Wymiana jest kłopotliwa ?
Też mi piszczą paski jak jest mokro na dworze.
Piszczący pasek klinowy przy zimnym silnku
Czy ja wiem, wystarczy napinac zluzowac, i odpychac alternator w strone silnika, i pompa wspomagania tak samo w strone silnik. Nalepiej jeszcze zluzowac sruby trzymajace alternator jak i pomy ,zeby latwiej poszlo. spokoj na dobrych kilka lat.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Musisz kola pasowe wyczyscic , pewnie syf jest. Paski tak czy inaczej trzeba po czasie podciagnac, a jak psikasz wynalazkami to tylko niszczy to pasek i nie dlugo znow bedziesz musial wymienic. A tym samym jeszcze bardziej kola pasowe zbieraja wiecej syfu.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Paski w mojej mazdzie 626 tez zmienione z 4 miesiace i piszcza oba duzo i często az mnie trafia szlak. Slychac je w sąsiednim. Powiecie. Wszystki niby ok z naciągiem. Te sa wloskiej firmy a stare byly oryginalne. I nie piszczaly.poradzcie. cos bo ogłuchne. Kupilam smar w spreju. I fukam ale to rozwiazanie na chwile 
Dopisano 7 paź 2015, 20:29:
Paski w mojej mazdzie 626 tez zmienione z 4 miesiace i piszcza oba duzo i często az mnie trafia szlak. Slychac je w sąsiednim. Powiecie. Wszystki niby ok z naciągiem. Te sa wloskiej firmy a stare byly oryginalne. I nie piszczaly.poradzcie. cos bo ogłuchne. Kupilam smar w spreju. I fukam ale to rozwiazanie na chwile

Dopisano 7 paź 2015, 20:29:
Paski w mojej mazdzie 626 tez zmienione z 4 miesiace i piszcza oba duzo i często az mnie trafia szlak. Slychac je w sąsiednim. Powiecie. Wszystki niby ok z naciągiem. Te sa wloskiej firmy a stare byly oryginalne. I nie piszczaly.poradzcie. cos bo ogłuchne. Kupilam smar w spreju. I fukam ale to rozwiazanie na chwile

-
Gabrysia
Po tym szprayu tylko sie paski nisza 
Zdjac paski, wyczyscic kola pasowe szczotka druciana porzadnie, jak w paskach nie ma kamykow i sa ok to zalozyc znow i dobrze naciagnac.
Zdjac paski, wyczyscic kola pasowe szczotka druciana porzadnie, jak w paskach nie ma kamykow i sa ok to zalozyc znow i dobrze naciagnac.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A nie ma jakiegoś paska z innej mieszanki co byłby bardziej przyczepny?
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Co co? jak by był bardziej przyczepny to by nie piszczał tylko ciągnął, to pewnie kwestia mieszanki gumy (podobnie letnie opony zimą się ślizgają, jak pasek na metalowej rolce) pytanie jakiej firmy paski kupujecie? może któryś jest mniej podatny na ten niemiły dźwięk
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Ja mam nowy conti i mi piszczy przy starcie na zimnym.Miałem stary orginał z fabryki jeszcze(twardy jak beton;-D) i nie piszczał w ogóle.Nie pomaga naciąganie(zajechalem tak pompę wody).
- Od: 25 lut 2011, 19:32
- Posty: 33
- Skąd: Żary
- Auto: 323f ba 1.5 16v 96r+LPG
Bo sie kola pasowe oczyszcza... Kurna trzeba 100000000000000000000000razy pisac ,zeby dotarlo..
Mi tez piszalo i po wyczyszczeniu koł i zmianie paskow, co zaloze to nie piszczy. Podobno tez pomaga przetarcie papierem sciernym w rowkach
Mi tez piszalo i po wyczyszczeniu koł i zmianie paskow, co zaloze to nie piszczy. Podobno tez pomaga przetarcie papierem sciernym w rowkach
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości