Wolne obroty + zawieszający się pedał gazu

Postprzez MiKo » 15 wrz 2004, 13:52

Witam serdecznie, czytałem archiwum i widze, że mój problem nie jest jednostkowy.

Mianowicie rano mam zablokowany pedał gazu, jak go nacisnę to się odblokowuje i do końca dnia jest OK, przeczytałem,że jest to powiązane w przepustnicą i wolnymi obrotami.

Ostatnio regulowane obroty ciągle mam za niskie (z czasem z wąskiej środkowej kreski jak były ciut powyżej zaczęły spadać poniżej). Obroty regulował niedawno mój Ojciec w ASO z mizernym krótkotrwałym skutkiem. Przeczytałem o TPS-ie chciałbym wyregulować je samodzielnie, niestety intrukcja umieszczona przez klubowicza XXX jest OK, ale sam się tego nie podejme. Czy któs ma jakieś propozycje komu to dać do zrobienia ?? Może ewentualnie jakiś klubowicz z okolicy Katowic ???

Bardzo proszę o podpowiedzi, do 2 tygodni będe zakładać sekwencyjny gaz i juz wiem, że obroty będą te same jak na benzynie :(
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez xXx » 15 wrz 2004, 20:24

Przyjedź do Lublina to ustawię Ci hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez marek » 15 wrz 2004, 20:52

Albo do Koszalina :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez MiKo » 18 wrz 2004, 14:19

Jednak zdecydowałem się pojechać – do ASO na czyszczenie przepustnicy, miły Pan to wykonał za zaledwie 20 zł, natychmiast po wyjeździe stwierdziłem wyższe obroty mimo że nie były regulowane, teraz w okolicy 1000, pojeżdzę i poobserwuję – w każdym razie wyczyszczenie nagaru z przepustnicy okazało się bardzo istotne.

Zobaczymy jak rano będzie z pedałem gazu :)

Z tego miejsca serdeczne podziękowania za podpowiedź od Jaksy :)
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez marek » 18 wrz 2004, 16:06

Masz wyższe obroty bo zapewne poza bypassem powietrze przechodzi takze przez przepustnice... Dziwie się gościowi że od razu nie wyregulował tego odbojem przepusnicy (tzn lekko ją przymkąć) u mnie też tak było po wyczyszczeniu przepustnicy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez xXx » 19 wrz 2004, 16:28

nie wyregulował tego odbojem przepusnicy (tzn lekko ją przymkąć)


Toż wtedy przepustnica będzie się jeszcze częściej zakleszczała...

...najlepiej ustawić przepustnicę lekko wychyloną, a potem pobawić się z TPS-em i AAS....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323