Problem z mocą

Postprzez misiek3118 » 26 gru 2008, 21:55

fazzi napisał(a):misiek3118 To że świeca jest zalana od góry naprawdę nie ma znaczenia. Olej jest nieprzewodzący a kontakt przewodu WN ze świecą jest w zupełności wystarczający by przenieść ładunek. Nie ma takiej opcji żeby auto gubiło iskrę bo świece są zalane od góry olejem i w tym Lukas0685 ma rację.


..nie wiem kolego, ja mowie jak bylo u mnie ;( Nie chce sie klucic...
Po zmianie uszczelki pod pokrywa zaworow objawy usatly....

A moze Lukas0685 powinien poprostu jechac do gazownika i powinien zmienic ustawienia centralki LPG... :(
[url]http://www.bmw-sport.pl/index.php[/url]
[img]http://images2.blopix.pl/70/3e5bdb243b46959db426328d61710304233med.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2008, 11:57
Posty: 39
Skąd: Żuromin/Olsztyn
Auto: MAZDA 323c BA 1.5 16V Z5 1997r

Postprzez fazzi » 26 gru 2008, 22:03

Problemem aut z gazem jest to że rzadko który warsztat podejmuje się ich naprawy bo odsyłają albo do gazownika albo do mechanika (zależnie do kogo się najpierw pojedzie). Może warto by odłączyć chwilowo gaz i spróbować doprowadzić auto do porządku na paliwie a dopiero potem kombinować dalej. Na benzynie sprawdzić kody błędów kompie i może coś to podpowie. Tyle że trzeba się z tym trochę pomęczyć...
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez Lukas0685 » 26 gru 2008, 22:18

to ze pod pokrywa zaworów jest uszczelka to doskonale wiem, ale wyjaśnij mi jak olej ma sie dostać pod elektrode świecy(bo w tej części powstaje iskra), skoro jest ona w głowicy? ewentualnie olej może zalać izolator świecy, ale to nie ma żadnego wpływu na prace świecy tak jak już to wyjaśnił kolega "fazzi". A na mechanice się trochę znam bo kształciłem sie w tym kierunku i mam trochę doświadczenia.
Lukas0685
Początkujący
 
Od: 24 lut 2008, 23:44
Posty: 28
Skąd: Iwanowice Małe/Częstochowa
Auto: Mazda323f 1.5 ,16v rok 1996

Postprzez Lukas0685 » 26 gru 2008, 22:22

Kody błedów już sprawdzałem i wszystko ok , u gazownika też byłem, i robiłem juz wszelkie cuda i nic nie pomogło , ale póki co juz ze 2 tygodnie jest ok,
Lukas0685
Początkujący
 
Od: 24 lut 2008, 23:44
Posty: 28
Skąd: Iwanowice Małe/Częstochowa
Auto: Mazda323f 1.5 ,16v rok 1996

Postprzez macius » 27 gru 2008, 00:40

Ja miałem tak i – sprzegło – koszt z robotą 700 zł :(
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 11:21
Posty: 216
Skąd: Malbork
Auto: 323F 96 < 323F 98 LE LUXURY < 323F 94

Postprzez MariuS » 27 gru 2008, 01:01

macius napisał(a):Ja miałem tak i


tzn jak????

bo u mnie sprzęgło by się przydało wymienić a też czasem ma dziwne problemy z mocą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Kailen » 27 gru 2008, 01:44

Obroty rosna a predkosc nie to sa objawy sprzegła nadajacego sie do wymiany jak dla mnie to postawił bym na przepływomierz lub lewe powietrze ale najpierw błędy stałe i chwilowe bym sprawdził
Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Lukas0685 » 27 gru 2008, 12:48

Sprzęgło jest ok, przepływomierz ok, dolot szczelny i sprawdzony,koledzy przeczytajcie dokladnie to co napisalem to wykluczycie te podstawowe rzeczy
Lukas0685
Początkujący
 
Od: 24 lut 2008, 23:44
Posty: 28
Skąd: Iwanowice Małe/Częstochowa
Auto: Mazda323f 1.5 ,16v rok 1996

Postprzez macius » 27 gru 2008, 23:19

Dokladnie – obroty rosną a predkosc nie tak ze jadac na 4 ce max wyciagała 60 na godz. po kilku już dniach ledwo dojechałem do mechaniora na 3ce ciagnac max 40 na godz..wiecej nie dalo – ojciec holowal na podjezdzie i tak sie dopaliło Mariusz-sti – radze kupic firmy AISUS bodajrze – koszt kompletnego 590 zł ...ja mialem za 500 bo mam przyjaciela mechanika a on ma znizki – robocizna normalnie kompletnego ok 200 zł ... było tez do kupienia za 400 zł VALEO ale powiedzieli ,że może nie pasować i ,że VALEO to firma krzak i ,że lepiej kupić japonskie AISUS – Do tej pory chodzi jak pszczółka:) i kto powiedzial ze czesci do mazdy są drogie:D do audi a4 koszt ok 1000zł za kompletne sprzeglo:D
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 11:21
Posty: 216
Skąd: Malbork
Auto: 323F 96 < 323F 98 LE LUXURY < 323F 94

Postprzez MariuS » 27 gru 2008, 23:25

macius chyba chodziło Ci o AISIN ;)
się zobaczy na wiosnę, bo u mnie tragedii nie ma na razie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez macius » 28 gru 2008, 00:02

a zapewne AISIN – karton dawno temu wywaliłem – paragony tylko trzymam :D pozdro
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 11:21
Posty: 216
Skąd: Malbork
Auto: 323F 96 < 323F 98 LE LUXURY < 323F 94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323