Drgania silnika na wolnych obrotach – czym spowodowane?

Postprzez sps-snipers » 30 maja 2007, 15:03

TASIOR.I co byles zmierzyc cisnienie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez GofNet » 30 maja 2007, 15:51

kajot_84 napisał(a):o TRW na forum nie znalazlem
     Nie szukaj po marce, tylko poczytaj ogólnie o wymianie rozrządu w Twoim modelu. Będziesz wtedy wiedział, co i gdzie kupić.

     Każdy handlowiec powie Ci, że jego towar jest zajefajny. Sam przez wiele lat byłem handlowcem, kierownikiem salonu sprzedaży i wiem, że tak się dzieje. Co uczciwsi nie sprowadzają na handel badziewia i później swój towar mogą sprzedawać z czystym sumieniem. Zachwalać go... Nie muszą kłamać – lub jak kto woli – nie mówić całej prawdy.

     Jeszcze raz zapraszam do lektury archiwum. Po przejrzeniu będziesz wiedział, jakie i jakich firm podsezpoły rozrządu nabyć.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Tasior » 30 maja 2007, 16:39

sps-snipers Jak narazie nie bylem mierzyc cisnienia, bo w serwisie we wtorek niemieli czym zmierzyc, a w innym zakladzie brakowalo prądu i nie mogli chociaż chcieli. A w innym zaspiewali za to 50zl wiec od razu im podziekowalem, wiec narazie podzwonie i jutro postaram sie to zrobic.

W kazdym razie auto teraz po wtorkowym komputerze i regulacji jezdzi dobrze na benzynie (chociaz obroty czasem lekko faluja na biegu jalowym, ale to juz minimalnie), natomiest na gazie jest porazka. Jak znam zycie to fachowcy od gazu wyregulowany mi komputer z odłaczonymi kablami przez ktore sie wszystko walilo!!! Gazownicy to po prostu geniusze, tylko ze trzeba stac nad nimi!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez sps-snipers » 30 maja 2007, 18:43

Szczegolnie jak sie nachylaja z petem nad maska i mysla co by tu jeszcze spieprzyc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez farciarz » 30 maja 2007, 18:49

sps-snipers...hihi....i powiedz, że nie będzie fajnie jak się okarze że wszystko to przez dwa pieprzone kabelki i nieudolność warsztatu montującego instalację gazową :P . Bo ja bym miał na miejscu właściciela zajebistą radochę. W dodatku podjechałbym do gazownika z fakturami napraw i regulacji i wyciągnął od niego kasiorę lub zarządał w zamian za to darmowego serwisu przez pewien okres. <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez farciarz » 30 maja 2007, 18:50

sps-snipers napisał(a):Szczegolnie jak sie nachylaja z petem nad maska i mysla co by tu jeszcze spieprzyc


Dobre....dobrze, że nie mam gazu.

Sorki za OT
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Tasior » 30 maja 2007, 18:51

Z tym petem to fakt, widzialem tak we wtorek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez Tasior » 30 maja 2007, 18:55

No niestety nie wzialem zadnego rachunku, bo i tak to by nic nie dalo!!! Ale do gazowników i tak podjade i dostaną za swoje!!!!!!!!! Teraz madzia na benzynie zachowuje sie tak jak przed montazem gazu :) Ale i tak bym lekko zwiekszyl obroty gdzies na 850 zeby nie bylo czasem tego lekkiego trzesienia samochodem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez szuszen » 30 maja 2007, 19:08

Ja mam podobny problem z tymi obrotami. O swoim problemie pisałem(bierze olej i strasznie się muli-szczególnie w gorące dni, sprężanie na poszczególnych garach:10,7,10,10).Na biegu jałowym obroty skaczą minimalnie ale po włączeniu źródeł prądu(światła, radio, nawiew) zaczyna się dyskoteka-chociaż nieznaczna.Prawdziwa dyskoteka natomiast zaczyna się po włączneiu klimy(szczególnie na gazie-chociaż na benzynie też).Kable i świece mam ok-co z kopułką i palcem to nie wiem ale czy myślicie że może mi pomóc przeczyszczenie przepustnicy i przepływki?Gdzie szukać w Madzi przepustnicy???? :)

P.s. jestem w trakcie "pomiarów" zużycia oleju i jak bedzie ponad litr na 3 tyś km to jade robić pierścienie do Tadziola! ;) <killer>
"Zacznij od rzeczy małych, jeżeli chcesz być wielki"

Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005 ???????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 22:06
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Auto: VW Passat 1,9 TDI 130KM

