Drgania silnika na wolnych obrotach – czym spowodowane?
TASIOR.I co byles zmierzyc cisnienie?
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Nie szukaj po marce, tylko poczytaj ogólnie o wymianie rozrządu w Twoim modelu. Będziesz wtedy wiedział, co i gdzie kupić.kajot_84 napisał(a):o TRW na forum nie znalazlem
Każdy handlowiec powie Ci, że jego towar jest zajefajny. Sam przez wiele lat byłem handlowcem, kierownikiem salonu sprzedaży i wiem, że tak się dzieje. Co uczciwsi nie sprowadzają na handel badziewia i później swój towar mogą sprzedawać z czystym sumieniem. Zachwalać go... Nie muszą kłamać – lub jak kto woli – nie mówić całej prawdy.
Jeszcze raz zapraszam do lektury archiwum. Po przejrzeniu będziesz wiedział, jakie i jakich firm podsezpoły rozrządu nabyć.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
sps-snipers Jak narazie nie bylem mierzyc cisnienia, bo w serwisie we wtorek niemieli czym zmierzyc, a w innym zakladzie brakowalo prądu i nie mogli chociaż chcieli. A w innym zaspiewali za to 50zl wiec od razu im podziekowalem, wiec narazie podzwonie i jutro postaram sie to zrobic.
W kazdym razie auto teraz po wtorkowym komputerze i regulacji jezdzi dobrze na benzynie (chociaz obroty czasem lekko faluja na biegu jalowym, ale to juz minimalnie), natomiest na gazie jest porazka. Jak znam zycie to fachowcy od gazu wyregulowany mi komputer z odłaczonymi kablami przez ktore sie wszystko walilo!!! Gazownicy to po prostu geniusze, tylko ze trzeba stac nad nimi!!!!
W kazdym razie auto teraz po wtorkowym komputerze i regulacji jezdzi dobrze na benzynie (chociaz obroty czasem lekko faluja na biegu jalowym, ale to juz minimalnie), natomiest na gazie jest porazka. Jak znam zycie to fachowcy od gazu wyregulowany mi komputer z odłaczonymi kablami przez ktore sie wszystko walilo!!! Gazownicy to po prostu geniusze, tylko ze trzeba stac nad nimi!!!!
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Szczegolnie jak sie nachylaja z petem nad maska i mysla co by tu jeszcze spieprzyc
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers...hihi....i powiedz, że nie będzie fajnie jak się okarze że wszystko to przez dwa pieprzone kabelki i nieudolność warsztatu montującego instalację gazową
. Bo ja bym miał na miejscu właściciela zajebistą radochę. W dodatku podjechałbym do gazownika z fakturami napraw i regulacji i wyciągnął od niego kasiorę lub zarządał w zamian za to darmowego serwisu przez pewien okres.




Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
sps-snipers napisał(a):Szczegolnie jak sie nachylaja z petem nad maska i mysla co by tu jeszcze spieprzyc
Dobre....dobrze, że nie mam gazu.
Sorki za OT
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
No niestety nie wzialem zadnego rachunku, bo i tak to by nic nie dalo!!! Ale do gazowników i tak podjade i dostaną za swoje!!!!!!!!! Teraz madzia na benzynie zachowuje sie tak jak przed montazem gazu
Ale i tak bym lekko zwiekszyl obroty gdzies na 850 zeby nie bylo czasem tego lekkiego trzesienia samochodem 
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Ja mam podobny problem z tymi obrotami. O swoim problemie pisałem(bierze olej i strasznie się muli-szczególnie w gorące dni, sprężanie na poszczególnych garach:10,7,10,10).Na biegu jałowym obroty skaczą minimalnie ale po włączeniu źródeł prądu(światła, radio, nawiew) zaczyna się dyskoteka-chociaż nieznaczna.Prawdziwa dyskoteka natomiast zaczyna się po włączneiu klimy(szczególnie na gazie-chociaż na benzynie też).Kable i świece mam ok-co z kopułką i palcem to nie wiem ale czy myślicie że może mi pomóc przeczyszczenie przepustnicy i przepływki?Gdzie szukać w Madzi przepustnicy????
P.s. jestem w trakcie "pomiarów" zużycia oleju i jak bedzie ponad litr na 3 tyś km to jade robić pierścienie do Tadziola!

P.s. jestem w trakcie "pomiarów" zużycia oleju i jak bedzie ponad litr na 3 tyś km to jade robić pierścienie do Tadziola!

"Zacznij od rzeczy małych, jeżeli chcesz być wielki"
Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005
?????
Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005
- Od: 1 sie 2006, 22:06
- Posty: 41
- Skąd: Gliwice
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Przepustnica....tam gdzie sie konczy linka od gazu
A dlaczego moze miec takiego muła, u znajomego uciekalo powietrze przed kolektorem przez plastykowa nieszczelna rure, a do tego ma problem z ustawienim wyprzedzenia zaplonu. A co do brania oleju to napewno jesli go przepala to jest nieszczelnosc gdzies w cylindrze (7) lub wylatuje gdzies poza silnik.
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
no ja mu zycze jak najlepiej.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
SZUSZEN-masz to co ja.A cisnienie w cylindrach masz slabe.Dokladnie te same objawy.Nie pisze nic wiecej bo zas mi sie dostanie.
TASIOR-ja tez dzis zauwazylem ze mam nieszczelna rure od kolektora ssacego czy jak sie to tam nazywa do przeplywki.oblepilem porzednie tasma
i dalej lipa.
Jutro Madzia bedzie miala operacje serducha.pzdr
TASIOR-ja tez dzis zauwazylem ze mam nieszczelna rure od kolektora ssacego czy jak sie to tam nazywa do przeplywki.oblepilem porzednie tasma
Jutro Madzia bedzie miala operacje serducha.pzdr
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
A ja mam nieszczelny wlot powietrza przed obudowa filtra (od dołu tej rury dolotowej powietrza) i mam dziurke srednicy 1cm w dnie obudowy filtra powietrza, ale nie wiem czy mam dalej z tym cos robic czy nie???
sps-snipers Wiec co u ciebie jest do naprawy przy takich objawach??
sps-snipers Wiec co u ciebie jest do naprawy przy takich objawach??
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Bawilem sie srubka od obrotów na przepustnicy i musze przyznac ze jak przelaczylem w tryb serwisowy i pokrecilem to ustawilem obroty na troche wiekszym poziomie(ok 1000rpm) niz byly standardowo (ok 700rpm). Troche lepiej sie zachowuje na skrzyzowabniu, tzn nie trzesie lusterkami i mozna muzyki sluchac
Ale czasem mam tak ze tak jakby zapominala o tym ze ma wieksze obroty i spadaja spowrotem na 700 i sa stabilne, jak pare razy przegazuje to znowu wracaja na 1000 i sie trzymaja.
O co tu chodzi?? Ma ktos jakis pomysl skad to moze sie brac ze nie trzyma takiego pulapu jak ustawilem??
Jak zrobic zeby te obroty troche zwiekszyc (zwlaszcza na gazie) i zeby byly stabilne???
Ale czasem mam tak ze tak jakby zapominala o tym ze ma wieksze obroty i spadaja spowrotem na 700 i sa stabilne, jak pare razy przegazuje to znowu wracaja na 1000 i sie trzymaja.
O co tu chodzi?? Ma ktos jakis pomysl skad to moze sie brac ze nie trzyma takiego pulapu jak ustawilem??
Jak zrobic zeby te obroty troche zwiekszyc (zwlaszcza na gazie) i zeby byly stabilne???
- Od: 14 maja 2007, 00:10
- Posty: 454
- Skąd: Warszawa, Mława
- Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r
Tasior napisał(a):A ja mam nieszczelny wlot powietrza przed obudowa filtra (od dołu tej rury dolotowej powietrza) i mam dziurke srednicy 1cm w dnie obudowy filtra powietrza, ale nie wiem czy mam dalej z tym cos robic czy nie???
sps-snipers Wiec co u ciebie jest do naprawy przy takich objawach??
Wszystko jest dobrze
Ten otworek w dole obudowie filtra o śr. ok. 5mm w niczym nie przeszkadza i jest fabrycznie zaprojektowany, albo dla spływu mogącej pojawić się wody w obudowie filtra, albo dla wyrównania ciśnienia- tak to sobie wytłumaczyłem
Tasior.Ja robilem cala kape silnika.Teraz chodzi rowniutko i w ogole ale czasem jak sie zagrzeje jak dojade do skrzyzowania to na moment wskoczy 1100 obrotow a potem spadna na te ok.800.Sam niewiem co to.Przypuszczam ze albo sie wlacza wiatrak w chlodnicy lub cos jest na przepustnicy ew. jakies cisnienie w silniku oddzialowuje na to.Niewiem ale sie tym niemartwie 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości