Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
Witam po włożeniu kluczyka nie świeci sie wogóle kontrolka immobilizera, auto nie odpala jest jakaś opcja iminięcia imma ? wycięcia usuniecia, ktoś już przerabiał ten temat
pozdrawiam
pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Obawiam się, że immo ci po prostu zdechło.
Albo kluczyk albo coś z autem – pętla indukcyjna przy stacyjce, okablowanie bądź uszkodznie ecu (to ostatnie najrzadziej się zdarza)
Zapewne próbowałeś na innym kluczyku?
Sposobu na ominięcie immo raczej nikt ci nie poda na otwartym Forum z wiadomych przecież przyczyn.
A temat łączę z wątkiem wspólnym.
Albo kluczyk albo coś z autem – pętla indukcyjna przy stacyjce, okablowanie bądź uszkodznie ecu (to ostatnie najrzadziej się zdarza)
Zapewne próbowałeś na innym kluczyku?
Sposobu na ominięcie immo raczej nikt ci nie poda na otwartym Forum z wiadomych przecież przyczyn.
A temat łączę z wątkiem wspólnym.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kurde i skrzaczyła sie w najgorszym momecie :/ nagorzej że trzeba zacząć od wywalenia immo a potem jakby co szukac przyczyc bo na immo moze sie nie skończyć a moze aparat w Z5 tez chyba potrafily sie kończyć, immo powinno odcinać iskre czy paliwo ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Znowu dałem pupy...wybaczcie.
Nie mogę zmienić tytułu...może ktoś inny na to coś zaradzi.
Nie mogę zmienić tytułu...może ktoś inny na to coś zaradzi.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Otóż moja Madzia dziś rano odmówiła posłuszeństwa. Pierwsza próba odpalenia zakończyła się sukcesem, zostawiłem ją na jałowym, żeby się rozgrzała i przy okazji wyskrobałem szyby. Jednak po włożeniu biegu i dodaniu gazu, Mazda zaczęła się "dusić" i zgasła. Kolejny rozruch, odpaliła, weszła na obroty ale od razu zaczęły spadać, aż do zgaśnięcia. I tak kilka razy, przy dodawaniu gazu się "dusiła" niezmiernie. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, ciągle z tym samym skutkiem. Po naładowaniu aku, kręci, czasami próbuje zaskoczyć ale nic poza tym. Co może być przyczyną? pomocy.
-
Shymanek
Paliwa pod dostatkiem, dzień przed awarią zalane za 50 zł, a nawet rezerwa nie miała ochoty zaświecić, po czym zrobiłem ok. 15 km. Aż tyle to ona nie pali 
-
Shymanek
Witam!
Mam taki problem z moja madzią ( 1.3 96 rok ). Czasem odpala, czasem nie. Jest tak, że np. 10 razy po kolej zapali, potem przestanie. Kręci normalnie, ale nie chce odpalić. Potem znów zaczyna i tak w kółko. Myślałem, że to immo, no ale raczej tak by nie odwalał, na 2 róznych zestawach kluczyków. W momencie, gdy nie chce odpalić, na pewno nie dochodzi do pompy napięcie ( sprawdzałem ).
Od czego byście zaczęli sprawdzanie?
Mam taki problem z moja madzią ( 1.3 96 rok ). Czasem odpala, czasem nie. Jest tak, że np. 10 razy po kolej zapali, potem przestanie. Kręci normalnie, ale nie chce odpalić. Potem znów zaczyna i tak w kółko. Myślałem, że to immo, no ale raczej tak by nie odwalał, na 2 róznych zestawach kluczyków. W momencie, gdy nie chce odpalić, na pewno nie dochodzi do pompy napięcie ( sprawdzałem ).
Od czego byście zaczęli sprawdzanie?
- Od: 30 gru 2012, 17:07
- Posty: 46
- Skąd: Radomsko
- Auto: mazda 323 BA, 1996r, 1,3l.
Cześć to mój pierwszy post na forum i witam wszystkich gorąco
Sprawa jest taka iż z mazdą którą niedawno kupiłem ( opis po prawej
) za 1000zł z uszkodzoną cewką którą wymieniłem i jeździłem do dziś mam taki problem iż po kilku minutach postoju nie odpaliła :/
W pierwszym momencie pomyślałem że cóż znów ta cewka... Jednak po zaholowaniu autka do domu pomyślałem że z zytam błędy bo a nuż coś innego... I rzeczywiście o ile kiedyś dioda wpięta w złącze diagnostyczne świeciła chwilę a potem mrugała to teraz zapaliła się i nie zgasła :/
Ma ktoś pomysł co to może być ?
Sprawa jest taka iż z mazdą którą niedawno kupiłem ( opis po prawej
W pierwszym momencie pomyślałem że cóż znów ta cewka... Jednak po zaholowaniu autka do domu pomyślałem że z zytam błędy bo a nuż coś innego... I rzeczywiście o ile kiedyś dioda wpięta w złącze diagnostyczne świeciła chwilę a potem mrugała to teraz zapaliła się i nie zgasła :/
Ma ktoś pomysł co to może być ?
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'
W ogóle nie kręci rozrusznik?
Ja bym zresetował ECU i po tym spróbował błędy czytać.
Witamy na forum
Ja bym zresetował ECU i po tym spróbował błędy czytać.
Witamy na forum
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
może nie być styku we wtyczce diagnostycznej albo jakaś przerwa w kablach ewentualnie we wtyczce przy PCM
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Cóż mało prawdopodobne... Ale pojawił się inny problem coś mi przez noc prąd zjadło z aku :/ Muszę teraz zaczekać, aż braciszek przywiezie prostownik.. Swoją drogą podejrzewam jednak cewkę WN.. Tylko co mogło by być przyczyną ich padania? W październiku zakładałem nową mobiletron'a
- Od: 5 sty 2014, 03:40
- Posty: 12
- Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
- Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'
cewki załatwia zbyt wysoka temperatura bo izolacja źle znosi zbyt wysoka lub wyższa od testowanej temperaturę pracy a elektrycznie duże obciążenie po stronie wtórnej czyli stare kable kiepskie połączenia na kablach WN oraz stare świece, a AKU wyżarło pewnie jakieś przebicie do masy bądź zwarcie w instalacji ale szukanie tego to droga przez mękę bo tak naprawdę nie wiadomo gdzie ucieka trzeba sprawdzić kazdy obówd
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości