lambda nowa -ngk
filtr pow.ok, dolot szczelny
zapłon-świece przewody -nowe ngk
albo
– czujnik temp. powietrza
– czujnik temp. silnika
albo przepływomierz nie wiem czy podpięcie do kompa coś pokaże bo dioda nic nie miga.
Wysoka Emisja CO , czujnik temp. silnika czy przepływomierz ?
1, 2
Kolego a może kata masz zabitego jakimś syfem i zawyża parametry.
Tak jak już pisali nic więcej poza tym co dioda pokazuje w serwisie też nie odczytają.
Najwyraźniej elektronika u ciebie jest ok i wszelkie czujniki też może coś nie tak właśnie z katem albo np EGR źle pracuje podaje zbyt wiele spalin i mieszanka ci się nie dopala.
Pozdrawiam
Tak jak już pisali nic więcej poza tym co dioda pokazuje w serwisie też nie odczytają.
Najwyraźniej elektronika u ciebie jest ok i wszelkie czujniki też może coś nie tak właśnie z katem albo np EGR źle pracuje podaje zbyt wiele spalin i mieszanka ci się nie dopala.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Kat , chmm auto nie muli , nie czuć nic takiego dodatkowo przez zapchanego kata chyba nie ma zapachu benzyny w spalinach .
Obstawiam czujnik temp silnika ,powietrza albo przepływkę .Tylko jak wyeliminować i dojść które to ? Mówicie ,że nie ma co wywalać 200 zł na podpięcie do kompa ?
Jak sprawdzić przepływomierz ?
Obstawiam czujnik temp silnika ,powietrza albo przepływkę .Tylko jak wyeliminować i dojść które to ? Mówicie ,że nie ma co wywalać 200 zł na podpięcie do kompa ?
Jak sprawdzić przepływomierz ?
pożyczyć taki sam, wymienić i sprawdzić: http://telewizor.eu/parametry.html
Ostatnio edytowano 28 cze 2014, 22:07 przez Lesiu, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 1 gru 2005, 12:29
- Posty: 361
- Skąd: Dębica
- Auto: 323F BA Z5 :] '96
po odpięciu czujnika temp silnika- Madzia dostaje ok 1600 obrotów i włącza się wentylator
po odpięciu przepływki-silnik zaczyna wariować z obrotami do zgaśnięcia włącznie
po odp. czujnika temp. pow. zasysanego też zmina w pracy silnika , moim skromnym zdaniem jest taka możliwość ,że " nowa " sonda lambda padła
czy po odłaczeniu wtyczki sondy lambda powinien się zmienić skład spalin ?
po odpięciu przepływki-silnik zaczyna wariować z obrotami do zgaśnięcia włącznie
po odp. czujnika temp. pow. zasysanego też zmina w pracy silnika , moim skromnym zdaniem jest taka możliwość ,że " nowa " sonda lambda padła
czy po odłaczeniu wtyczki sondy lambda powinien się zmienić skład spalin ?
Lesiu napisał(a):no na chłopski rozum tak
chyba ,ze jest walnięta , taki test chyba widzie najtaniej
Na analizie spalin wyjdzie czy sonda reaguje prawidłowo-u mnie np na analizie współczynnik lambda był w normie ale przy wyższych obrotach inne parametry wariowały.
Wymieniłem sondę i teraz wszystko w normie
Pozdrawiam
Wymieniłem sondę i teraz wszystko w normie
Pozdrawiam
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Pozycjonowanie Tarnów i nie tylko!
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Pozycjonowanie Tarnów i nie tylko!
- Od: 30 gru 2008, 14:13
- Posty: 57
- Skąd: Tarnów
- Auto: 323F BA 1.5 16v 1998 r
Lambda było coś ok 0.965 , co innego wariowało ? Jak odepnę lambdę to czujnik spalin zacznie wariować jeśli sprawna a jeśli padnięta to nic się nie zmieni?
Lambda wymieniona( NGK czarna jak cholera po 7 tys km ) na Delphi tamta cos nie mogła wysokczyc za 0.8V ale to nic nie dało , wyciąłem kata , czarny jak smoła od kolektora i biały od tłumika , wspawałem AWG poj. 700-1600 euro2 ,jutro jadę sprawdzić spaliny .
no i wszystko jasne zapchany -przepalony kat uwalił sondę , po wymianie kata wsio -OK
Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Dzięki wszystkim za podpowiedzi
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości