Wysokie obroty na ssaniu
a co jest przyczyną ze obroty bardzo wolno spadają do tych ~900rpm ?
Bo juz wiem jak obnizyć początkowe obroty, ale dlaczego one tak wolno spadają do ustalonych?
Bo juz wiem jak obnizyć początkowe obroty, ale dlaczego one tak wolno spadają do ustalonych?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mlody0723
Wlasnie sie nie zgodze wrocilem przed chwila z garazu odpalilem ten silniczek ktory tak cudownie chodzi hehe i startuje z 1300rpm w chwile pozniej podciaga sobie do 1500rpm i to pewnie robi juz komp wiec ide o browar ze komp to zimnego silnika jest ustawiony na 1500rpm tylko te sprezynki sie z czasem gniota i obr po kilku latach przy odpaleniu ida do gory po to jest ta regulacja tez
no w tej chwili jak tak bedzie caly czas to napewno zostanie silnik stal dobre 7godz na dworze wiec napewno osiagnal temp ok 3'C i bez problemu odpali i tak przyjemnie dla ucha chodzil
mariusz_sti
to zalezy jak dlugo ci spadaja te obr bo chwile to na zimnym silniku trwa moze mysli ze to powinno byc up i po sekundzie juz na dole to trwa jakis kilka sekund i zalezne jest od temp otoczenie jak bylo tak naprawde zimno -20'C to mi schodzil pewnie z minute
moze myc tak ze przepustnica zaworki sa brudne i trzeba by umyc to wszystko jak jest tu
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
kolega Pioteq25 tez temat dobrze ogarnol i rozciagajac sprezynki tez osiagnol to samo tyle ze jak ktos ma wmiare czysta przepustnice to nie ma potrzeby rozbierac wszystkiego tylko wykrecic to srubke
Wlasnie sie nie zgodze wrocilem przed chwila z garazu odpalilem ten silniczek ktory tak cudownie chodzi hehe i startuje z 1300rpm w chwile pozniej podciaga sobie do 1500rpm i to pewnie robi juz komp wiec ide o browar ze komp to zimnego silnika jest ustawiony na 1500rpm tylko te sprezynki sie z czasem gniota i obr po kilku latach przy odpaleniu ida do gory po to jest ta regulacja tez
no w tej chwili jak tak bedzie caly czas to napewno zostanie silnik stal dobre 7godz na dworze wiec napewno osiagnal temp ok 3'C i bez problemu odpali i tak przyjemnie dla ucha chodzil
mariusz_sti
to zalezy jak dlugo ci spadaja te obr bo chwile to na zimnym silniku trwa moze mysli ze to powinno byc up i po sekundzie juz na dole to trwa jakis kilka sekund i zalezne jest od temp otoczenie jak bylo tak naprawde zimno -20'C to mi schodzil pewnie z minute
moze myc tak ze przepustnica zaworki sa brudne i trzeba by umyc to wszystko jak jest tu
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
kolega Pioteq25 tez temat dobrze ogarnol i rozciagajac sprezynki tez osiagnol to samo tyle ze jak ktos ma wmiare czysta przepustnice to nie ma potrzeby rozbierac wszystkiego tylko wykrecic to srubke
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
organo dobrze gada
i w końcu będzie rozwiązanie tego największego problemu Z5
Ja u siebie w Z5 straciłem cierpliwość i po prostu zmieniłem krokowca i obroty po tym były książkowe
mariusz_sti nie przejmuj się aż tak, jak jest zimno to opadają wolniej. U mnie czasami ponad minutę trzymał 1500 a potem schodził i już było dobrze
Ja u siebie w Z5 straciłem cierpliwość i po prostu zmieniłem krokowca i obroty po tym były książkowe

mariusz_sti nie przejmuj się aż tak, jak jest zimno to opadają wolniej. U mnie czasami ponad minutę trzymał 1500 a potem schodził i już było dobrze
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
mariusz_sti pozwoliłem sobie skorzystać z Twojej fotki
zeusik masz ją centralnie pod TPS'em
będzie gimnastyka mała:P
na fotce jak byś patrzył na nią siedząc za kierownicą

zeusik masz ją centralnie pod TPS'em
na fotce jak byś patrzył na nią siedząc za kierownicą

pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
nie mam tam zadnej sruby hehe widocznie moja Z5 to jakis skladak.
Mam mniej wiecej w tym miejscu srube, ale jest ona w takim tunelu (wysokosc jakies 3-4cm) i regulujac ja, reguluje obroty na biegu jalowym.
edit.
IDE ZROBIE FOTE TELEFONEM I ZARAZ WRZUCE
Mam mniej wiecej w tym miejscu srube, ale jest ona w takim tunelu (wysokosc jakies 3-4cm) i regulujac ja, reguluje obroty na biegu jalowym.
edit.
IDE ZROBIE FOTE TELEFONEM I ZARAZ WRZUCE
Ostatnio edytowano 13 mar 2009, 23:49 przez zeusik, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
zeusik przecież Ci napisałem że pod TPS'em
jest tylko jedna jak na fotce widać 
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
skorpek napisał(a):mariusz_sti pozwoliłem sobie skorzystać z Twojej fotki oczko
tylko, ze to nie moja fotka
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):tylko, ze to nie moja fotka zeby
no w każdym razie Ty ją dodałeś wiec dlatego tak napisałem
a co z Twoją padaką
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wszystko się zgadza ta srubką można wyregulować obroty tak żeby na zimnym silniku po odpaleniu były niższe, tylko jest jeden problem jak ja ustawiłem tak że na zimnym po odaleniu miałem 1800obr. to niestety po nagrzaniu silnika strasznie opadały obroty np. jak dojeżdzałem do skrzyżowania i wrzucałem na luz czy na postoju jak włączałem więcej odbiorników elektr. Tak że niestety musiałem z powrotem ustawić tak żeby po odpaleniu było te ok. 2300obr./min. i wtedy wszystko gra.
Organo a Ty sprawdzałes jak zachowuje się madzia po rozgrzaniu jak ustawiłes na 1200 po odpaleniu?
Organo a Ty sprawdzałes jak zachowuje się madzia po rozgrzaniu jak ustawiłes na 1200 po odpaleniu?
bzzyczek
tak sprawdzalem i jest bardzo dobrze powienienes wtedy regulowac ta srubka u gory ona jest od obr na cieplym silniku
pozatym za spadanie obr pod obciazeniem elektrycznym wg znawcow tematu odpowiada modul w aparacie zaplonowym
tak sprawdzalem i jest bardzo dobrze powienienes wtedy regulowac ta srubka u gory ona jest od obr na cieplym silniku
pozatym za spadanie obr pod obciazeniem elektrycznym wg znawcow tematu odpowiada modul w aparacie zaplonowym
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
organo napisał(a):bzzyczek
tak sprawdzalem i jest bardzo dobrze powienienes wtedy regulowac ta srubka u gory ona jest od obr na cieplym silniku
pozatym za spadanie obr pod obciazeniem elektrycznym wg znawcow tematu odpowiada modul w aparacie zaplonowym
wlasnie gdy dociskam elektryczne szyby do konca, to silnik lekko sie dusi. Droga jest taka naprawa?

- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
ech ja też walczyłem trochę z obrotami. zasada u mnie jest taka: wykręcę śrubkę od krokowego żeby zmniejszyć obroty na ssaniu to wtedy bardzo obniżają się obroty jałowe. podniosę jałowe w trybie diagnostycznym znowu podnoszą się ssaniu. krokowiec wyczyszczony. myślę ze trzeba go wymienić.
ma ktoś na 100% działającego krokowca do sprzedania?? włożyc ustawić jałowe i jezdzić.
ma ktoś na 100% działającego krokowca do sprzedania?? włożyc ustawić jałowe i jezdzić.
- Od: 25 lut 2008, 17:46
- Posty: 27
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: 323F-Z5-95'
ech ja też walczyłem trochę z obrotami. zasada u mnie jest taka: wykręcę śrubkę od krokowego żeby zmniejszyć obroty na ssaniu to wtedy bardzo obniżają się obroty jałowe. podniosę jałowe w trybie diagnostycznym znowu podnoszą się ssaniu. krokowiec wyczyszczony. myślę ze trzeba go wymienić.
ma ktoś na 100% działającego krokowca do sprzedania?? włożyc ustawić jałowe i jezdzić.
sorki za 2 posty coś się skiepściło
ma ktoś na 100% działającego krokowca do sprzedania?? włożyc ustawić jałowe i jezdzić.
sorki za 2 posty coś się skiepściło
- Od: 25 lut 2008, 17:46
- Posty: 27
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: 323F-Z5-95'
U mnie jak jest zimno trzyma 2000-2200 po 5-7 sekundach spada na 1500 ale najgorsze jest to przy obr. ok. 1400-1500 ruszajac (zimny silnik) po wcisnieciu sprzegła znowu wzrasta do 2000 i opada dopiero po puszczeniu sprzegla i dalszej jezdzie.stttrrrrrrrrasznie denerwujace
- Od: 24 lip 2008, 17:00
- Posty: 101
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Było:
VW Golf I
Opel Tigra
Honda Civic Coupe
Mazda 323F BA
Obecnie:
Audi A6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości