KOSZ

Postprzez Marek 161BD081 » 6 mar 2014, 10:19

To nie widziałeś, że auto zostawia ci ślady oleju w miejscu parkowania? ;)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mjar755 » 14 mar 2014, 20:30

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:04 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez rafał88 » 14 mar 2014, 23:41

Motodoktorek to se wiesz gdzie wlej <killer> wyplukaj silnik jakim srodkiem i zalej nafta i odpal auto na 20-30 min i co jakis czas dodaj gaz do 2.5-3 krmp. A skoro uszczelniacze byly wieksze to obstawiam ze zawory pewnie same wylecialy z glowicy. Jesli tak to przez nic innego Ci nie tak nie kopcil. Zreszta sam bedzie widzial i zadnych doktorkow, plukanka z nafta i olej pelny syntetyk.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mjar755 » 15 mar 2014, 09:21

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:04 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez rafał88 » 15 mar 2014, 19:36

Jak olej byl to jak ma nie dymic? Trzeba pojezdzic troche i bedziesz widzial co i jak. Ja tam zalalbym 5w40 :P bo sam taki leje :D Niech CI zaleje silnik jakas plukanka i bedziesz widzial co dalej, jak ktos zalal silni mineralem to wyrbiaja sie cuda na kiju. Ja po zmianie silnika(pewnego) po prawie 1kkm przy moim stylu jazdy nie ubylo nic oliwy <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mjar755 » 15 mar 2014, 20:36

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:04 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez mjar755 » 19 mar 2014, 19:55

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:05 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez rafał88 » 19 mar 2014, 20:54

Bierz pod uwage ze wydech jest tez pewnie mega zaolejony :P musi sie wypalic i wtedy bd wiedzial jeszcze lepiej no i po ubytku oliwy :P PLukanke robiles?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mjar755 » 19 mar 2014, 21:36

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:05 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez gik » 19 mar 2014, 22:01

mjar755 napisał(a):Po rozgrzaniu leci troche dalej dym ale to jest jeszcze tez napewno kwestia i gazu i regulacji.


Interesujace, możesz rozwinąć ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 19 mar 2014, 22:36

Gaz sie jara prawie bezdymnie wiec raczej nie w tym problem chyba ze masz mega problemy ze skladem mieszanki.
Przemek323c
 

Postprzez Fryta86 » 21 mar 2014, 11:00

Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?
Ile Cie skasował za to wszystko ostatecznie?

Nie ma jakichś preparatów/chemikaliów żeby usunęły nagar z wydechu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 12:59
Posty: 118 (1/2)
Skąd: Glajwitz
Auto: :
MAZDA 323F '96 1.8 LPG
MAZDA 323F '98 1.5 PB
FocusPocus 1.8 TDCI

Postprzez Przemek323c » 21 mar 2014, 11:07

Fryta86 napisał(a):Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?


To calkiem proste bez sciagania gowicy.
Przemek323c
 

Postprzez mjar755 » 21 mar 2014, 15:31

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:07 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez JapanBA » 21 mar 2014, 20:27

Fryta86 napisał(a):Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?
Ile Cie skasował za to wszystko ostatecznie?

Nie ma jakichś preparatów/chemikaliów żeby usunęły nagar z wydechu?

Fryta, ty to już po raz kolejny doj... ze nie wiadomo czy sie smiać czy płakać...
Jaki tym tam nagar chcesz usuwać w wydechu?? <lol> lepiej zajrzyj czy tam w przepustnicy nie trzeba coś przetrzeć z nagaru hahaha
A pytania o sciąganie głowicy do ymiany uszczelniaczy to już nawet nie skomentuję bo dość już sobie wstydu narobiłeś :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Przemek323c » 21 mar 2014, 20:58

Niby czemu ? Wiekszosc mechaniorow chce rwac glowice do zmiany uszczelniaczy. Nagar w wydechu tez potrafi zarosnac zwlaszcza jak auto jara sporo oliwy. Robia sie spieki z nagaru i same nie odpadaja.
Przemek323c
 

Postprzez JapanBA » 22 mar 2014, 09:29

Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę <rotfl>
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Marek 161BD081 » 22 mar 2014, 10:11

JapanBA napisał(a):w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy

Tak z ciekawości jak to wygląda?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Przemek323c » 22 mar 2014, 11:24

JapanBA napisał(a):Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę <rotfl>
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
i dlatego ze ty masz a ktos pyta bo wiekszosc nie ma to wstyd sobie robi ?
Przemek323c
 

Postprzez JapanBA » 22 mar 2014, 11:45

W zestawie jest adapter wkręcany w miejsce swiecy z wejściem na szybko złącze pneumatyczne.
Jest dźwignia z jednej strony sa adaptery wkrecane w miejsce śrub od pokrywy zaworów a z drugiej strony widełki którymi naciska sie na miseczki sprężyn,
Ogólnie bardzo fajny zestaw, jest sporo adapterów, widełki mają możliwość regulacji pod srednice mieszczki, jak był byś bardziej zainteresowany mogę zrobić zdjecie bedąc w pracy ;)

Dopisano 22 mar 2014, 10:55:

Przemek323c napisał(a):
JapanBA napisał(a):Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę <rotfl>
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
i dlatego ze ty masz a ktos pyta bo wiekszosc nie ma to wstyd sobie robi ?


No i co z tego ze większość nie mam jak można i bez tego wymienić, zależy do jakiego pseudo mechanik sie pojedzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323