O'ring przy aparacie zapłonowym – wątek wspólny

Postprzez Pioteq25 » 23 maja 2007, 08:12

no_fear napisał(a)::( zdolny jestem nie ma co
Kupiłem oringa 38x3.5, zdjąłem przewody WN, odpiąłem wtyczki od aparatu, zaznaczyłem położenie aparatu względem bloku, wymieniłem oringa, złożyłem wszystko do kupy i... nie chciał odpalić :| a jak odpalił to silnik i buda telepała się jak w ciągniku marki Ursus :(
Rozkręcałem to jeszcze ze 2 razy, wszystko jest jak było a auto nadal nie pali, a jak zapali to strzela z wydechu i trzęsie sie okrutnie...

Jakieś pomysły?
Dodam, że wcześnie wszystko elegancko śmigało. Aparat na 100% ustawiony tak jak był-a objawy chyba tak jak bym zapłon cofnął/przyśpieszył ...
POMOCY :|


1. Przewody WN źle podłączone- ja zawsze myliłem 2 z 3 :)
2. Przewody dobrze podłączone, ale po ich zdjęciu przerwa na którymś – do sprawdzenia miernikiem- powinno być ok.30kohm pomiędzy końcówkami.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez no_fear » 23 maja 2007, 08:13

ArtX napisał(a):A nie włożyłeś czasami aparatu obróconego o 180 stopni ??

na 100% włożyłem go jak był...

Lamerskie pytanie – to że kręciłem sobie tym śmigiełkiem w aparacie podczas czyszczenia i troche obróciłem wałkiem ma jakieś znaczenie?
Pioteq25 napisał(a):1. Przewody WN źle podłączone- ja zawsze myliłem 2 z 3 :)
2. Przewody dobrze podłączone, ale po ich zdjęciu przerwa na którymś – do sprawdzenia miernikiem- powinno być ok.30kohm pomiędzy końcówkami.

hmmm to możę faktycznie źle podłączyłem przewody WN...
sprawdze to po pracy <spoko>
Ostatnio edytowano 23 maja 2007, 08:20 przez no_fear, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Pioteq25 » 23 maja 2007, 08:18

!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lamerskie pytanie – to że kręciłem sobie tym śmigiełkiem w aparacie podczas czyszczenia i troche obróciłem wałkiem ma jakieś znaczenie?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przyczyna :)
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez no_fear » 23 maja 2007, 08:20

Pioteq25 napisał(a):!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lamerskie pytanie – to że kręciłem sobie tym śmigiełkiem w aparacie podczas czyszczenia i troche obróciłem wałkiem ma jakieś znaczenie?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przyczyna :)

no tak to jest jak zielony człowiek bierze się za mechanike :(
Jak przywrócić do stanu pierwotnego?
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Pioteq25 » 23 maja 2007, 08:22

Domyśl się :P
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez no_fear » 23 maja 2007, 08:27

Pioteq25 napisał(a):Domyśl się :P

No z mechaniki jestem lewy – więc proszę o wyrozumiałość :]

uhm wiem rozregulowałem rozrząd – a jak to teraz ustawić?
Ustawić znaczek "Z" na kole zębatym rozrządu centralnie u góry i wtedy założyć aparat?
Nie ma znaczenia w jakiej pozycji ustawie to "śmigiełko" (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) w aparacie?
Ostatnio edytowano 23 maja 2007, 09:36 przez no_fear, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Gawron » 23 maja 2007, 09:33

ArtX napisał(a):i polożenie w pionie, bo aparat jest symetryczny i latwo zalożyć odwrotnie o 180 st. i

W BG się tego nie da zrobić, wchodzi tylko w jednej pozycji!
ja bym obstawiał zamienine kable WN.
objawy by na to wskazywały – Strzelanie z wydechu, telepanie
Jak mi jeden gar nie palił to objawy były identyczne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2006, 14:44
Posty: 78
Skąd: gdzieś w zachodniopomorski
Auto: 323BG 91r sedan 1.3i 16V

Postprzez no_fear » 23 maja 2007, 19:43

Gawron napisał(a):ja bym obstawiał zamienine kable WN.

