323f BA 1.5 kolektor wydechowy inny niż wszystkie?
1, 2
hehe no spoko. Koniec OT 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
moge tylko dodac od siebie (jestem wlasnie powymianie), ze kolektor bez sondy i dwururka (tzw. portki) pasuja idealnie. Odkrecic stary kolektor z sonda razem z dwururka, przykrecic nowy z sonda w portkach i wszystko dziala bez zarzutu
Ostatnio edytowano 2 lut 2014, 10:23 przez Mieczyslaw, łącznie edytowano 1 raz

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
No tak jak myslalem
jak sie szykuje na zmiane silnika a ten ojca ma wlasnie taki z "ulem" ja to tak nazywam
moze w ta sobote juz wleci silnik nie lubiacy oliwy
A tak wogole ciezko miales wymienic ? bo w sedanie jest ciasno...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
z ulem czyli co z tym kolektorem tak? bo za wczesnie jest jeszcze dla mnie 
Bedziesz znow z5 wkladal? hmm jesli ja bym zmienial silnik to chyba jednak na mocniejszy ciut
czy ciezko, 2h roboty z czego 1h kolezka spedzil na odkrecaniu EGR. Nie wiem czy byl tak zapieczony czy cos ale pilowal, nagrzewal az czerwony wszystko bylo, imadlo prawie zniszczyl, klucz jakis poszedl do kosza
ale odkrecil. Takze z tym chyba bedzie najwiekszy problem, a tak to kazda sruba bez jakis tam wiekszym problemow. Przedluzka do klucza sie przyda na pewno 
Bedziesz znow z5 wkladal? hmm jesli ja bym zmienial silnik to chyba jednak na mocniejszy ciut
czy ciezko, 2h roboty z czego 1h kolezka spedzil na odkrecaniu EGR. Nie wiem czy byl tak zapieczony czy cos ale pilowal, nagrzewal az czerwony wszystko bylo, imadlo prawie zniszczyl, klucz jakis poszedl do kosza

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Silnik za free
a druga sprawa chcac wiecej Hp trzeba isc w heble wieksze iitd itd 
Co do odkrecania u mnie wszystko idzie lekko, juz sprawdzalem
w sedanie to samo kazda srubka idze tez bez wieksze wysilku:)
A co do silnika moj ma juz 318400+, a w sedanie jeszcze 200kkm nie ma
i silnik nie bierze nic oliwy, wymiana jest w nim co 12kkm lub 10kkm i na bagniecie nic nie ubywa(tylko starszy jezdzi delikatniej niz ja
) i po 3 wymiasna on mial 1 wymiane za free, bo mu sie odkladal olej z kazdej wymiany:) tylko 1 l co kupowal zeby na miarce bylo na MAx:)
Zaslepiales Egr? u mnie 5 groszowka wymiata juz 4 lata
i przepustnica czysta dzieki temu 
Co do odkrecania u mnie wszystko idzie lekko, juz sprawdzalem
A co do silnika moj ma juz 318400+, a w sedanie jeszcze 200kkm nie ma

Zaslepiales Egr? u mnie 5 groszowka wymiata juz 4 lata
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
aha no to w takim razie nie bedziesz mial raczej zadnych problemow z przelozeniem gratow
jesli nie bierze nic oliwy to rewelacja. Ja tez tak wymieniam olej
ostatnio tylko przycisnelo mnie o przy 15k wymienilem dopiero.
Niet, EGR mam tak jak mialem, wiesz inne normy sa tutaj dlatego musze miec i kata i EGR bo mi przegladu jeszcze nie przejdzie
ale o takim patencie z 5gr nie slyszalem w zyciu 
Niet, EGR mam tak jak mialem, wiesz inne normy sa tutaj dlatego musze miec i kata i EGR bo mi przegladu jeszcze nie przejdzie


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ahaaa:) no tak to nie PL
No wlozylem 5gr jak odkreca sie rurke egr przy kolektorze wlozylem monete i spaliny sie nie pchaja do egr:D rurka zimna caly czas:) hmm z ta emisja nawet bez Egr mysle ze przeszlaby przeglad
Ale patent za 5 gr jest dobry 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Potrzeba matka wynalazku jak to mowia
a zaslepiles go zeby wszystko wydechem wylazilo tak? Ja mialem czyszczone przepustnice w wakacje chyba wiec moze jeszcze troche pohula 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Dokladnie, nie zanieczyszcza mi przepustnicy i podbono silnik lepiej ciagnie
a czy to prawda to szlak wie
a sluchaj jak masz mocowanie pod silnikiem to wszystko pasowalo bez zadnego ale? bo w sedanie sie nie przygladalem czy jest tak jak umnie:) jesli bedzie wszystko p'n'p to tylko srodkowa szcze tlumika przeloze z katem 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Portki mialem spawane dosc mocno te co mi przyszly i koles musial je podgrzac zeby troche kat zmienic ale mocowanie, dziury na sruby pasowalo idealnie. Do silnika wlazlo bez problemu i do kata tez 
czyli bedziesz mial zajecie na zimowe wieczory
czyli bedziesz mial zajecie na zimowe wieczory


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kurna no, też bym tak chciał
a mam tylko skrzyneczke z narzędziami w bagażniku 
BTW. nie masz tematu na NM?
BTW. nie masz tematu na NM?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości