Jakie wybrać świece zapłonowe? – dyskusja wspólna dla BA

Postprzez grzesiek1989cz » 24 cze 2010, 20:39

No to teraz wam powiem::)

regulacja u moich gazownikow niby z laptopem po miescie:)przerywa dlawi sie przed 1,5tys/obr mowie ze nadal zle a oni mowia ze to auto tak ma i sie nic nie zrobi:)hmm no mowie ok:)zaczalem szukac innego miejsca gdzie reguluja i znalazlem serwis KME czyli instalacji ktorej mam:)Bylo to w Zgierzu:)pojechalem mowie o co chodzi to ich wysmiali:)podlaczaja pod laptopa i komunikat ''MAPA BENZYNY NIEKOMPLETNA'':)Wniosek albo nie jezdzili i nie robili albo nie potrafia:)3 godziny spedzone w KME w tym z 50km w trasie z laptopem auto chodzi lepiej niz na benzynie:)koszt 180zl:)fakturka opis usterek i zle zrobionych rzeczy i z tym pojade do szefostwa i pokaze jak ich pracownicy przykladaja sie do pracy:)no i oczywiscie zwrot tych 180zl no bo dlaczego ja mam placic za ich bledy:)jesli jest ktos madry to niech mi doradzi co zrobic jakby zaczeli cos kombinowac zeby nie zwrocic tej kasy:)Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez goodsoon » 26 maja 2015, 23:38

Witam,
z góry przepraszam, ale jestem nowy i jeszcze nie odnajduje się w całym forum :)

Otóż...jakiś czas temu zakupiłem Mazdę 323S BA 1.3 96'. Jako, że nastała wiosna, a ja mam trochę czasu, to pomyślałem żeby wymienić parę rzeczy eksploatacyjnych (rozrząd i olej wymienione zaraz po zakupie), ale może filtra paliwa, powietrza, przewody i świece też by trzeba było wymienić.
Autko jest dość zadbane, na liczniku przebieg ok. 84 tys. (tak, dokładnie tyle jest i wiec co i jak, jestem realistą). Jednak świece, przewody itp. zdają się potwierdzać przebieg, gdyż są chyba jeszcze z fabryki...
Świece – denso k16pr-u11
Przewody – beru r182-065

moje pytanie brzmi – czy biorąc pod uwagę przebieg, poglądowe zużycie należałoby się zastanowić nad ich wymianą? Czy może czekać do ich śmierci, aż pojawią się objawy chorobowe? :)

i druga część pytania – te stare są zapewne standardowe (poprawcie mnie jeśli się mylę), więc czy wymienić je na identyczne, czy może "zabulić" i poszukać platynowych denso?

Dziekuję za wyrozumiałość, prosząc o powstrzymanie "hejtu" ...i POZDRO! :D
Załączniki
DSC00924.JPG
DSC00929.JPG
Początkujący
 
Od: 26 maja 2015, 19:19
Posty: 6 (1/0)
Auto: VW Golf mk2 1.8 gaźnik 89'
Mazda 323S BA 1.3 kat 96'

Postprzez rafał88 » 31 maja 2015, 10:03

Wymienic na takie jak miales. Po co szukac dziury w calym?? :>
Ja osobiscie mam k16tt denso.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez goodsoon » 2 cze 2015, 23:33

Po co szukać dziury?? Żeby poszerzać horyzonty :D
Pytam, bo może ktoś ma jakieś doświadczenia ze świecami denso, może jakieś opinie, może ktoś poradzi, żeby wymienić na NGK zamiast denso. Trzeba poszerzać wiedzę na temat swojego nabytku :P

A w zasadzie to nasmarowałem posta, bo też ciekawym przypadkiem była dla mnie wytrzymałość 19 letnich (prawdopodobnie) świeć :P Ot taki spam z mojej strony :P
Początkujący
 
Od: 26 maja 2015, 19:19
Posty: 6 (1/0)
Auto: VW Golf mk2 1.8 gaźnik 89'
Mazda 323S BA 1.3 kat 96'

Postprzez Marek 161BD081 » 3 cze 2015, 23:46

goodsoon – dołączyłem twój temat do istniejącej dyskusji.
Zainteresuje Cię też to: Jakie przewody zapłonowe?
Swoją drogą to trochę dziwne, ze zastosowane są właśnie przewody BERU u ciebie w aucie a nie Denso czy inna japońska marka ;)
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323