Postprzez Tasior » 30 maja 2007, 19:18

Przepustnica....tam gdzie sie konczy linka od gazu :) A dlaczego moze miec takiego muła, u znajomego uciekalo powietrze przed kolektorem przez plastykowa nieszczelna rure, a do tego ma problem z ustawienim wyprzedzenia zaplonu. A co do brania oleju to napewno jesli go przepala to jest nieszczelnosc gdzies w cylindrze (7) lub wylatuje gdzies poza silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez sps-snipers » 30 maja 2007, 21:35

no ja mu zycze jak najlepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez sps-snipers » 30 maja 2007, 21:40

SZUSZEN-masz to co ja.A cisnienie w cylindrach masz slabe.Dokladnie te same objawy.Nie pisze nic wiecej bo zas mi sie dostanie.
TASIOR-ja tez dzis zauwazylem ze mam nieszczelna rure od kolektora ssacego czy jak sie to tam nazywa do przeplywki.oblepilem porzednie tasma :D i dalej lipa.
Jutro Madzia bedzie miala operacje serducha.pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Tasior » 30 maja 2007, 21:46

A ja mam nieszczelny wlot powietrza przed obudowa filtra (od dołu tej rury dolotowej powietrza) i mam dziurke srednicy 1cm w dnie obudowy filtra powietrza, ale nie wiem czy mam dalej z tym cos robic czy nie???
sps-snipers Wiec co u ciebie jest do naprawy przy takich objawach??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez Tasior » 22 lip 2007, 10:36

Bawilem sie srubka od obrotów na przepustnicy i musze przyznac ze jak przelaczylem w tryb serwisowy i pokrecilem to ustawilem obroty na troche wiekszym poziomie(ok 1000rpm) niz byly standardowo (ok 700rpm). Troche lepiej sie zachowuje na skrzyzowabniu, tzn nie trzesie lusterkami i mozna muzyki sluchac :)
Ale czasem mam tak ze tak jakby zapominala o tym ze ma wieksze obroty i spadaja spowrotem na 700 i sa stabilne, jak pare razy przegazuje to znowu wracaja na 1000 i sie trzymaja.
O co tu chodzi?? Ma ktos jakis pomysl skad to moze sie brac ze nie trzyma takiego pulapu jak ustawilem??
Jak zrobic zeby te obroty troche zwiekszyc (zwlaszcza na gazie) i zeby byly stabilne???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez Pioteq25 » 22 lip 2007, 12:16

Tasior napisał(a):A ja mam nieszczelny wlot powietrza przed obudowa filtra (od dołu tej rury dolotowej powietrza) i mam dziurke srednicy 1cm w dnie obudowy filtra powietrza, ale nie wiem czy mam dalej z tym cos robic czy nie???
sps-snipers Wiec co u ciebie jest do naprawy przy takich objawach??


Wszystko jest dobrze :) Nieszczelności w dolocie są istotne między przepływomierzem, a samą głowicą. Jeżeli będzie nieszczelny dolot za przepływką, to wtedy komputer błędnie obliczy stosunek powietrza do paliwa itd.
Ten otworek w dole obudowie filtra o śr. ok. 5mm w niczym nie przeszkadza i jest fabrycznie zaprojektowany, albo dla spływu mogącej pojawić się wody w obudowie filtra, albo dla wyrównania ciśnienia- tak to sobie wytłumaczyłem :) Także ta nieszczelność między obudową a rurą dolną jest nie groźna.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Tasior » 22 lip 2007, 12:22

to w takim razie ten problem odpada. Pozostaje jeszcze jeden, jak ustawic te nieszczesne obroty zeby byly takie jak ja chce???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez Pioteq25 » 22 lip 2007, 12:32

Na Twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności IAC
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Tasior » 22 lip 2007, 12:38

A co to jest??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez sps-snipers » 22 lip 2007, 12:42

Tasior.Ja robilem cala kape silnika.Teraz chodzi rowniutko i w ogole ale czasem jak sie zagrzeje jak dojade do skrzyzowania to na moment wskoczy 1100 obrotow a potem spadna na te ok.800.Sam niewiem co to.Przypuszczam ze albo sie wlacza wiatrak w chlodnicy lub cos jest na przepustnicy ew. jakies cisnienie w silniku oddzialowuje na to.Niewiem ale sie tym niemartwie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Tasior » 9 wrz 2007, 12:06

Mam pytanie, czy przez przepalonu bepiecznik ENGINE moze sie resetowac komputer???? Czy odpowiada on tylko za cewke zaplonu silnika???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323