Pompa paliwa, auto sie dławi

Postprzez Woytas » 17 lip 2006, 16:26

No wiec moja sprawa zakonczona !!! Poprostu kupilem padnieta pompe. Wymienili mi na gwarancji i wszystko wrocilo do normy !! Tak wiec byla to pompa paliwa !!! Dzieki wszystkim za pomoc !!

Dedukując może jednak to wtryski? jak to sprawdzić
Proszę o pomoc i pozdrawiam Może Pan Jaksa coś poradzi?


Podejrzewam, ze u Ciebie bedzie to samo. Sprawdz cisnienie pompki paliwa
Początkujący
 
Od: 10 paź 2004, 19:24
Posty: 14
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH '08 2,0 benzyna

Postprzez mario1p » 17 lip 2006, 19:16

Dzięki za sugestie.
Ale powiedzcie mi czy pompa może być padnięta ,bo jak już wspominałem gdy uda mi sie jakoś przegazować i wskoczą wyższe obroty to mogę przez parę minut spokojnie gazować pomiędzy owymi 2200 a 5000 i nic się nie dzieje przeciez przy takim obciązeniu silnika paliwa musi być dużo więc chyba pompa podaje.Przypominam że na zimny silniku jest ok!!!
W tygodniu poszukam mechanika który sprawdzi wydajność i ciśnienie, a propos jakie powinno być ciśnienie i czy zależy od obrotów?
i jeszcze jedno czy pdnięte wtryski od jazdy na LPG szwankują tylko w pewnym zakresie obrotów?i czy pompa paliwa pracuje tak samo na małych obrotach jak i na dużych?
pozdrawiam
LPG, centralny zamek
Początkujący
 
Od: 17 lut 2006, 21:32
Posty: 21
Skąd: Pabianice
Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG

Postprzez Jaksa » 17 lip 2006, 21:38

Jak widzę dalismy <dupa> ale widzisz jak to jest z tego typu radami on line....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Yard » 17 lip 2006, 22:30

U mnie silnik się dławił przy dodawaniu gazu. Wlałem specyfik STP do benzyny (10 zł w Makro) i spokój.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez carlo80 » 19 lip 2006, 13:54

etam, u mnie stp wlalem, czyscilem wtryski i dalej zle :((

idzie sie zalamac. A poza tym zrobilem badanie diagnostyczne i 3 blyski dostalem krotkie,
czyli : czujnik polozenia walu.
Troche mi to nie pasuje bo na LPG jest super. Czy ten czujnik jest w ukl. zaplonowym czy gdzie?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez toady » 20 lip 2006, 09:17

carlo80 napisał(a):Czy ten czujnik jest w ukl. zaplonowym

Tak, siedzi w aparacie zaplonowym. Nie rozbieralem tego nigdy wiec nie potrafie Ci powiedziec, czy da sie wymienic sam czujnik czy trzeba od razu aparat zmieniac na inny.

Natomiast co wazniejsze – padniecie czujnika polozenia walu unieruchomiloby silnik totalnie, wiec mozliwe, ze Twoj czujnik daje juz pierwsze oznaki, ze za jakis czas odmowi posluszenstwa. Tak czy siak warto sie tym zajac, zebys pewnego pieknego dnia nie musial zostawic auta gdzies daleko od domu, jak pewien moj znajomy na wczasach w Niemczech...
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 14:53
Posty: 175
Skąd: Kraków
Auto: 323F BJ DITD '02

Postprzez carlo80 » 24 lip 2006, 15:24

czy ten czujnik u mnie moze byc wiec powodem takiego szarpania na PB?idzie sie zabic wbijajac sie przy dlawieniu o kierownice :((
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323