Witam wszystkich uzytkownikow i mam nastepujacy problem moze ktos juz wczesniej sie zetknal z tym tematem.
Otóż zaraz po wymianie kompletnego sprzegla, po puszczeniu sprzegla na biegu jalowym obroty podnasza sie do ok 1300 -1400, gdy wcisne sprzeglo do oporu jest wszystko normalnie czyli 900.
Druga sprawa jest taka ze gdy wlacze nawiew na 2 to obroty zaczynaja falowac dosc gwaltownie tak ze silnik przygasa (500-1400)
No i na koniec cos rezonuje ale tylko przy puszczonym na maxa sprzegle czyli slysze takie jakby cykanie tykanie ale wystarczy ze dostlownie poloze noge na sprzegle (wcisnie je 2 mm) i cykanie ustaje. Cytkanie sluchac zarowno podczas jazdy jak i podczas postoju.
Jezeli ktos zetknal sie z taka sytuacja to prosze o porade co moze byc przyczyna.
falujace obroty tylko przy puszczonym sprzegle
Strona 1 z 1
Witam ja mam dokładnie to samo. Po wymianie sprzęgła – jak wcisnę pedał sprzęgła to mam 900 obr/min a jak puszczę pedał to mam od 1500 do 2000 obr/min. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę, żeby napisał co to może być.
- Od: 18 cze 2007, 16:32
- Posty: 12
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323f BA 1.8 16V DOHC b+g 97r
Otóż przyczyn może być dużo
a sprawdziłeś łożysko oporowe czy dobre jest
obciążenie alternatora i akumulatora ja mam to samo
mam mniejszy aku niż jest podane w książce
Powinien być 80(Ah) a alternator powinien dawać 55(A)
Ziemianin napisał(a):No i na koniec cos rezonuje ale tylko przy puszczonym na maxa sprzegle czyli slysze takie jakby cykanie tykanie ale wystarczy ze dostlownie poloze noge na sprzegle (wcisnie je 2 mm) i cykanie ustaje. Cytkanie sluchac zarowno podczas jazdy jak i podczas postoju.
a sprawdziłeś łożysko oporowe czy dobre jest
Ziemianin napisał(a):Druga sprawa jest taka ze gdy wlacze nawiew na 2 to obroty zaczynaja falowac dosc gwaltownie tak ze silnik przygasa (500-1400)
obciążenie alternatora i akumulatora ja mam to samo
Powinien być 80(Ah) a alternator powinien dawać 55(A)
- Od: 25 lis 2007, 17:25
- Posty: 46
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24
Mass-XXL napisał(a):Powinien być 80(Ah)



Chyba jednak się mylisz bo to nie diesel...powinno być chyba 60 Ah. Co do obciążenia alternatora i akumulatora...to piszesz bzdury. W przypadku obciążenia prądem komputer dostaje sygnał...i podnosi obroty a nie powoduje ich spadek .... max do 1100 może odrobinkę więcej. I to jest właściwa reakcja, a nie spadek na 500 i podbicie do 1400. Jeśli masz tak też u siebie, to masz problem ... i nie jest to normalne.
Zresztą opcja szukaj się kłania...
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości