Witam, mam nastepujacy problem:
Wiec kupilem ostatnio wyzej wymieniona mazde (rocznik'97),autko przyjechalo na kolach z Niemiec. Przed zakupem przejechalem sie nim, przejechal sie nim mechanik, mazda zostala obejrzana przez mechanika (ktory stwierdzil,ze zadnych wiekszych napraw w nim robic nie potrzeba).Dojechalem spokojnie 50km do domu, pojezdzilem jeszcze troszke tego samego dnia i postawilem w garazu. No i tu zaczely sie schody...autko po dwoch dniach juz nie chcialo odpalic...jako ze jednak byla mala ilosc oleju i benzyny uzupelnilem obydwa plyni i za drugim podejsciem autko odpalilo...potem znow musialem wyjechac na pare dni i teraz juz w ogole nie mozna odpalic:/...i tak sie zastanawiam co to moze byc...wiem,ze i tak czeka mnie wizyta mechanika (bo auto jest w trakcie rejestracji wiec sam sie tam raczej na razie nie wybiore:/) ale moze macie jakies pomysly co to moze by?...bo ja juz mysle o najgorszym:(...co prawda pociesza mnie to, ze sam autem przyjechalem bez problemow wiec az tak zle byc nie moze...wiem ze to nie jest akumulator (podladowalem go porzadnie i nie dalo to zadnych rezultatow)..nie wiem...moze swiece, rozrusznik...moze sie zapowietrzyl...generalnie mam tylko nadzieje,ze to nic powaznego z silnikiem (co by mialo prowadzic do jego wymiany:( )
Problem z odpaleniem
Strona 1 z 1
A silnik wogóle kręci?czy wogóle jest cisza po przekręceniu kluczyka?Mogą być różne przyczyny..może alternator?może uszczelka pod głowica?
- Od: 15 lut 2008, 20:57
- Posty: 86
- Skąd: Opolskie
- Auto: Mazda 323F BA 95r. 1.8 automat
nie no wlasnie silnik kreci...wtedy zapalil, jak dodalem troche gazu,ale teraz figa...dlatego raczej wykluczylem od razu akumulator (a sprawdzilem dla swietego spokoju), gdyz z poprzednich aut pamietam,ze jak akumulator padl to nie bylo zadnego odzewu..z drugiej strony jak w innym aucie kiedys poszedl mi rozrusznik,to tylko taki dzwiek zatarcia byl(wiec to tez chyba nie to)...ogolnie silnik kreci,ale nie lapie zaplonu...
THERE IS A LIGHT THAT NEVER GOES OUT
- Od: 8 kwi 2008, 12:49
- Posty: 29
- Skąd: Poznań/Oborniki
- Auto: Mazda 323 c 1.5 16v Z5 '97/ Toyota Corolla 1.4 '00
Aparat zaplonowy eheh a dokladnie modul lub cewka sprawdz czy masz iskre na swiecy!! albo niech elektryk przyjdzie i niech Ci zmierzy jaki masz prad na cewce i na module! Wpisz jaka masz fure w profilu bedzie latwiej Ci pomoc nastepnym razem POZDRAWIAM P.S. Mialem to samo musialem wymienic aparat zaplonowy
:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
No ja za swoj zaplacilem oczywisce uzywka 300 zl tylko ze ja mam V6
::D hehe no musisz spisac nr na aparacie zaplonowym i zobaczyn na allegro w jakiej cenie ale tak mowie od 200 do 500 zl po tyle chodza. No niestety tak czasem bywa ja musialem czekac z 3 tyg na aparat zanim znalazlem ( ja nie mailem nr aparatu zaplonowego bo ta naklejka sie zdarla) POzdrawiam jakby co to pisz na PW lub gg postaram sie pomoc. POZDRO
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości