Olej w cylindrze

Postprzez Mass-XXL » 20 sty 2008, 14:52

Witam po naprawie – wymianie uszczelniaczy zaworów w jakiś niewyjaśniony sposób nadal napływa olej do cylindra. Próbowałem znaleźć wątek na forum przez szukajkę ale nie ma.
Więc pytanie jak to jest możliwe wczoraj nowe uszczelniacze dziś znowu olej w cylindrze.... przez pierścienie nie ma możliwości nacieknąć, tylko górą... jak wykręcę świece to widzę olej na denku tłoka.... po odpaleniu przepali to co jest nagromadzone i spokój.... nie ma dymu. Postoi 4-8h jest olej. Wkrótce fotorelacja z wymiany uszczelniaczy zaworów bez zdejmowania głowicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Postprzez Mazdaxxx » 20 sty 2008, 19:08

moze ppoza uszczelniaczami uwalona uszczelka :] albo zle dobrane uszczelniacze
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez sps-snipers » 20 sty 2008, 21:30

Ja tam wymienilem uszczelniacze.9 tys.km po remoncie i zas z rana zaczyna kopcic ;) Ale jak ci naplywa olej ? Kopci jak postoi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Mass-XXL » 25 sty 2008, 13:05

skończyło się tym że rozebrałem silnik w mak. Pierścienie olejowe siedziały. jestem w trakcie składania silnika jutro odpał i próba może coś pomoże... a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar, większy niż ma trzonek zaworu... dlatego napływał olej jeszcze gorzej... dopasowałem uszczelniacze od Toyoty... zaś sie polepszy.
Koszt naprawy:
komplet pierścieni -220 pln (rabat)
uszczelka pod głowicę -130 pln (rabat)
uszczelniacze komplet zły -98 pln
uszczelniacze komplet dobry -65 pln (rabat)
filtr oleju -19 pln
uszczelka pokrywy zaworów -35 pln
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Postprzez soul » 25 sty 2008, 13:19

Mass-XXL napisał(a):uszczelka pokrywy zaworów -35 pln


tylko patrzec jak bedzie sie lało :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez sps-snipers » 25 sty 2008, 15:27

soul napisał(a):tylko patrzec jak bedzie sie lało

a tam gadasz.Ja tez mialem taka uszczelke wsadzona po remoncie za 30zl,bo niewierze,ze koles mi wsadzil drozsza.Kazdy mechanik kombinuje jak najtaniej chyba ze pojedziesz z czesciami.Owszem lało sie po 3 miesiacach od remontu.Wzialem rozebralem samemu ,przeczyscilem,nawaliłem silikonu tyle ile nalezy i zero wyciekow do dzis a jezdze tak juz 4 miechy.Sory ale niebede kupowal za 70zl ,bo po co skoro nieleje ;) To tak jak ze sworzniem wachacza,ktory mi padl i nalezy go jak najszybciej wymienic.Po co kupowac Japonski oryginal za 70zl ,jesli mozna kupic na allegro z wysylka jakies tam Niemiecki zamiennik za 30zl z wysylka prosto od importera,wiec mam 2 sztuki w tej cenie a sadze,ze na naszych drogach 2 lata i rozlatuje sie zamiennik a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacac
Ostatnio edytowano 25 sty 2008, 15:32 przez sps-snipers, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Sokool » 25 sty 2008, 15:29

sps-snipers napisał(a):a tam gadasz


sps-snipers napisał(a):lało sie po 3 miesiacach

Hmmmm....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez sps-snipers » 25 sty 2008, 15:33

Troszke to smiesznie opisałem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Artiks » 25 sty 2008, 15:37

Mass-XXL napisał(a): a poza tym uszczelniacze które rzekomo miały być do Z5 okazały się złe... miały za duży wymiar,
Gdzie ty kupujesz te częśći?? Uszczelniacze zaworowe Takoma 4 zł sztuka i leżą idealnie, sporo ludzi z MS jeździ na nich i zero wycieków. Mogłeś porozmawiać ze Smirnoffem z CarSpeed dopasowałby ci odpowiednie częśći rabaty też nam udziela i zrobiłbyś to raz a dobrze <jelen>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Mass-XXL » 25 sty 2008, 16:40

a taki sklep nazywa się JC i Azja Auto sprowadzają jakaś lipę a potem ludziom wciskają.... szkoda słów mam nadzieje ze będzie dobrze 3 raz mi sie nie che dobierać do uszczelniaczy. <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Postprzez Artiks » 25 sty 2008, 16:46

Mass-XXL napisał(a):JC i Azja Auto
<głaszcze> choć klocki od nich trzymają mi się już 3 lata <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez brii » 25 sty 2008, 17:15

ArtX napisał(a):choć klocki od nich trzymają mi się już 3 lata

Albo trzymasz je na półce w garażu, albo są tak twarde, że tarcze się bardziej ścierają niż klocki ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Artiks » 25 sty 2008, 18:16

To u mojego ojca w ToiToi są wsadzone i tam nie ma 200 KM do wyhamowania :P , sprawdzałem je ostatnio tarcze ok i klocki też, ale roczny przebieg hmm może 10 000 robi ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez brii » 25 sty 2008, 18:45

ArtX napisał(a):ale roczny przebieg hmm może 10 000 robi

<lol> – to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazda :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 25 sty 2008, 19:08

sps-snipers napisał(a):a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej

Chyba jednak nie. Wolę zapłacić 3 dyszki więcej i mieć spokój.
brii napisał(a):to nic dziwnego że jeszcze ich nie zjadło, pewnie do tego delikatna jazda

Nie każdy robi 80 km po Wyrazowie w jeden dzień :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 25 sty 2008, 19:14

sps-snipers napisał(a):a oryginal moze pozyc miesiac 2 dluzej wiec po co przeplacac

Oryginał dobrze założony wytrzymuje 100 000km lekko :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Mass-XXL » 3 lut 2008, 19:11

no i sytuacja opanowana.... nie kopci... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Postprzez Artiks » 3 lut 2008, 19:30

Jakie części ostatecznie zastosowałeś ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Mass-XXL » 8 lut 2008, 19:08

Nowe pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów po prostu.... pierścienie olejowe były zaklejone prawdopodobnie przez zalanie oleju mineralnego i jakiegoś doktora (poprzedni właściciel musiał tego dokonać)..... a uszczelniacze wiadomo twarde były.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323