BINGO :)
Problem rozwiązany <spoko>

Całkowity koszt wymiany oringa –> 0,79zł <jupi>

pozdrawiam
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez seetak » 19 gru 2007, 21:35

to jaki jest prawidłowy rozmiar tego oringa?? 38x3,5 czy 38x4, jak to znalazłem w innym temacie? pomocy, jutro musze to zrobić.
tęsknię za mazdą... za polskimi drogami... nie tęsknię za polskimi kierowcami!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 11:06
Posty: 38
Skąd: Goleniów / Gjovik
Auto: passat 1.9TDI syncro i 323F1.5

Postprzez gadula » 19 gru 2007, 22:48

38x3,5 jest prawidłowy. Ten drugi też może być, ale będziesz musiał go zeszlifować, aby aparat wszedł na miejsce.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Lukano » 20 gru 2007, 08:25

BRYGADIER napisał(a):aparacie jest jeszcze USZCZELNIACZ – ZIMERING

Rozbierałem kiedyś aparat od BG i nie widziałem w środku żadnego. Ale pewny nie jestem. U mnie tu jest sucho. A ten oring na aparacie kupiłem w lubelskim serwisie mazdy za 18 złotych chyba i też już jest sucho. Wymiana dosłownie 10 mint z jednym kluczem. Od razu mniej ubywa oleju.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez grodek » 20 gru 2007, 12:41

a ja mam za darmo:P a ciekło niezle wystarczy przesmarować takim silikonem co robi za uszczelki tylko nie czerwonym bo nielubi sie z olejem i dalej bedzie ciekło mi przesmarowali takim szarym i mowili na to "silastik".
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez krystian77 » 20 gru 2007, 21:11

Ja problem rozwiązałem za 70 groszy – tyle zapłaciłem za oring w sklepie z uszczelkami.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 18:10
Posty: 181 (4/19)
Skąd: Piotrków Trybunalski, Radomsko
Auto: M6 GL 2.2 SH (2016r.)
M6 GH 2.0 MZR-CD (2008r.)
ex. 323F BA Z5 (1998r.)
ex. 323 BF (1989r.)

Postprzez mirbie » 21 gru 2007, 08:54

ceny widze sa bardzo rozne od 0 do 18 zl... ja kupilem orginal w JC za 10 zl.. wiec jak ktos nie wie gdzie kupic ten ze oring propouje skoczyc do JC lub IC bo to to samo w tej chwili....
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2007, 19:15
Posty: 44
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 1.6 16 V + LPG `97

Postprzez Lukano » 21 gru 2007, 10:08

mirbie napisał(a):orginal w JC za 10 zl.

To oryginał czy JC ;) Ja unikam wszystkiego co jest związane z firmą JC <lol> Po tym jak kupiłem kable WN z JC i uszczelkę pod dekiel, która ciekła po przejechaniu 2kkm bardziej niż 9 letni oryginał ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Yooziu » 22 gru 2007, 00:11

Lukano napisał(a):
mirbie napisał(a):orginal w JC za 10 zl.

To oryginał czy JC ;) Ja unikam wszystkiego co jest związane z firmą JC <lol>


w JC mozna tez kupic oryginalne czesci, po prostu trzeba wiedziec co sie chce kupic i nie dac sobie wcisnac byle gowna, ktore akurat maja na stanie ;)
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez Docent D » 22 gru 2007, 10:57

O cholera...a ja właśnie kupiłem filtr powietrza i paliwa JC. No nic, chociaż niech zimę przetrzyma :D
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 16:48
Posty: 428

Postprzez Lukano » 22 gru 2007, 15:05

Yooziu napisał(a):w JC mozna tez kupic oryginalne czesci, po prostu trzeba wiedziec co sie chce kupic i nie dac sobie wcisnac byle gowna, ktore akurat maja na stanie oczko

Aha no to ciekawie. Tego nawet nie wiedziałem. Niedługo będę polerował pokrywę zaworów i będę szukał tej uszczelki. A z JC w starej mazdzie nie wiele pomogła ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez daniel_w » 10 kwi 2008, 19:46

gadula napisał(a):38x3,5 jest prawidłowy. Ten drugi też może być, ale będziesz musiał go zeszlifować, aby aparat wszedł na miejsce.


Czy taki sam jest do 1.8 16v BA?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez gadula » 10 kwi 2008, 20:08

daniel_w napisał(a):Czy taki sam jest do 1.8 16v BA?

<ok>
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323