Odgłosy z rury wydechowej...

Postprzez GRZEGORZ77 » 26 kwi 2008, 22:46

...i jeszcze jedno: właśnie wróciłem z parkingu, miałem odpalone autko na jałowym, bez odbiorników, nic nie było włączone, obroty jałowe mam ok 740-750, silnik był rozgrzany (wskazówka blisko połowy skali temp.) otwierając drzwi i mając odpalony silnik usłyszałem delikatne "pyrkanie' z rury co pewin czas, nierównomierne, znikało oczywiście po dodaniu gazu. Może tak ma być ale wolę spytać bo zaciekawiło mnie to i wczesniej albo nie było tego albo nie zwróciłem uwagi. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i odpowiedź.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez miziek » 26 kwi 2008, 22:59

tlumik sie przepala ? albo rdzewieje i go rozsadza powoli :)
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 17:59
Posty: 21
Skąd: Galway
Auto: Galant 2.0 GLS 98

Postprzez soul » 26 kwi 2008, 23:20

jak pyrkalo co pewien czas na wolnych to albo swiece, albo kable WN, albo pada aparat zaplonowy,.... pyrka, strzela pyrcha i inne bo wypadaja zaplony... tzn mieszanka spala sie w katalizatorze albo w tlumiku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez GRZEGORZ77 » 26 kwi 2008, 23:31

tylko na wolnych i co pewien czas, swiece wymieniane w tamtym roku w czerwcu, w poniedziałek w aparacie zapłonowym wymieniam oring bo puszcza ale to chyba nie ma nic wspólnego?
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez sps-snipers » 26 kwi 2008, 23:39

No oring raczej nic wspolnego niema.U mnie tez tak jest czasem,ze raz czuje wspaniały przelot a innym razem tłumik wydaje odgłos koszmarny i tez sądze,ze jest to cos z aparatem a konkretnie cewka ale głowy niedam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez GRZEGORZ77 » 26 kwi 2008, 23:49

...kurcze tylko w co uderzyć? przewody, aparat czy tłumik?....oto jest pytanie...
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez sps-snipers » 26 kwi 2008, 23:50

trzeba by na słuch to wziasc.Spotkac sie z kims madrym i niech sie przejedzie,wsłucha i obceni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez GRZEGORZ77 » 27 kwi 2008, 00:05

u mnie nie ma szans na takiego:)...na słuch to podczas pracy na jałowych , co kilka sekund, podczas normalnego dzwięku z rury wystepuje lekkie "pyrknięcie", nie strzał, nie stuk, tylko niezbyt głosne pyrknięcie....może coś najbardziej prawdopodobnego?
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez GRZEGORZ77 » 27 kwi 2008, 06:57

..i tak maiłem wymieniać przewody, bo od nich dużo zalezy w autku więc zobaczymy, może to to...obym trafił...
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez cojeden » 29 kwi 2008, 00:14

Podłącze sie do tematu, na rozgrzanym silniku mi tez cos pyrka tak bulgocze dziwnie i tez nie wiem wkoncu czy to wydech bo go przejzalem dokladnie to dziury zadnej nie ma ani nic...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 mar 2008, 01:35
Posty: 17
Skąd: Świdnik
Auto: Seat ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323