Planowanie głowicy, a ubywający olej

Postprzez brii » 3 lut 2008, 13:13

waldek2000 – zapraszam do przeczytania całego wątku o oleja z eksploatacji...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 3 lut 2008, 13:20

Jeśli nie przekonałem cię to zapraszam do poczytania stosownej literatury. W polecanym prze ciebie wątku jest wiele pożytecznych informacji ale będę się trzymał mojej wersji.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 3 lut 2008, 13:28

waldek2000 – masz prawo. Wg. mnie jeśli uszczelki zaczną puszczać olej to znaczy, że i tak nadawały się tylko do wymiany i prędzej czy później na mineralu też zaczęły by puszczać...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 3 lut 2008, 21:38

brii napisał(a):Wg. mnie jeśli uszczelki zaczną puszczać olej to znaczy, że i tak nadawały się tylko do wymiany i prędzej czy później na mineralu też zaczęły by puszczać...

W ten sposób mocno podrażasz koszty eksploatacji. Po co lać syntetyk i po miesiącu wymieniać uszczelki, simmeringi, uszczelniacze zaworowe a jak silnik rozebrany to może kapitalkę zrobić jak można zalewać półsyntetyk i jeździć
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323