Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
Miernik w ręke wpiąć w obwód amperomierz i wyciągać bezpieczniki w ten sposób znajdziesz co ci rozładowuje akumulator 
Prąd zjadł prostownik... A mianowicie wszedł w tryb zimowy i sobie aku rozładował po to aby naładować
Wróciłem do klasyki i zwykłego prostownika.. Po użyciu nc-123 złącze działa jak nowe ale błędów nie wypluło żadnych.. No z wyjątkiem 09-czujnik temp. ale to dlatego że sam go odpiąłem dla sprawdzenia.. Garbage1989 cóż zbyt wysoką temperaturę bym wyeliminował, świece również bo są nowe razem z cewką zmieniane.. A do przewodów mogę się przyznać że stare.. Jednak może jakaś mała podpowiedź gdzie takowe kupić nie wydając 700zł?
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'
nie wiem ile kosztuje komplet kabli do V6 ale nie powinny tyle kosztować zwarzywszy na to że za 160 zeta mam komplet kabli do Z5 od Championa więc to dziwne ale tak jak mówię nie jestem zorientowany w cenie kabli do V6
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Taką kwotą mi rzucili w sklepie w którym kupowałem cewkę, przy okazji i te nieszczęsne kable chciałem wymienić ale cena zdecydowała iż tego nie zrobiłem... ps: Garbage1989 ja latam Horetem 
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'

Mam stare przewody z KLa, nie wiem ile posłużą ale widocznych przebić nie miały.
A może by tak jak TU kolega zrobił – pominąć cały oryginalny zapłon?
A może by tak jak TU kolega zrobił – pominąć cały oryginalny zapłon?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No to ładnie chcieli mnie załatwić :/ kupię cewkę przewody i będę jeździł na razie na fabrycznych rozwiązaniach bo raz że samochód mi potrzebny a dwa że nie mam ciepłego miejsca na dłubania niestety. Ale faktycznie sylwo muszę przyznać iż mniej więcej takie plany są na to autko 
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'
Pająk napisał(a):ps: Garbage1989 ja latam Horetem
małym czy dużym?? bo to jest różnica
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Pająk – wydzieliłem Twój problem z wątku o diagnostyce bo niezbyt to tam pasowało.
W obecnym wątku znacznie bardziej to pasuje do tematyki.
W obecnym wątku znacznie bardziej to pasuje do tematyki.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Spoko jak dla mnie może być
Dam znać czy wymiana cewki i przewodów przyniesie oczekiwany skutek 
Po wymianie elementów odpaliła za pierwszym
Po wymianie elementów odpaliła za pierwszym
Ostatnio edytowano 28 sty 2014, 19:03 przez Pająk, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'
witam, jestem nowy wiec sorki jeśli coś źle napisze albo nie w tym dziale. mam problem bo moja Madzia nie chce odpalić na zimnym. przewody wymieniane, świece nowe, czujniki temperatury cieczy wymienione , komp nie wyświetla błędów, jak przekręcę na on w stacyjce to słychać pompę paliwa przez chwile( o ile to pompa,ale coś buczy z tylu). na ciepłym odpala za pierwszym. obroty są ok nie spadają, nie falują. czytałem ze morze to być podwieszony zawór, tylko czy wtedy nie straciła by na mocy, albo nie paliła by więcej? pali około 9l/100km gazu i jest moc. nie wiem już co to morze być. nie znam nikogo kto miałby madzie, zęby spróbować przerzucić aparat zapłonowy do sprawdzenia czy to nie on. jakieś sugestie?
syeberg 323f ba
Witamy cię na Forum!
Jak próbujesz uruchomić auto na zimnym silniku to ... co się dzieje?
Kręci rozrusznik i po prostu nie odpala?
Jak długo musisz kręcić aby odpalił?
Jak próbujesz uruchomić auto na zimnym silniku to ... co się dzieje?
Kręci rozrusznik i po prostu nie odpala?
Jak długo musisz kręcić aby odpalił?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
dziękuje za powitanie
. rozrusznik kreci, ostatnio rozładowałem akumulator bo tak długo kręciłem
Czasami odpali za 3 razem. Czasami jest tak , że już próbuje załapać ale nie morze aż w końcu się udaje.
Dopisano 17 sty 2014, 18:32:
zapomniałem dodać ze na wolnych obrotach silnik nie pracuje równo i słychać strzały w rurę wydechowa. zastanawiam się czy to nie przez aparat są takie problemy?
Dopisano 17 sty 2014, 18:32:
zapomniałem dodać ze na wolnych obrotach silnik nie pracuje równo i słychać strzały w rurę wydechowa. zastanawiam się czy to nie przez aparat są takie problemy?
syeberg 323f ba
Ta nierówna praca i strzały w wydech mogą świadczyć o zbyt bogatej mieszance. Masz tak na benzynie i gazie?
A co do odpalania to zrób mały experyment: z rana przyjdź, włącz zapłon i zakręć rozrusznikiem tak 0.5 – 1 sekundę. Następnie wyłącz i włącz zapłon i spróbuj jeszcze raz uruchomić.
Oczywiście nie naciskamy na pedał gazu
Napisz jakie są efekty.
A co do odpalania to zrób mały experyment: z rana przyjdź, włącz zapłon i zakręć rozrusznikiem tak 0.5 – 1 sekundę. Następnie wyłącz i włącz zapłon i spróbuj jeszcze raz uruchomić.
Oczywiście nie naciskamy na pedał gazu
Napisz jakie są efekty.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ok. sprawdzę jutro rano. jeśli chodzi o strzały to mam tak na benzynie i na gazie. jutro napisze co i jak.
Dopisano 19 sty 2014, 11:18:
witam. jest dzisiaj -3C i mazda nie odpaliła. zrobiłem tak jak kazałeś Marek 161BD081 ale nie zadziałało. spróbowałem ja odpalać tak jak zawsze z gazem i tylko rozładowałem aku. zaświeciła się lampka z kluczykiem, ale błędów nie wyświetla.
Dopisano 19 sty 2014, 11:18:
witam. jest dzisiaj -3C i mazda nie odpaliła. zrobiłem tak jak kazałeś Marek 161BD081 ale nie zadziałało. spróbowałem ja odpalać tak jak zawsze z gazem i tylko rozładowałem aku. zaświeciła się lampka z kluczykiem, ale błędów nie wyświetla.
syeberg 323f ba
tutaj znajduje się filmik który dzisiaj nagrałem po wielu próbach uruchomienia auta.
Dopisano 20 sty 2014, 07:27:
witam. wczoraj wieczorem przestawiłem delikatnie aparat zapłonowy i dzisiaj Madzia odpaliła, wiec jadę dzisiaj ustawić zapłon do jakiegoś czarodzieja
widzę światełko w tunelu 
Dopisano 20 sty 2014, 07:27:
witam. wczoraj wieczorem przestawiłem delikatnie aparat zapłonowy i dzisiaj Madzia odpaliła, wiec jadę dzisiaj ustawić zapłon do jakiegoś czarodzieja
Ostatnio edytowano 20 sty 2014, 08:48 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa linków
Powód: Poprawa linków
syeberg 323f ba
Patrząc na filmik wynika, że silnik ma jakieś wypadanie zapłonów.
Ja jednak upierałbym się aby aparat zapłonowy podmienić dla testów.
Ja jednak upierałbym się aby aparat zapłonowy podmienić dla testów.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości