Po kolejnych godzinach spędzonych w garażu niestety dalej nie pomogło, ale obroty spadły poniżej 1000.
Ogólnie problem mam taki jak od dwóch lat utrzymuje chwilę obroty a potem one nagle spadają na chwilę i tak w kółko. Przykręciłem dla sprawdzenia inną przepustnicę z osprzętem czyli z elektromagnesem i ze wszystkim co tam jest i efekt był taki sam więc można to wykluczyć. Stwierdziłem że niektóre węże od podciśnienia są popekane, wymieniłem na nowe i też nic to nie dało. Uszczelniłem wszystko co się dało.
Czyli reasumując wymieniłem:
– przepustnice z elektromagnesem,tps,silnikiem krokowym, kompletną z osprzetem
-cały aparat zapłonowy
-świece
-przewody do świec
-filtry
-rury od podciśnienia
Jedyne co nie wymieniłem to przepływomierz ale jest ten czujniczek ale po wypięciu kabla praca silnika się nie zmienia. Już sam nie wiem może jest gdzieś nieszczelny kolektor. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Na Benzynie gaśnie i nie ma ssania na LPG jest ok
1, 2
Wypożycz od kogoś na chwilę przepływkę (ew. cały kompletny wierzch obudowy filtra) aby sprawdzić u siebie zanim kupisz nowy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości