problem z rozrządem
Strona 1 z 1
Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w mazdzie 323f 1.5 16v 95r. Po wyjeździe od mechanika przejechałem może ze 2 km i auto staneło. Wyglądało to tak jak by odcieło zapłon. Nie było słycvhać żadnych stóków. Tylko 2 szarpniecia. I już jej nie odpaliłem. Mechanik który robił rozrząd powiedział że z paskiem jest wszystko wporządku, i że to wina imobilaizera, albo aparatu zapłonowego. A mi sie wydaje że goście po prostu popierniczyli coś na rozrządzie i nie chcą sie do tego przyznać. Jest to mozliwe że np załozyli źle pasek, np o kilka zębów. i przez to rozregulował sie cały zapłon.
Ostatnio edytowano 25 maja 2008, 21:11 przez dejmos2408, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 kwi 2008, 18:06
- Posty: 5
Tak, jest to możliwe, że jak pasek się przestawi o kilka ząbków to auto może już nie odpalać.
dejmos2408 popraw temat na zgodny z regulaminem.
dejmos2408 popraw temat na zgodny z regulaminem.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
okazało się że pasek jest dobrze założony. więc wina poszła na imobilajzer. Ściągneli imo i auto dalej nie chce zagadać. wymieniłem kopułkę i palec, i auto zaczeło odpalać ale gaśnie po 3 sekundach. co może jej dolegać.
- Od: 21 kwi 2008, 18:06
- Posty: 5
tak zachowuje się samochód odpalony bez kluczyka z imo.dejmos2408 napisał(a):Ściągneli imo i auto dalej nie chce zagadać. wymieniłem kopułkę i palec, i auto zaczeło odpalać ale gaśnie po 3 sekundach.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Wg mnie podupili przy rozrządzie.Jedż do nich i kaz im usunąć usterke skoro wczesniej było oki 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
dejmos2408 moze mechanik zrobil taki blad jak ja kiedys
Otworz maske,po prawej stronie silnika do poduszki silnika tej przy kielichu od amorka powinien byc przykrecony przewod masy.Sprawdz czy on tam jest.Ja zapomnialem kiedys ale w nissanie i przejechalem az ok300m


Otworz maske,po prawej stronie silnika do poduszki silnika tej przy kielichu od amorka powinien byc przykrecony przewod masy.Sprawdz czy on tam jest.Ja zapomnialem kiedys ale w nissanie i przejechalem az ok300m
-
waldii
Fajny avatar .Polska 2006


- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Auto odpala i gaśnie po 2-3 sekundach . Nie było w nim żadnego alarmu. A pasek jest założony dobrze był sprawdzany 2 razy. Mechanik teraz twierdzi że jest jebnięty modół w kompie. chyba musze zmienić mechanika. Ale dziwne jest to że po wymianie kopułki i palca auto zaczeło gadać, A na starych częsciach wogule nie odpalało. Ale sprawdzimy jeszcze pomysł waldiego.
- Od: 21 kwi 2008, 18:06
- Posty: 5
A weź sprawdź błędy w komputerze,ja miałem tak kiedyś auto mi odpaliło i po paru sekundach zgasło i już nie szło w żaden sposób odpalić,też myślałem że pasek przeskoczył,ale okazało się że jakiś błąd w komputerze wyskoczył,skasowali mi i chodził.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41645">SAY MY NAME</a>




<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=41645">SAY MY NAME</a>




dejmos2408 napisał(a):Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w mazdzie 323f 1.5 16v 95r. Po wyjeździe od mechanika przejechałem może ze 2 km i auto staneło. Wyglądało to tak jak by odcieło zapłon. Nie było słycvhać żadnych stóków. Tylko 2 szarpniecia. I już jej nie odpaliłem. Mechanik który robił rozrząd powiedział że z paskiem jest wszystko wporządku, i że to wina imobilaizera, albo aparatu zapłonowego. A mi sie wydaje że goście po prostu popierniczyli coś na rozrządzie i nie chcą sie do tego przyznać. Jest to mozliwe że np załozyli źle pasek, np o kilka zębów. i przez to rozregulował sie cały zapłon.
Sprawa jest prosta..........jedz do mechanika i zostaw mu auto....przyjechałeś sprawnym a po 2 kilosach padło....
Po przeczytaniu twojego posta można stwierdzić że:
Pasek mógł przeskoczyć o 2 żeby,kąt zapłonu się przestawił,albo rolka walnęła....
Zataszcz tam czym prędzej auto i powiedz co i jak .....masz paragon na części i robote od gościa......to podstawa???
jeśli nie masz bo kolo Ci nie dał na części to możesz go lekko postraszyć....paragon musiał Ci dać...
Jeśli nie masz to poproś żeby Ci go dał....zawsze jesteś zabezpieczony jakby coś [tiiit]!!
LUDZISKA PARAGON NA CZĘŚCI TO PODSTAWA(i zakładajcie książki serwisowe kosztują 10-15zł!!! Niech wam wpisują co robią i pieczątki walą)
Nie wiem gdzie sią serwisujecie ale u mnie to podstawa
I rozrządy GMB i NTN zakładajcie(To jest OE dla Mazdy)
Części mechaniczne do twojego samochodu pisz gg 9609866
- Od: 18 maja 2007, 23:04
- Posty: 36
- Skąd: małopolska
po zrobieniu imo auto odpaliło. Auto teraz odpala chodzi ale po zagrzaniu silnika gaśnie. Na zimnym silniku nie ma problemu po zaghrzaniu lipa. Wszystko wskazuje że to aparat, a wy co o tym sądzicie.
- Od: 21 kwi 2008, 18:06
- Posty: 5
I już po problemie,. Okazało się że była dupnięta cewka na aparacie, i ona robiła wszystkie problemy.Po wymianie autko na nowo śmiga. Dziwny zbieg okoliczności że stało sie to po wymianie rozrządu, ale i takie zbiegi okoliczności sie zdarzają. dzięki za rady. pozdro
- Od: 21 kwi 2008, 18:06
- Posty: 5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości