KOSZ
To nie widziałeś, że auto zostawia ci ślady oleju w miejscu parkowania?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Motodoktorek to se wiesz gdzie wlej wyplukaj silnik jakim srodkiem i zalej nafta i odpal auto na 20-30 min i co jakis czas dodaj gaz do 2.5-3 krmp. A skoro uszczelniacze byly wieksze to obstawiam ze zawory pewnie same wylecialy z glowicy. Jesli tak to przez nic innego Ci nie tak nie kopcil. Zreszta sam bedzie widzial i zadnych doktorkow, plukanka z nafta i olej pelny syntetyk.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak olej byl to jak ma nie dymic? Trzeba pojezdzic troche i bedziesz widzial co i jak. Ja tam zalalbym 5w40 bo sam taki leje Niech CI zaleje silnik jakas plukanka i bedziesz widzial co dalej, jak ktos zalal silni mineralem to wyrbiaja sie cuda na kiju. Ja po zmianie silnika(pewnego) po prawie 1kkm przy moim stylu jazdy nie ubylo nic oliwy
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
mjar755 napisał(a):Po rozgrzaniu leci troche dalej dym ale to jest jeszcze tez napewno kwestia i gazu i regulacji.
Interesujace, możesz rozwinąć ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Gaz sie jara prawie bezdymnie wiec raczej nie w tym problem chyba ze masz mega problemy ze skladem mieszanki.
-
Przemek323c
Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?
Ile Cie skasował za to wszystko ostatecznie?
Nie ma jakichś preparatów/chemikaliów żeby usunęły nagar z wydechu?
Ile Cie skasował za to wszystko ostatecznie?
Nie ma jakichś preparatów/chemikaliów żeby usunęły nagar z wydechu?
Fryta86 napisał(a):Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?
To calkiem proste bez sciagania gowicy.
-
Przemek323c
Fryta86 napisał(a):Uszczelniacze zaworów wymieniał Ci bez ściągania głowicy?
Ile Cie skasował za to wszystko ostatecznie?
Nie ma jakichś preparatów/chemikaliów żeby usunęły nagar z wydechu?
Fryta, ty to już po raz kolejny doj... ze nie wiadomo czy sie smiać czy płakać...
Jaki tym tam nagar chcesz usuwać w wydechu?? lepiej zajrzyj czy tam w przepustnicy nie trzeba coś przetrzeć z nagaru
A pytania o sciąganie głowicy do ymiany uszczelniaczy to już nawet nie skomentuję bo dość już sobie wstydu narobiłeś
Niby czemu ? Wiekszosc mechaniorow chce rwac glowice do zmiany uszczelniaczy. Nagar w wydechu tez potrafi zarosnac zwlaszcza jak auto jara sporo oliwy. Robia sie spieki z nagaru i same nie odpadaja.
-
Przemek323c
Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
JapanBA napisał(a):w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy
Tak z ciekawości jak to wygląda?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
i dlatego ze ty masz a ktos pyta bo wiekszosc nie ma to wstyd sobie robi ?JapanBA napisał(a):Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
-
Przemek323c
W zestawie jest adapter wkręcany w miejsce swiecy z wejściem na szybko złącze pneumatyczne.
Jest dźwignia z jednej strony sa adaptery wkrecane w miejsce śrub od pokrywy zaworów a z drugiej strony widełki którymi naciska sie na miseczki sprężyn,
Ogólnie bardzo fajny zestaw, jest sporo adapterów, widełki mają możliwość regulacji pod srednice mieszczki, jak był byś bardziej zainteresowany mogę zrobić zdjecie bedąc w pracy
Dopisano 22 mar 2014, 10:55:
No i co z tego ze większość nie mam jak można i bez tego wymienić, zależy do jakiego pseudo mechanik sie pojedzie.
Jest dźwignia z jednej strony sa adaptery wkrecane w miejsce śrub od pokrywy zaworów a z drugiej strony widełki którymi naciska sie na miseczki sprężyn,
Ogólnie bardzo fajny zestaw, jest sporo adapterów, widełki mają możliwość regulacji pod srednice mieszczki, jak był byś bardziej zainteresowany mogę zrobić zdjecie bedąc w pracy
Dopisano 22 mar 2014, 10:55:
Przemek323c napisał(a):i dlatego ze ty masz a ktos pyta bo wiekszosc nie ma to wstyd sobie robi ?JapanBA napisał(a):Jedynie dla kasy chcą sciągać tą głowicę bo innego wytłumaczenia nie widzę
Nawet w warsztacie mam autoryzowany zestaw mazdy do zmiany uszczelniaczy bez sciągania głowicy, wiec chyba nie jest potrzebny jej demontaż?
No i co z tego ze większość nie mam jak można i bez tego wymienić, zależy do jakiego pseudo mechanik sie pojedzie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości