Wymiana obudowy filtra powietrza na filtr stożkowy – tłumik szmerów ssania
krzynio u mnie jednak nie... ta sama moc, moment max 1Nm gorzej na stożku, ale za to od 2500 do 4000rpm moment słabszy na puszce + wkładka
-
Gość
KEEL napisał(a):krzynio u mnie jednak nie... ta sama moc, moment max 1Nm gorzej na stożku, ale za to od 2500 do 4000rpm moment słabszy na puszce + wkładka
u mnie akurat dało sie wyczuć ze jest sporo słabsza.
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Ilu użytkowników tyle opinii
Ciekawe wyniki testu są tu: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=21369&highlight=dolot%F3w i faktycznie najbardziej optymalnie wyszedł CAI z długim dolotem w nadkolu.
Jeśli chodzi o moje odczucia z jazdy ze stożkiem już z osłoną od ciepełka silnika ... to dalej podtrzymuję, że lepiej się zbiera od 2000 rpm ... ale nie mam tak naprawdę porówniania bo moja poprzednia seryjna obudowa wyglądała jak ser szwajcarski
Na wiosnę może uda mi się na jakąś hamownię pojechać to się zobaczy ile połerhorsów zdechło lub się urodziło.
Ciekawe wyniki testu są tu: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=21369&highlight=dolot%F3w i faktycznie najbardziej optymalnie wyszedł CAI z długim dolotem w nadkolu.
Jeśli chodzi o moje odczucia z jazdy ze stożkiem już z osłoną od ciepełka silnika ... to dalej podtrzymuję, że lepiej się zbiera od 2000 rpm ... ale nie mam tak naprawdę porówniania bo moja poprzednia seryjna obudowa wyglądała jak ser szwajcarski
Mazda 323F 1.5i, BA, Z5, 97
Było:
Ford Escort 1.4 EFI, Ghia, '96
626 GE FP 1.8I-16V LX U9, '92
Ford Scorpio 2.0i DOHC,
Nissan Micra 1,2 automat,
Fiat 850 Sport Coupe,
3 x Fiat 126p
Było:
Ford Escort 1.4 EFI, Ghia, '96
626 GE FP 1.8I-16V LX U9, '92
Ford Scorpio 2.0i DOHC,
Nissan Micra 1,2 automat,
Fiat 850 Sport Coupe,
3 x Fiat 126p
- Od: 6 lis 2005, 16:18
- Posty: 26
- Skąd: Olsztyn / Jonkowo
- Auto: Mazda 323F 1.5i, BA, Z5, 97'
jarutis napisał(a):woytec – mam taki samy filtri juz dlugo zawracam glowe jak to zrobic , a ty dajesz proste i tanie rozwiazanie. Moze pamietasz jakie sa wymiary tych rur ?
Od strony przepływomierza:
– Przepływomierz: 60 mm
– redukcja z 60 mm na 75-77 mm (silikonowa)
– rura PCV średnica 75mm – dłogość ok 20 cm
– kolanko PCV 67 stopni, średnica 75 mm
– filtr z otworem 77 mm
, plus oczywiście obejmy.
Mazda 323F 1.5i, BA, Z5, 97
Było:
Ford Escort 1.4 EFI, Ghia, '96
626 GE FP 1.8I-16V LX U9, '92
Ford Scorpio 2.0i DOHC,
Nissan Micra 1,2 automat,
Fiat 850 Sport Coupe,
3 x Fiat 126p
Było:
Ford Escort 1.4 EFI, Ghia, '96
626 GE FP 1.8I-16V LX U9, '92
Ford Scorpio 2.0i DOHC,
Nissan Micra 1,2 automat,
Fiat 850 Sport Coupe,
3 x Fiat 126p
- Od: 6 lis 2005, 16:18
- Posty: 26
- Skąd: Olsztyn / Jonkowo
- Auto: Mazda 323F 1.5i, BA, Z5, 97'
Gnat80 nie wiem czy blacha wystarczy jako oslona termiczna , moim zdaniem nie, poniewaz znakomicie przewodzi cieplo i kiedy nagrzeje sie od silnika to za chwile sama bedzie ci je dalej oddawac. Jesli chodzi o izolacje termiczne to wlasciwsza bylaby chyba jakac mata z tworzywa typu styropian czy pianki izolujacej (ktos juz zastosowal cos takiego a najlepiej wprowadzic stozek jak najdalej od silnika i oslonic termicznie dolot powietrza do silnika.
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
widzialem tlumiki tak obudowane ze podlacza sie do nich szczelny dolot i dalej ciagnie wyjscie do silnika, wtedy nie wymaga zadnej dodatkowej obudowy czy oslony wystarczy jeszcze zaizolowac termicznie caly dolot np. otullina (maciekkm bodajze tak ma) i masz gotowe tyle ze koszt takiego filtra to pewnie nie may wydatek 
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
grodek podziel sie ralacja najlepiej foto relacja ;] jak juz zrobisz
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
W mazdzie 323C jest zaslepka taka mozna tam włozyc swiatła jak sie wyjmie ta salepke to na wprost jest tłumik szmerów ssania ja zrobiłem tak odkreciłem koło i nadkole?? pozniej odkreciłem t a zaslepke ci co maja klime moga miec wiekszy problem z wyciagnieciem tego tłumika ale da rade:] . silnik pobiera powietrze z góry obok lampy to trzeba zatkac ja porzadnie zakleiłem tasma power tape wrazie jakby mi sie odwidziało , zanim sie to wyciagnie dobrze jest sobie zanaczyc gdzie trzeba zrobic dziure w tłumiku jak mamy zazanczone to wyciagamy i robimy dziure w wyznaczonym miejscu na kawałek kibel rury:] nie jest to łatwe bo tłumik w środku składa sie ze wielu kanalików scianek i jest ogolnie strasznie zakrecony ja wyciołem dziure na rure:P to dostałem sie do 2 komór z nich prowadziły tylko dwa kanaliki do rury co zasysa z niej silnik i tu przyda sie wiertarka trzeba zrobic wiecej kanalików a właściwie to kanałów tak zeby spokojnie mogła przeleciec wieksza ilosc powietrza i napotkała jak najmniejsyz opor nie radze robic ich na dole zbiornika bo tambedzie gromadzic sie woda pewnie dlatego lepiej jest od spodu wywiercic otworek zeby mogła gdzies wyleciec , przeciw wodzie wkleilem na wprost rury kawałek gabki specjalnie wyciety i wyprofilowany zeby łapał wode cały otwor zasloniłem sieteksem dostepnym na allegro podnazwa mały czarny rąb nie wpusci wiekszych kamieni i niezle wyglada:] tak to jest zrobione u mnie ciekawe czy ktos cos jeszcze wymysli
narazie nie mam jak sprawdzic czy autko lepiej jedzie wydaje mi sie ze w goracy dzien jest tak samo jak było ale wieczoerm jest jeszcze lepiej niz zazwyczaj:] moze misie tylko wydaje:]
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
jakies fotki przynajmniej z zakonczonej roboty bys machnal;]
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości