Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)

Postprzez mlody1921 » 25 lut 2013, 01:04

Witam po włożeniu kluczyka nie świeci sie wogóle kontrolka immobilizera, auto nie odpala jest jakaś opcja iminięcia imma ? wycięcia usuniecia, ktoś już przerabiał ten temat

pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Marek 161BD081 » 25 lut 2013, 09:45

Obawiam się, że immo ci po prostu zdechło.
Albo kluczyk albo coś z autem – pętla indukcyjna przy stacyjce, okablowanie bądź uszkodznie ecu (to ostatnie najrzadziej się zdarza)
Zapewne próbowałeś na innym kluczyku?

Sposobu na ominięcie immo raczej nikt ci nie poda na otwartym Forum z wiadomych przecież przyczyn.

A temat łączę z wątkiem wspólnym.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mlody1921 » 25 lut 2013, 12:47

Kurde i skrzaczyła sie w najgorszym momecie :/ nagorzej że trzeba zacząć od wywalenia immo a potem jakby co szukac przyczyc bo na immo moze sie nie skończyć a moze aparat w Z5 tez chyba potrafily sie kończyć, immo powinno odcinać iskre czy paliwo ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Przemek323c » 25 lut 2013, 15:53

Ja tak troche poza tematem. Chyba nie ma silnika Z3 jak w tytule.
Przemek323c
 

Postprzez flywin » 25 lut 2013, 17:42

no nie ma jest B3 tak samo PB a powinnno być BP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez radar88 » 25 lut 2013, 22:42

Znowu dałem pupy...wybaczcie.
Nie mogę zmienić tytułu...może ktoś inny na to coś zaradzi.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Shymanek » 27 lis 2013, 18:24

Otóż moja Madzia dziś rano odmówiła posłuszeństwa. Pierwsza próba odpalenia zakończyła się sukcesem, zostawiłem ją na jałowym, żeby się rozgrzała i przy okazji wyskrobałem szyby. Jednak po włożeniu biegu i dodaniu gazu, Mazda zaczęła się "dusić" i zgasła. Kolejny rozruch, odpaliła, weszła na obroty ale od razu zaczęły spadać, aż do zgaśnięcia. I tak kilka razy, przy dodawaniu gazu się "dusiła" niezmiernie. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, ciągle z tym samym skutkiem. Po naładowaniu aku, kręci, czasami próbuje zaskoczyć ale nic poza tym. Co może być przyczyną? pomocy.
Shymanek
 

Postprzez sebek-71 » 28 lis 2013, 00:11

A paliwo masz?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Shymanek » 29 lis 2013, 00:20

Paliwa pod dostatkiem, dzień przed awarią zalane za 50 zł, a nawet rezerwa nie miała ochoty zaświecić, po czym zrobiłem ok. 15 km. Aż tyle to ona nie pali :P
Shymanek
 

Postprzez rafał88 » 29 lis 2013, 09:19

Obstawwiam syf na pompce i filtrze paliwa. pompa znajduje sie pod siedziskiem tylnym. albo pompa ma juz dosc gleby w zbiorniku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Jakob » 12 gru 2013, 20:47

Witam!
Mam taki problem z moja madzią ( 1.3 96 rok ). Czasem odpala, czasem nie. Jest tak, że np. 10 razy po kolej zapali, potem przestanie. Kręci normalnie, ale nie chce odpalić. Potem znów zaczyna i tak w kółko. Myślałem, że to immo, no ale raczej tak by nie odwalał, na 2 róznych zestawach kluczyków. W momencie, gdy nie chce odpalić, na pewno nie dochodzi do pompy napięcie ( sprawdzałem ).
Od czego byście zaczęli sprawdzanie?
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2012, 17:07
Posty: 46
Skąd: Radomsko
Auto: mazda 323 BA, 1996r, 1,3l.

Postprzez Pająk » 5 sty 2014, 03:58

Cześć to mój pierwszy post na forum i witam wszystkich gorąco :)
Sprawa jest taka iż z mazdą którą niedawno kupiłem ( opis po prawej ;) ) za 1000zł z uszkodzoną cewką którą wymieniłem i jeździłem do dziś mam taki problem iż po kilku minutach postoju nie odpaliła :/
W pierwszym momencie pomyślałem że cóż znów ta cewka... Jednak po zaholowaniu autka do domu pomyślałem że z zytam błędy bo a nuż coś innego... I rzeczywiście o ile kiedyś dioda wpięta w złącze diagnostyczne świeciła chwilę a potem mrugała to teraz zapaliła się i nie zgasła :/
Ma ktoś pomysł co to może być ?
Początkujący
 
Od: 5 sty 2014, 03:40
Posty: 12
Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'

Postprzez sylwo » 5 sty 2014, 10:34

W ogóle nie kręci rozrusznik?
Ja bym zresetował ECU i po tym spróbował błędy czytać.

Witamy na forum :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez flywin » 5 sty 2014, 14:07

jak nie gaśnie to znaaczy ze nie ma styku doobrego i nie robi się tryb serwisowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Pająk » 5 sty 2014, 17:34

Rozrusznik kręci bardzo dobrze. Dobrego styku? Pomiędzy czym? Pinami w złączu?
Początkujący
 
Od: 5 sty 2014, 03:40
Posty: 12
Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'

Postprzez Garbage1989 » 5 sty 2014, 17:46

może nie być styku we wtyczce diagnostycznej albo jakaś przerwa w kablach ewentualnie we wtyczce przy PCM
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez Pająk » 5 sty 2014, 17:55

Idę posprawdzam te kabelki... A wtyczki od sterownika już wczoraj sprawdzałem i psiukałem magicznym preparatem i nie pomogło niestety :/
Początkujący
 
Od: 5 sty 2014, 03:40
Posty: 12
Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'

Postprzez flywin » 5 sty 2014, 18:35

brak styku w złączu diagnostycznym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Pająk » 5 sty 2014, 18:42

Cóż mało prawdopodobne... Ale pojawił się inny problem coś mi przez noc prąd zjadło z aku :/ Muszę teraz zaczekać, aż braciszek przywiezie prostownik.. Swoją drogą podejrzewam jednak cewkę WN.. Tylko co mogło by być przyczyną ich padania? W październiku zakładałem nową mobiletron'a
Początkujący
 
Od: 5 sty 2014, 03:40
Posty: 12
Skąd: Niegdyś Warszawa dziś Wołomin ;)
Auto: 323f BA KF 2.0 V6 95'
Hornet 600S 00'
Romet Kadet M-780 86'

Postprzez Garbage1989 » 5 sty 2014, 22:44

cewki załatwia zbyt wysoka temperatura bo izolacja źle znosi zbyt wysoka lub wyższa od testowanej temperaturę pracy a elektrycznie duże obciążenie po stronie wtórnej czyli stare kable kiepskie połączenia na kablach WN oraz stare świece, a AKU wyżarło pewnie jakieś przebicie do masy bądź zwarcie w instalacji ale szukanie tego to droga przez mękę bo tak naprawdę nie wiadomo gdzie ucieka trzeba sprawdzić kazdy obówd
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323