Witam.
Mam problem z iskrą w mojej Magdalenie.
Wchodzę do garażu odpalam, złapała na sekundę i zgasła, patrze pod maskę jeden przewód spadł z aparatu zapłonowego, założyłem ale już nie odpaliła.
Wykręciłem świece i nie ma wogóle iskry.
Zasilanie do aparatu dochodzi, na ostatnim pinie jest +12V
Cewke sprawdziłem przejście jest.
Co jeszcze sprawdzić?
Aparat Mitsubishi M3.
Aparat zapłonowy M3 – Brak iskry
Strona 1 z 1
Rozrusznik jest ok, problem leży gdzieś w zapłonie.
- Od: 30 sie 2012, 13:54
- Posty: 15
- Auto: 323f 1,5 1997' po lifcie
To podmien aparat, a sprawdzales czy jest prad na przewodach w kosci i masa? musisz wszystko sprawdzic, iskra od tak nie znika. rozbierz aparat i zobacz czy wszystko jest skrecone jak trzeba.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wymieniłem aparat i wszystko gra.
- Od: 30 sie 2012, 13:54
- Posty: 15
- Auto: 323f 1,5 1997' po lifcie
Podepnę się pod temat. Samochód po deszczach i dużych kałużach na drugi dzień nie chciał odpalić. Znajomy sprawdził i powiedział, ze nie ma iskry, a prąd dochodzi do wtyczki z 3 pinami. Dziś jeszcze podepnie diody i z czyta błędy ale najprawdopodobniej to coś z aparatem zapłonowym. I moje pytanie na zapas. Który z tych będzie pasował do Mazdy 323f 1,5 16V 94r benzyna?
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=+APARAT+ZAP%C5%81ONOWY+MAZDA+323+1.5+16V
Zastanawiam się dlaczego taka różnica cen jak wszystkie używane. I co jeszcze trzeba dokupić przy takiej wymianie? Jest gdzieś fotorelacja z wymiany tego aparatu?
Edycja:
Okazuje się że dioda mruga 4 razy szybko, po odłączeniu akumulatora i ponownym sprawdzeniu czyli nic, a po próbie rozruchu znowu 4 szybkie mrugnięcia. Cewka wykazuje po zmierzeniu ok150k ohm Czy to dobrze?

Zastanawiam się dlaczego taka różnica cen jak wszystkie używane. I co jeszcze trzeba dokupić przy takiej wymianie? Jest gdzieś fotorelacja z wymiany tego aparatu?
Edycja:
Okazuje się że dioda mruga 4 razy szybko, po odłączeniu akumulatora i ponownym sprawdzeniu czyli nic, a po próbie rozruchu znowu 4 szybkie mrugnięcia. Cewka wykazuje po zmierzeniu ok150k ohm Czy to dobrze?
- Od: 31 lip 2012, 21:37
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f, silnik 1,5 benzyna + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości