Aparat Zapłonowy wymiana [BA Z5]

Postprzez copicoo » 15 paź 2010, 22:11

Sebaa napisał(a):Jak możesz to podaj link:) dzięki


Aukcja zakończona ale zadzwoń do nich pewnie mają to co kupiłem.
http://motoallegro.pl/oyodo-70e3011-cew ... 05240.html
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2010, 12:06
Posty: 12
Skąd: Staszów
Auto: 323F BA 1,5 16v Z5 1995

Postprzez Sebaa » 16 paź 2010, 18:25

Dziękować :) A jak tam sprawuje się madzia po wymianie? Ja zakupiłem nowy palec i kopułke ale nadal lekko szarpie tak przy 1700 do 2000 obrotów więc chyba cewka powoli umiera. Przynajmniej tak mi się wydaje po tym co przeczytałem na forum ale jak się mylę to można mnie poprawić :D
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 11:09
Posty: 152
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda 323 F 1,5 16V rok 1997

Postprzez copicoo » 16 paź 2010, 21:16

Sebaa napisał(a):Dziękować :) A jak tam sprawuje się madzia po wymianie? Ja zakupiłem nowy palec i kopułke ale nadal lekko szarpie tak przy 1700 do 2000 obrotów więc chyba cewka powoli umiera. Przynajmniej tak mi się wydaje po tym co przeczytałem na forum ale jak się mylę to można mnie poprawić :D


Ci kolego powiem wymieniłem pompę paliwa filtr paliwa palec cewkę i teraz zamówiłem przewody WN bo jak do tej pory madzia stoi i przy kręceniu kłapie jak by chciała załapać ale nie może tylko nie mam koncepcji dlaczego.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2010, 12:06
Posty: 12
Skąd: Staszów
Auto: 323F BA 1,5 16v Z5 1995

Postprzez Beny » 16 paź 2010, 21:40

A może macie rurę od przepustnicy do filtra nieszczelną i łapie lewe powietrze?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez copicoo » 20 paź 2010, 13:37

A może ktoś wie co odpowiada za to że przy kręceniu rozrusznikiem bywa że obrotomierz skacze do 2-3tyś a potem spada mimo że silnik nie pali.? Łapię się już wszystkiego więc jeśli ktoś ma wiedzę proszę o pomoc.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2010, 12:06
Posty: 12
Skąd: Staszów
Auto: 323F BA 1,5 16v Z5 1995

Postprzez Sebaa » 20 paź 2010, 18:19

Nie łapię lewego powietrza przynajmniej na moje oko :) sprawdzałem dolot i dodatkowo na wszelki wypadek okleiłem izolacją:)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 11:09
Posty: 152
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda 323 F 1,5 16V rok 1997

Postprzez copicoo » 20 paź 2010, 23:19

Sebaa napisał(a):Nie łapię lewego powietrza przynajmniej na moje oko :) sprawdzałem dolot i dodatkowo na wszelki wypadek okleiłem izolacją:)



Dolot miałem bardzo popękany i powiem Ci mazda jeździła bezproblemowo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 paź 2010, 12:06
Posty: 12
Skąd: Staszów
Auto: 323F BA 1,5 16v Z5 1995

Postprzez alxkrk » 27 paź 2010, 11:12

A może ktoś będzie w stanie powiedzieć mi... czym różnią się te aparaty zapłonowe ? Sprawa jest taka że oddałem Madzie do serwisu gdzie orzekli iż aparat zapłonowy kaputt i trzeba go wymienić. Problem w tym że nigdzie na tym aparacie nie ma oznaczenia i nie wiedzą jaki to model... A żeby było ciekawiej to w Mazdzie ( przed moim zakupem ) wymieniany był silnik na jakiś angielski tak więc po nr nadwozia sprawdzić się nie da <rotfl> . Dodam tylko iż dysponuję wersją 2.0 V6 z `95 r. Pozdro papa
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2010, 13:35
Posty: 5
Skąd: Kraków / Dęblin
Auto: 323F BA 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323