maską, zrób zworę między GND i F/P, a następnie przyłóż ucho do tylnej kanapy? Jeśli będzie brzęczeć to pompa chodzi. Kontrolka od immo gaśnie, czy świeci się ciągle? W BA częściej są problemy z immo niż z pompą paliwa :)
Ruda czarownica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 00:17
Posty: 2125 (3/5)
Skąd: Z daleka
Auto: 323 P/Małe czarne

Postprzez gaga81 » 19 kwi 2010, 08:04

jesli chodzi o kontrolke imo to swieci i po wlozeniu normalnmie gasnie silik kreci a nie odpala.
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2010, 16:26
Posty: 5

Postprzez PSTomek » 7 maja 2010, 09:31

Witam Drogich Mazdowiczów.

Czy to normalne i u Was też tak jest że jak odpalam silnik to obroty na sekunde wkręcają się do 2 tyś. dosłownie na moment i potem normalnie dalej pracuje tak jak trzeba, nawet odbroty nie falują co jest częstą przypadłością naszych samochódów. Kiedyś mechanik przy wymianie rozżądu powiedział, że mam coś z zapłonem, ale to olałem, bo zawsze pali za pierwszym razem i nic się nie dzieje. Ostatnio znajomy zwrócił uwage na to, że odpala mi w ten sposób i zaczełem już się zastanawiać. Czy też tak macie w swoich Madziach?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 20:30
Posty: 32
Auto: Mazda 323F 1.5

Postprzez rafał88 » 7 maja 2010, 09:47

Ja jak odpalam to wskakuje na nie cale 2000rmp a pozniej stoponiowo schodzi obrotow, jak bylo pare dni takich naprawde cieplych i autko stalo na zewnatrz a nie w garazu to po odpaleniu odrazu silnik schodzil na 1000rmp. tak to za kazdym razem stopniowo spadaja obroty:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Johny323F v6 » 17 cze 2010, 00:19

Witam! Niestety Mam mały problem ze swoją MADZIĄ =( dokładnie chodzi o to: gdy silnik jest zimny zapala bez problemu nawet po długim postoju a np. po przejechaniu 20km i dobrym rozgrzaniu silnika przy próbie odpalenia rozrusznik robi może z pół obrotu i dalej jakby nie miał siły dalej kręcić...... po odczekaniu mniej więcej godziny wszystko wraca do normy i autko odpala normalnie, w czym może tkwić problem? możliwe żeby do wymiany kwalifikowały się szczotki w rozruszniku? jakby ktoś miał już podobny problem to proszę o odp. z góry dziekuję i pozdrawiam. JOHNY323F V6
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez dzinglu1 » 17 cze 2010, 05:18

mialem podobny problem i okazalo sie ze do wymiany byly tulejki w rozruszniku
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 gru 2007, 21:31
Posty: 5
Skąd: Łomża

Postprzez B4r7 » 22 cze 2010, 10:17

wczoraj zauważyłem coś nowego... przewód idący do sprzęgła przy rozruchu nagrzewa sie bardzo szybko do wysokich temp.... czy to bedzie objaw kończącego sie sprzęgła?
chodzi mi dokładnie o to...Obrazek
na tym obrazku widać że na zaczepie tego przewodu wytopiła sie ta gumka
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2009, 10:27
Posty: 120
Skąd: Mikołów
Auto: Lexus IS200

Postprzez sewo » 22 cze 2010, 21:43

Panowie wujaszek ma problem z Z5. Wracał z pracy i w czasie jazdy zgasła. Przepływka ok. Kopułka i palec tak samo. Prądy są. W styczniu był robiony przegląd silnika (oleje filtry) i rozrząd. Kręci tak jakoś szybciej niż zwykle. Ktoś wie co może być grane? Mógł puścić pierścień? Na 4 cylindrze miała słabsze ciśnienie od reszty bo już kiedyś sprawdzaliśmy. :| Spaliny idą pzepływką tzn rurką gdzie zasysa powietrze. Możliwe że przeskoczył rozrząd? Czy poszły zawory?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez KoKo » 22 cze 2010, 22:06

Paliwo dostaje ? Iskra na świecy jest ? Obstawiam aparat zapłonowy, a raczej moduł w nim zawarty. Tym bardziej, że P5 lubi sobie czasem paść na amen.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez sewo » 22 cze 2010, 22:53

Iskra jest swiece sa ok. PAliwo dostaje. Rozebraliśmy aparat zapłonowy no i wygląda też na w miarę dobry... Kopułka jest lekko pęknięta ale wątpię żeby to był to. Dodam że praktycznie wszystkimi uszczelkami poszła lekko oliwa :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Johny323F v6 » 22 cze 2010, 22:57

dokładnie nie orientuje się, ale z tego co mi wiadomo to raczej ten nagrzewający się przewód nie jest oznaką kończącego się sprzęgła. także spokojnie.... :D
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez bzzyczek » 23 cze 2010, 11:31

Przy tych objawach stawiam na pasek rozrządu, mógł przeskoczyć to najpierw bym sprawdził.
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez sewo » 23 cze 2010, 13:27

no właśnie jesteś 3 osobą która też na to stawia tym bardziej że rozrząd był robiony niedawno. Dzisiaj wpadnie mechanior który ją robił i zobaczymy co powie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez mr_willow » 2 lip 2010, 17:21

323f '97 + LPG

witam...

mam problem z odpaleniem madzi a mianowicie jesli chwile postoi przekręcam kluczyk madzia pali odrazu i zaraz gasnie (zapala tak na 1 sekunde)... pozniej krece 2-3 razy i wkoncu lapie (czasami ale bardzo rzadko pali za 1 razem) o co moze chodzic ??
wymienilem swiece, kable, filtr paliwa, błędów nie ma, autko posiada instalacje LPG ale zawsze pale ja na benzynie (paląc na LPG podobnie odpali i zaraz zgasnie) juz mi rozrusznik siada (dokladniej bendix zaczyna buczeć) od takiego ciągłego kręcenia

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 26 sie 2009, 16:55
Posty: 20
Skąd: Krynica

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323