Duszenie silnika podczas nagłego przyśpieszania

Postprzez sps-snipers » 10 cze 2008, 20:31

lukasz.rosinski napisał(a):

Wysłany: 02 Cze 2008 | 9:36 Temat postu:
Mam podobny problem ze swoją 323F 1.5, a mianowicie podczas przyspieszania auto traci moc i bardzo powoli wchodzi na wysokie obroty. Po chwili dostaje potężnego kopa i przyspiesza jakby dostało podtlenku azotu:) Wymieniłem świece, przepływomierz, wąż od przepływomierza do kolektora i nic się nie zmieniło

Mam tak samo.Wymieniłem aparat zapłonowy.Pojezdzilem miesiac.Autko chodziło jak rakieta i zas to samo.Jednym razem muli a innym razem ma kopa jak na podtlenku :D Ale to wina aparatu zapłonowego.Taki aparat przerabia Tadziol z Katowic za 350 zł .I daje dożywotnią gwarancje <lol>
nicek777 napisał(a):U mnie wystarczyla wymiania swiec oraz przesuszenie kabli na kaloryferze
<glupek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez kris2301 » 13 cze 2008, 23:05

Nawiązując do naprawy dziurawej harmonijki (przed przepływomierzem) muszę stwierdzic, że silnik całkiem inaczej pracuje. Jest mocniejszy, duszenie podczas nagłego przyśpieszenia już nie istnieje.

Dziękuję raz jeszcze za porady – nie myślałem, że pozornie taki drobiazg może tak bardzo wpłynąc na pracę silnika.

Pozdrawiam
Kris
Początkujący
 
Od: 29 maja 2008, 20:44
Posty: 16
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 95r.

Postprzez Majlo » 17 cze 2008, 09:54

kris2301 napisał(a):nie myślałem, że pozornie taki drobiazg może tak bardzo wpłynąc na pracę silnika.


a mówiłem.... miałem to samo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:06
Posty: 150
Skąd: Kraków + okolice
Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r

Postprzez kris2301 » 6 maja 2010, 20:07

Witam,
od kilku dni Madzia po raz kolejny zaczęła dusić się podczas gwałtownego przyśpieszania a nawet i na wolnych obrotach.
Wymieniłem:
1. świece – na NGK 4 szt. ( 52 zł)
2. przewody zapłonowe L33003JC (140 zł),
3. filtr paliwa PP 880 (61 zł)
4. palec aparatu zapłonowego (29 zł)

Pomogło – Madzia teraz śmiga aż miło <jupi>
Ważne jest jeszcze aby układ dolotowy (rura gumowa – bardzo często jest dziurawa) był szczelny – to również bardzo wpływa na efekt końcowy.
Kris
Początkujący
 
Od: 29 maja 2008, 20:44
Posty: 16
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 95r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323