Kontrolka ciśnienia oleju zapaliła się – brak smarowania? [BA Z5] – wątek wspólny
Na zakończenie chciałabym jeszcze dodać, że po tych wszystkich naprawach (a głównie zapewne po naprawie tylnych hamulców), Madzi wyraźnie spadł apetyt na paliwo. Zrobiłam test i wyszło mi, że obecnie na 100 km spaliła 8 l (przy całkowicie normalnej, bynajmniej niespecjalnie oszczędnej jeździe
). Jeszcze takiego wyniku nie miałam...
A jak mi się humor poprawił przy tym dystrybutorze...
Pozdr.
A
A jak mi się humor poprawił przy tym dystrybutorze...

Pozdr.
A
- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
Cały problem był w rozpierakach szczęk hamulcowych – taki mały drobiazgamra napisał(a):Madzi wyraźnie spadł apetyt na paliwo

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):mała rzecz a cieszy
Nie da się ukryć, że nawet bardzo...
Jak dla mnie jest to jeszcze jeden powód do tego, by być zadowoloną z doprowadzenia Magdaleny do porządku.
No i dodatkowo moje konto bankowe też jest Ci wdzięczne...

A.
- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.




Ostatnio edytowano 26 kwi 2007, 09:48 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
AMRA miała taki problem , po wymianie pompy oleju jest git. Zawsze zaczyna sie od sprawdzenia cisnienia oleju – zmierz je ( w kumatym warsztacie )strzyzu napisał(a):Czy ktoś miał podobny problem
Teraz będzie na mnietadziol napisał(a):niech Jaksa potwierdzi,zeby nie było na mnie

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Hehehe... Prawie jakbym czytała swój post sprzed 4 miesięcy... A skoro już zostałam tu wymieniona, to potwierdzam, że miałam podobnie, w moim przypadku okazało się, że padła pompa, a po wymianie mam święty spokój
Pozdr.
A
Pozdr.
A
- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
A obroty nie wydają się Wam podejrzanie niskie...?
400-500 obrotów... a powinno być 750-850 obrotów. Gdy obroty zbyt niskie i na dodatek powiedzmy zapchany smok – objawy mogą być dokładnie identyczne.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
400-500 obrotów... a powinno być 750-850 obrotów. Gdy obroty zbyt niskie i na dodatek powiedzmy zapchany smok – objawy mogą być dokładnie identyczne.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
amra napisał(a):Prawie jakbym czytała swój post sprzed 4 miesięcy

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tadziol ma racje – potwierdzamtadziol napisał(a):niech Jaksa potwierdzi

1. Sprawdzić cisnienie oleju – przy takich objawach nie powinno byc dobre.
2. Zdemontowac miske olejową – sprawdzic dokładnie stan smoka ( sitka )
3. Sprawdzic pierwsza i ostatnią panewke korbowodową
4. Wymienic pompe olejową
O zaworze zwrotnym mozesz zapomnieć – w tym modelu nie daje satysfakcji wymiany – szkoda czasu .....Wszystko było przerabiane u kolezanki Joanny ( amra ) więc ? Do pracy.......

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To co tu jeszcze robisztadziol napisał(a):dobra,koniec imprezy,w TVN leci film z Douglasem

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Marcino napisał(a):I tu GofNet ma rację, może zacząć całą sprawę od odpowiedniego ustawienia obrotów?
W moim przypadku również od tej czynności rozpoczęto i pomogło... na miesiąc, a potem obroty już były w porządku, a kontrolka sobie mrugała dalej.
tadziol napisał(a):nawet przy 400 rpm nie ma prawa sie świecić lampka oliwy,oczywiście,jeśli cały układ olejowy O.K.
W tej chwili, po wymianie pompy, nawet jak obroty przydławię do 200 rpm, to kontrolka nie śmie mrugnąć. Zapala się dopiero wtedy, gdy gaśnie silnik.
A poza tym, jakby kolega miał chwilę czasu, to polecam lekturę tych dwóch wątków (tam jest wszystko, a nawet dużo więcej...

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14101
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18016
Jaksa napisał(a):O zaworze zwrotnym mozesz zapomnieć – w tym modelu nie daje satysfakcji wymiany – szkoda czasu .....Wszystko było przerabiane u kolezanki Joanny
No owszem nic to nie dało... oprócz tego, że staliśmy się nieco mądrzejsi o to doświadczenie. Swoją drogą ten stary zaworek ostatnio znalazłam w swojej torebce

Pozdr.
A
PS. (OT) Oglądałam wczoraj "Grę" po raz trzeci w życiu i nadal ten film mi się bardzo podoba
PS (2) ( OT) Tadziol, masz genialny podpis...

- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
Dzięki, wszystkim za info, w tej chwili mam juz wszystko sprawdzone, obroty podniosłem na 800-900 i kontrolka gasnie ale mimo to szukam pompy z waszych opisów i z wyczerpania innych pomysłów została mi jeszcze do podmiany pompa olejowa, dam znac co i jak jeśli gdzieś ja dostane i sprawdze
dzieki wszystkim ;-0
-
Gość
Sorki ze odgrzewam ale mod mnie kiedys pouczyl ze tak nalezy robic wiec....
Ok mam problem z kontrolka oleju.Po dosc mocnym, gwaltownym hamowaniu(lub przy ostrym wchodzeniu w zakret np.przy uzyciu hamulca recznego) zapala mi sie kontrolka oleju i po ok 2 sec gasnie.Jest to dosyc powtarzalne a wczoraj zdarzylo sie pierwszy raz.Czy przy tych objawach mam sie stosowac do porad zawartych w tym poscie czy moze przyczyny sa diametralnie rozne??
Autko to 323P z 97 roku,silnik 1.3, przebieg 150 000 olej full syntetyk mobil 5W50(bodajrze)
Ok mam problem z kontrolka oleju.Po dosc mocnym, gwaltownym hamowaniu(lub przy ostrym wchodzeniu w zakret np.przy uzyciu hamulca recznego) zapala mi sie kontrolka oleju i po ok 2 sec gasnie.Jest to dosyc powtarzalne a wczoraj zdarzylo sie pierwszy raz.Czy przy tych objawach mam sie stosowac do porad zawartych w tym poscie czy moze przyczyny sa diametralnie rozne??
Autko to 323P z 97 roku,silnik 1.3, przebieg 150 000 olej full syntetyk mobil 5W50(bodajrze)
- Od: 20 paź 2006, 20:15
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa-Broodno
- Auto: M....323 P 1.3 16 V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości