Wysokie obroty na ssaniu

Postprzez skorpek » 2 sty 2009, 19:24

pazur_zks napisał(a):i czy to jest normalne że przy prędkości 120 km/h obrotomierz pokazuje 3,5 tys obrotów to nie za dużo?

nie no to raczej normalne ;) u mnie jest tak samo ;)
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez pazur_zks » 2 sty 2009, 22:48

ok dzięki za odp wcześniej miałem hondę i trochę inaczej to wyglądało ale jeśli tak ma być to spox :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 18:33
Posty: 103
Skąd: Płock/Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V

Postprzez D4NI3L » 10 mar 2009, 15:36

witam do kogo w takim razie mozna sie zgłosic bo powiem ze u mnie tez jest przy pierwszynm odpalaniu 2,5 tys obrotów a pozniej spadaja do 1,2 tys i potem 0,9 tys
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez organo » 13 mar 2009, 17:19

Panowie i Panie :)
otorz jesli ktos ma za wysokie obr na zimnym silniku jest na to dosc prosta regulacja nie mam pojecia czemu nikt tego nie wytlumaczyl w sposob prosty i logiczny dla kazdego przecietnego kierowcy 323f Z5 :)

POTRZEBUJEMY B.DOBRY krotki SRUBOKRET GWIAZKOWY I WYKRECAMY SRUBKE 1-3obr jest poprzeciwnej stronie niz silniczek krokowy

zamieszcze wieczorkiem zdjecie bo jak ktos nie wiem gdzie to moze byc to w zyciu nie znajdzie tej srubki faktem jest ze sprawa jest naprawde prosta nie potrzeba myc przepustnicy i miliona innych wymienionych kombinacji choc jest zrobiona fotorelacja przez kolege ?? a nie zaszkodzi jej przemyc raz na 10lat:)
wieczorkiem uzupelnie o fotki o co chodzi i jakos tam odnosniki pomiedzy tymi dwoma watkami jak i co by kazdy mogl pozbyc sie tych 2000rpm podczas odpalania silnika
a ja narazie w fazie testu ostawilem tak ze mam na zilku o 10'C jakies 1200obr na minute wydaje sie ze bedzie ok ale zobaczymy rano bo moze byc gorzej z odpaleniem na zupelnie zimnym silniku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez zeusik » 13 mar 2009, 17:25

umiesc foty bo srubka po przeciwnej stronie mi nic nie mowi, achetnie bym zmienil te obroty.

pozdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Postprzez donbartolesko » 13 mar 2009, 18:07

u mnie tez zaraz po odpaleniu z rana silnik wchodzi na 2200 obr/min, ale po kilku sekundach obroty spadają do książkowego poziomu 800 obr/min, wiec ja tam żadnych śrubeczek wykręcać nie będę :P
ten silnik tak ma – trzeba polubic :)
Obrazek
ssij mnie wydech, liż mnie felgę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 23:09
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM

Postprzez MariuS » 13 mar 2009, 18:17

donbartolesko napisał(a):mnie tez zaraz po odpaleniu z rana silnik wchodzi na 2200 obr/min, ale po kilku sekundach obroty spadają do książkowego poziomu 800 obr/min,


u mnie 2400 i długo spadają do 800


organo – o tę srubę chodzi????

ja nie mogę za chiny jej ruszyć... a gwintu juz nie ma żeby śrubokręt włożyć :D
http://www.diyaudio.republika.pl/1024.768/dscn4099.jpg
Ostatnio edytowano 13 mar 2009, 18:20 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez m323m » 13 mar 2009, 18:18

witam, u mnie w madzi było ok czyli 1200-1500 obrotów na ssaniu, dopóki nie pojechałem do aso na puławskiej w warszawie, z problemem spadających obrotów przy obciążeniach elektrycznych, wzięli auto na warsztat i za czeli grzebać cos śrubokrętem,, potem wyszedł kierownik serwisu i powiedział ze winny był bajpas, po regulacji bylo oki ale po odpaleniu na zimnym silniku łapie teraz 2500-2800 na ssaniu, tylko nie wiem co to ten bajpas bo bym sobie go przestawił
pozdro.
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez farciarz » 13 mar 2009, 18:49

mariusz_sti dokladnie o tą. Zabezpieczona jest fabrycznie jakimś siliconem !! Dlatego ciężko ją ruszyć
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez farciarz » 13 mar 2009, 18:52

m323m bypas..to nic innego jak śrubka regulacji wolnych obrotów na górze przepustnicy odpowiadająca za wolne obroty. Ustawia się ją w trybie serwisowym !!
Ostatnio edytowano 13 mar 2009, 18:53 przez farciarz, łącznie edytowano 1 raz
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez zeusik » 13 mar 2009, 18:52

farciarz napisał(a):mariusz_sti dokladnie o tą. Zabezpieczona jest fabrycznie jakimś siliconem !! Dlatego ciężko ją ruszyć


odkrecic czy zakrecic?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Postprzez farciarz » 13 mar 2009, 19:03

zeusik...odkręcić !!
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez organo » 13 mar 2009, 19:33

mariusz_sti
tak o ta srubke chodzi trzeba ja wykrecic by obnizyc obroty jest ot srubka tylko to poczatkowych obr na zimnym silniku
na gorze przepustnicy jest srubka do regulacji wolnych obrotow na cieplym silniku
jesli komus zbraknie reguacji lub srubka nie ruszy mozna porozciagac te sprezynki w srodku a dokladnie to miejsza grubsza tylko o ok 1-2mm tej drugiej nie ruszamy po spowodujemy odrwotny efekt ale to juz bajka jak sie wyjmie przepustnice
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez m323m » 13 mar 2009, 19:34

a ci w aso mazdy na puławskiej bez wprowadzenia w tryb serwisowy nią chyba krecili,bo zeby u mnie wprowadzic w tryb serwisowy to trzeba komputerek od gazu odkrecić bo jest nad kostką diagnostyczną, ,chyba ze jakoś telepatycznie to robią :) ,głąby
pozdro
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez m323m » 13 mar 2009, 19:40

w aso na puławskiej wymieniali mi tez rozrząd ,boje sie pomyśleć co to teraz będzie ,bo jak tak mi złożyli ten rozrząd jak ustawili ten bajpas,to tylko czekac jak cos je................. :(
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez farciarz » 13 mar 2009, 19:56

m323m...to Cię czeka regulacja we wlasnym zakresie ......niestety. Albo reklamacja w tamtejszym ASO
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez m323m » 13 mar 2009, 19:57

nie no juz do nich nie chce jechać bo sie boje zecos całkiem spi.................
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez MariuS » 13 mar 2009, 20:23

właśnie nie ruszę już tej śrubki, bo gwint się zniszczył....
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Mlody0723 » 13 mar 2009, 20:24

Te mazdy tak maja, moi znajomi tez tak maja, m323m ustawili ci tak jak ma byc, wczesniej miales 1500 dlatego ze miales cos nie tak, nie jest to jeden przypaek ze obroty na ssaniu sa wysokie tak maja wszystkie z5
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 02:30
Posty: 19
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 1.6 16v 2005r.

Postprzez farciarz » 13 mar 2009, 20:37

Mlody0723...mylisz się !!...i przeczytaj kilka postow wyżej jak regulacja sie odbyła....!!
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323