Dokładnie , nareszcie ktos tu dobrze napisał , przez uszczelniacz silnik "wezmie" max litr na 10 tys km , generalnie zasada jest prosta – jak chcesz raz wydac pieniadze i zrobic to dobrze nie kupuj zamienników a remont wykonaj poprawnie czyli dól silnika jak i górę .mariusz_sti napisał(a):nie wierz w bajki ze same uszczelniacze pomogą
Wymiana uszczelniaczy zaworów
1, 2
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
widzę że dużo was tutaj sie wypowiada i tak na dobra sprawę to nie zawracaj sobie głowy uszczelniaczami tak jak wyżej koledzy pisali bo to i tak nie pomoże jeżeli łyka olej a wiem to bo sam to przerabiałem.Owszem da sie to zrobić bez zdejmowania głowicy ale zabawy z tym na kilka godzin,i nie obejdzie sie bez "specjalistycznych" przyrządów chociażby do wciśnięcia sprężyn bo są cholernie twarde,a co do poduszki powietrznej to też trzeba mieć odpowiednia końcówkę żeby wkręcić w miejsce świecy ja tak robiłęm ale przy odrobinie szczęścia dałoby sie to zrobić bez tego ale nie polecam,także nie ma sie co z tym bawić lepiej zrobić pierścienie i przy okazji uszczelniacze.Mnie to kosztowało wszystko 250zł pierścienie 130zł uszczelka pod głowice,uszczelniacze zaworów 48zł dodatkowo wymieniłem uszczelniacze na wałkach za 2szt zapłaciłem 70zł no i silikon to już groszowe sprawy,czyli wsumie jakieś 500zł bez robocizny.Pozdrawiam
- Od: 28 cze 2008, 15:36
- Posty: 22
- Skąd: Brzozów/Podkarpacie
- Auto: Mazda 323f BA 96r 1.5 16V Z5
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości