Ale dla "bezpieczeństwa" odkręć i odłącz minusową klemę z accu w celu skasowania błędów
Kody błędów OBD I i ABS – samodzielne sprawdzenie
rapet1 – jak zrobisz to będzie tak samo dobrze 
Ale dla "bezpieczeństwa" odkręć i odłącz minusową klemę z accu w celu skasowania błędów
Ale dla "bezpieczeństwa" odkręć i odłącz minusową klemę z accu w celu skasowania błędów
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dokonałem dziś diagnostyki komputera, ale nie jestem pewien odczytów błędów. Znajdzie się ktoś chętny do pomocy w odczycie??
http://www.youtube.com/watch?v=jo9QxYQj ... e=youtu.be
przepraszam za jakość!!!
tutaj jest test z innej mazdy http://www.youtube.com/watch?v=pGOmAyYN ... re=channel moim zdaniem to jest 11 i 17.
http://www.youtube.com/watch?v=jo9QxYQj ... e=youtu.be
przepraszam za jakość!!!
tutaj jest test z innej mazdy http://www.youtube.com/watch?v=pGOmAyYN ... re=channel moim zdaniem to jest 11 i 17.
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Witam, wykonałem dziś test diodą i wymrugało mi kod 03 "Czujnik położenia wału / Czujnik temp. silnika*". Moja mazda to 323C 1.3 16v z '95r. Dodam że od pewnego czasu po nagłym naciśnięciu gazu na jałowym mazda jakby przydusi się i po tym normalnie wchodzi na obroty, a podczas jazdy na którymkolwiek biegu również po nagłym wciśnięciu gazu jest pojedyncze szarpnięcie.
Do tej pory wymieniłem kable i świece, wyczyściłem przepływomierz i przepustnice środkiem do czyszczenia hamulców, sprawdziłem rurę dolotu-jest cała i szczelna a szarpanie nie znikło i na dodatek ten błąd numer 03, proszę was o pomoc czy to szarpanie i w/w błąd mają coś wspólnego ze sobą i jak mogę to naprawić, pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc
Do tej pory wymieniłem kable i świece, wyczyściłem przepływomierz i przepustnice środkiem do czyszczenia hamulców, sprawdziłem rurę dolotu-jest cała i szczelna a szarpanie nie znikło i na dodatek ten błąd numer 03, proszę was o pomoc czy to szarpanie i w/w błąd mają coś wspólnego ze sobą i jak mogę to naprawić, pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc
- Od: 30 lip 2010, 20:15
- Posty: 79
- Skąd: Krzeszowice\Kraków
- Auto: Mazda 323C 1.3 16v 1995r.
Mazda 323F 1.5 16v 1996r.
motorzystaa napisał(a):Dokonałem dziś diagnostyki komputera, ale nie jestem pewien odczytów błędów. Znajdzie się ktoś chętny do pomocy w odczycie??
http://www.youtube.com/watch?v=jo9QxYQj ... e=youtu.be
przepraszam za jakość!!!
masz bład P0120 i P1603
P0120 to czujnik położenia przepustnicy , słychać na filmiku ze wentyl się załącza od razu czyli źle jest TPS ustawiony
a co do P1603 znalazłem gdzies taki błąd
EEPROM malfunction
tu masz opis kodów DTC dla różnych producentów ale z opisu wynika, że to nie zdefiniowany błąd a opis EEPROM malfunction jest zdefiniowany dla Jaguara
Klik
Klik
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Tak to prawda, wiatrak się od razy załącza. I wiem że musze wyczyścić przepustnice i krokowca od razu. Tylko co to ten drugi błąd może znaczyć?? Ja znalazłem P1603 Immobilizer System Fault .
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Wyczytałem że błąd, który mi się pojawił P1603 dotyczy immobilajzera. Może mi ktoś powiedzieć czym to może być spowodowane?? Żadnym innym kluczykiem auta nie odpalę bo świeci się kontrolka. Może to jest mały problem ale nie chce pewnego razu wsiąść do auta i nie odpalić go z tego powodu.
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Witajcie,
Zna ktoś jakiś soft do diagnostyki auta. Nie chodzi tu o tester diodowy ale urządzenie/oprogramowanie, które sprawdzi np temperaturę silnika, itp (wszystkie czujniki).
PS auta z 95 roku
Zna ktoś jakiś soft do diagnostyki auta. Nie chodzi tu o tester diodowy ale urządzenie/oprogramowanie, które sprawdzi np temperaturę silnika, itp (wszystkie czujniki).
PS auta z 95 roku
eFKA 323 1.8 Automat + LPG sequent 24
http://ussemo.eu/
http://ussemo.eu/
- Od: 17 lis 2008, 23:40
- Posty: 70
- Skąd: Gniezno
- Auto: 323F BA 1.8 AT
kropekm napisał(a):poszukaj informacji na temat OBD2-jest to interfejs diagnostyczny na usb, do niego masz masę oprogramowania darmowego i nie tylko
Wszystko ładnie, pięknie, tylko że mazda ba nie ma obd2.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
rzeczywiście nie ma, mój błąd
ale znalazłem taki
ale znalazłem taki
- Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/fiat-opel-renault-peugeot-mazda-ford-elm-327-prog-i2121917450.html
Wydaję mi się że to wszystko jest na OBD II ...
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Witam,
Do swojej GFki używam interfejsu OBD2 i przejściówki do mazdy na 17-stykowe złącze.
Nie wiem jakie jest złącze w maździe BA ale domyślam się że przejściówka się znajdzie.
Interfejs moim zdaniem niedrogo:
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=1&prodid=151
Przejściówka również po taniości:
http://viaken.pl/pl/auta-japonskie/adap ... 7-pin.html
Pozdrawiam
Do swojej GFki używam interfejsu OBD2 i przejściówki do mazdy na 17-stykowe złącze.
Nie wiem jakie jest złącze w maździe BA ale domyślam się że przejściówka się znajdzie.
Interfejs moim zdaniem niedrogo:
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=1&prodid=151
Przejściówka również po taniości:
http://viaken.pl/pl/auta-japonskie/adap ... 7-pin.html
Pozdrawiam
Dzisiaj wyczyściłem przepustnice i sprawdziłem kody błędów i jak narazie pokazuje 0120 nie wiem dlaczego dalej wywala ten bład. Kasowałem oczywiście! Nagrzałem auto i w trybie zerwisobym ustawiałem obroty tą śrubą od góry bo wcześniej troche niskie były. Jak ustawić tą przepustnice żeby wyeliminować ten błąd i włączający sie wiatrak w trybie serwisowym????
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości