Olej w cylindrze
Strona 1 z 1
Witam po naprawie – wymianie uszczelniaczy zaworów w jakiś niewyjaśniony sposób nadal napływa olej do cylindra. Próbowałem znaleźć wątek na forum przez szukajkę ale nie ma.
Więc pytanie jak to jest możliwe wczoraj nowe uszczelniacze dziś znowu olej w cylindrze.... przez pierścienie nie ma możliwości nacieknąć, tylko górą... jak wykręcę świece to widzę olej na denku tłoka.... po odpaleniu przepali to co jest nagromadzone i spokój.... nie ma dymu. Postoi 4-8h jest olej. Wkrótce fotorelacja z wymiany uszczelniaczy zaworów bez zdejmowania głowicy.
Więc pytanie jak to jest możliwe wczoraj nowe uszczelniacze dziś znowu olej w cylindrze.... przez pierścienie nie ma możliwości nacieknąć, tylko górą... jak wykręcę świece to widzę olej na denku tłoka.... po odpaleniu przepali to co jest nagromadzone i spokój.... nie ma dymu. Postoi 4-8h jest olej. Wkrótce fotorelacja z wymiany uszczelniaczy zaworów bez zdejmowania głowicy.
- Od: 25 lis 2007, 17:25
- Posty: 46
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24
moze ppoza uszczelniaczami uwalona uszczelka albo zle dobrane uszczelniacze
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Ja tam wymienilem uszczelniacze.9 tys.km po remoncie i zas z rana zaczyna kopcic Ale jak ci naplywa olej ? Kopci jak postoi?
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
skończyło się tym że rozebrałem silnik w mak. Pierścienie olejowe siedziały. jestem w trakcie składania silnika jutro odpał i próba może coś pomoże... a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar, większy niż ma trzonek zaworu... dlatego napływał olej jeszcze gorzej... dopasowałem uszczelniacze od Toyoty... zaś sie polepszy.
Koszt naprawy:
komplet pierścieni -220 pln (rabat)
uszczelka pod głowicę -130 pln (rabat)
uszczelniacze komplet zły -98 pln
uszczelniacze komplet dobry -65 pln (rabat)
filtr oleju -19 pln
uszczelka pokrywy zaworów -35 pln
Koszt naprawy:
komplet pierścieni -220 pln (rabat)
uszczelka pod głowicę -130 pln (rabat)
uszczelniacze komplet zły -98 pln
uszczelniacze komplet dobry -65 pln (rabat)
filtr oleju -19 pln
uszczelka pokrywy zaworów -35 pln
- Od: 25 lis 2007, 17:25
- Posty: 46
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24
soul napisał(a):tylko patrzec jak bedzie sie lało
a tam gadasz.Ja tez mialem taka uszczelke wsadzona po remoncie za 30zl,bo niewierze,ze koles mi wsadzil drozsza.Kazdy mechanik kombinuje jak najtaniej chyba ze pojedziesz z czesciami.Owszem lało sie po 3 miesiacach od remontu.Wzialem rozebralem samemu ,przeczyscilem,nawaliłem silikonu tyle ile nalezy i zero wyciekow do dzis a jezdze tak juz 4 miechy.Sory ale niebede kupowal za 70zl ,bo po co skoro nieleje To tak jak ze sworzniem wachacza,ktory mi padl i nalezy go jak najszybciej wymienic.Po co kupowac Japonski oryginal za 70zl ,jesli mozna kupic na allegro z wysylka jakies tam Niemiecki zamiennik za 30zl z wysylka prosto od importera,wiec mam 2 sztuki w tej cenie a sadze,ze na naszych drogach 2 lata i rozlatuje sie zamiennik a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacac
Ostatnio edytowano 25 sty 2008, 15:32 przez sps-snipers, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Troszke to smiesznie opisałem
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Gdzie ty kupujesz te częśći?? Uszczelniacze zaworowe Takoma 4 zł sztuka i leżą idealnie, sporo ludzi z MS jeździ na nich i zero wycieków. Mogłeś porozmawiać ze Smirnoffem z CarSpeed dopasowałby ci odpowiednie częśći rabaty też nam udziela i zrobiłbyś to raz a dobrzeMass-XXL napisał(a): a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar,
ArtX napisał(a):choć klocki od nich trzymają mi się już 3 lata
Albo trzymasz je na półce w garażu, albo są tak twarde, że tarcze się bardziej ścierają niż klocki
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
ArtX napisał(a):ale roczny przebieg hmm może 10 000 robi
– to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazda
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
sps-snipers napisał(a):a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej
Chyba jednak nie. Wolę zapłacić 3 dyszki więcej i mieć spokój.
brii napisał(a):to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazda
Nie każdy robi 80 km po Wyrazowie w jeden dzień
sps-snipers napisał(a):a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacac
Oryginał dobrze założony wytrzymuje 100 000km lekko
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nowe pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów po prostu.... pierścienie olejowe były zaklejone prawdopodobnie przez zalanie oleju mineralnego i jakiegoś doktora (poprzedni właściciel musiał tego dokonać)..... a uszczelniacze wiadomo twarde były.
- Od: 25 lis 2007, 17:25
- Posty: 46
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości