FOTORELACJA – Remont silnika (Z5)
Przyszedł czas na pomiar kompresji po remoncie. Remont robiłem przy przebiegu 179380km aktualnie mam już delikatnie ponad 200tys. Wyniki są zadowalające mianowicie: 1-12bar, 2-13bar, 3-13bar, 4-12,5bar. Pierwsze 10 tys brał sporo oleju, teraz zapomniałem już co to znaczy dolewka
Energi oczywiście mu przybyło, chętnie przejechał bym się na hamownie ale trochę siara hamować taką ,,bestie" jak Z5
Nie żałuje ani złotówki wydanej na remont, auto spisuje sie rewelacyjnie 
Raz Mazda – ZAWSZE Mazda
- Od: 20 gru 2009, 20:44
- Posty: 72
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GG 2.0B 05r.
Mazda 6 GG 3.0 06r.
Mazda 3 BK 2.0B 05r.
MarcinPN77 napisał(a):1-12bar, 2-13bar, 3-13bar, 4-12,5bar
Na pewno dobry manometr ? Dziwnie male te wyniki jak na po remoncie.
-
Przemek323c
Mnie to kompletnie nie dziwi ponieważ cylindry nie były honowane a bez tego pierścienie nigdy idealnie sie nie dotrą.
Raz Mazda – ZAWSZE Mazda
- Od: 20 gru 2009, 20:44
- Posty: 72
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GG 2.0B 05r.
Mazda 6 GG 3.0 06r.
Mazda 3 BK 2.0B 05r.
Idealnie nie jednak to bardo duzy spadek. Tyle maja normalnie po 250k bez remontu. Robiles probe olejowa ?
-
Przemek323c
przed remontem na jednym było 6 wiec teraz jest o niebo lepiej. Proby nie robiłem. Bedzie chwila to zrobie. Być może licznik był kiedyś cofniety, tego nie wiem. Zawory były za bardzo sklepane jak na ten przebieg.
Raz Mazda – ZAWSZE Mazda
- Od: 20 gru 2009, 20:44
- Posty: 72
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GG 2.0B 05r.
Mazda 6 GG 3.0 06r.
Mazda 3 BK 2.0B 05r.
ja miałem w BP takie wyniki przed remontem, a po mam po 15 bara. Oleju nie brał przez pierwsze 15k, a teraz bierze niemalże tyle samo co przed, jedynie kompresja jest dużo lepsza. Planuję wymienić uszczelniacze zaworowe jeszcze, bo zakład w którym robiłem prawdopodobnie dał mi jakieś badziewie, nawet nie potrafili powiedzieć jaka marka, a Takomy niestety wtedy nie dostałem i to był błąd
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Panie i panowie, właśnie moje Z5 jest w trakcie remontu, pytanie:
półksiężyce przychodzą przy misce (małe) i mechanik powiedział mi, że są jeszcze drugie przy bloku, macie może jakiś namiar na to?
półksiężyce przychodzą przy misce (małe) i mechanik powiedział mi, że są jeszcze drugie przy bloku, macie może jakiś namiar na to?
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Przy misce?? Miska jest cała na Dirko klejona. A przesłona korb fakt faktem ma pół ksiezyce ale tez tego nie zmienialem tytlko na grubo na dirko jechałem
Wyciekow nie stwierdzono 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 jedne półksiężyce są: "w 1.5 te półksiężyce sa dopiero jak sie zdejmie aluminiową część misy, a niżej zwykła miska jest blaszana i ją montuje sie na sam silikon"
Wzięte z tematu: viewtopic.php?f=455&t=129932
Pytanie, czy po zdjęciu głowicy przy podstawie bloku występuje takie uszczelnienie w kształcie półksiężyca?
Wzięte z tematu: viewtopic.php?f=455&t=129932
Pytanie, czy po zdjęciu głowicy przy podstawie bloku występuje takie uszczelnienie w kształcie półksiężyca?
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
rafał88 ok – dzięki
jutro rano idę obadać o co mu biega, wrzucę foty dla rozjaśnienia 
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Nooo ja skumalem o co chodzi ;p Ten nagar niech Ci magik wyczysci
Hehe, ja wiedziałem o tych jednych ale jak wyskoczył przez telefon z tymi drugimi, to nie mogłem się dogadać z nim
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości