Świece zastosuj takie jak zaleca producent i nie ma co kombinować.
Aparat P5 jest co najwyżej zamienny w pełni z aparatem P9. Zamiast M3 zaadoptowałbyś P5 (lub P9) ale odwrotnie będą problemy.
Oczywiście wtyczki są różne więc i tak będzie "rzeźbienie".
Była już o tym dyskusja na Forum – polecam lekturę.
Mazda 323s 96 BA z5 po rozgrzaniu nie trzyma obrotów, przerywa, dławi się
1, 2
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kurna cieplota swiec... Ja wczesniej z tego co sie dowiedzialem jezdzilem na wynalazkach
I jezdzil na Pb i LPg. Teraz mam denso Kt16tt i nie tylko ja bo dosc sporo osob zalozylo te swiece
Z aparatami jak pisze Marek trzeba kombinowac, nie mozesz znalesc drugiego takie samego czy sie boisz , ze bedzie to samo?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Boje sie ze używka pojeździ chwile i znów się spaprze. Na szczęście namierzyłem p5tke przerobioną przez tadziola i chyba się skusze bo słyszałem że takowa jest nieśmiertelna i ma gwarancję dożywotnią
. Kurcze w marnym momencie chyba kupiłem moją Madzię bo nie dalej jak wczoraj posypało się łożysko wyciskowe sprzęgła... A co do świec – te vline 14 NGK będą dobre do tego motoru i lpg?
- Od: 10 mar 2015, 21:08
- Posty: 10
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323s 1.5 16v Z5 + lpg stag 4
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości