
PS jak tam Denso Twoje bo zastanawiam się nad K16TT lub K20TT
www.mazdaspeed.pl
riki007 napisał(a):Witam, mam straszny problem z moją Mazdą mojej dziewczyny, a mianowicie:
arafal21 napisał(a):Wymien przeplywke ,sonde wypnij,wymien kable swiece i ma hulac.
riki007 napisał(a):Sytuacja z kablami WN wygląda następująco – próba wody (spryskałem je w nocy przy chodzącym silniku płynem do szyb) – wypadła pozytywnie – brak widocznych iskier, natomiast przy odłaczeniu kabla od świecy kabel kopie, a jak się przystawi do czegoś metalowego, to wtedy iskry przeskakują, więc zakładam, że kable są do wymiany, natomiast w związku z próbą wody myslę, że nie są one głównym winowajcą.
riki007 napisał(a):Ta mazda w której jest problem to 323F BA 1998 1,5.
Przemek323c napisał(a):Przeplywka nie kosztuje 150 zl. Mozna nabyc za polowe tej kwoty.
Przemek323c napisał(a):Najpierw sprawdz czy jest w nim cienka blaszka-element pomiarowy.
arafal21 napisał(a):Sonde mozna nawet uzywana
riki007 napisał(a):Co do przepływki, to mam chyba jakąś rzadką wersję B3H7 (może dlatego że to już wersja mazdy po piftingu), bo większość które na allegro widzę, wyglądają inaczej. Moja jest 3 pinowa, i oddzielnie obok w pudle filtra powietrza jest jeszcze jakiś czujnik 2pinowy (czujnik temperatury?)
riki007 napisał(a):Pomierzyłem rezystancję na stykach przepływki, i na 2 parach jest po około 780K omów, a na 3 parze jest koło 560K omów, ale co najdziwniejsze, jak w nią dmuchałem, to się te wartości w ogóle nie zmieniały, więc chyba faktycznie jest walnięta.
riki007 napisał(a):Jeśli chodzi o sondę, może ktoś powiedzieć gdzie jej szukać i jak sprawdzić o ile miernikiem się da?
riki007 napisał(a):nie widzę nigdzie złącza OBD. Jedyne złącze które wygląda, że mogłoby być do kompa jest pod maską obok skrzynki bezpieczników, jest szare i całkowicie inne niż OBD.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości