Właśnie wróciłem z autodiagnozy
Ze wskaźnikiem zrobionym na podstawie instrukcji poszedłem badać autko.
Po włączeniu zapłonu dioda praktycznie od razu zaczęła mrugać (nie po 30 sekundach jak pisze w instruckji).
Oto błędy które udało mi się zarejestrować :
10 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (jeden długi i długa przerwa)
11 – ten błąd nie ma opisu w kodach – nie wiem co to
13 – ta sama sytuacja co w błędzie 11 – nieznany
14 – czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS
17 – układ sprężenia zwrotnego
I teraz tu pojawia się moje pytanie, czy błędy tych czujników muszą oznaczać, że są zepsute – co to w ogóle za czujniki ?!?!
A może po włożeniu instalacji SGI powinienem się udać na kasowanie błędów lub zrobić to samemu

Proszę o pomoc.
Przypominam że problem dotyczy dziury przy obrotach 1930 – 1970 (prawie 2 tyś) – na benzynie robi się słaby, na gazie wręcz szarpie. Problem występuje tylko w zimę, błąd numer 10 jakby idealnie się tego tyczy (tylko gdzie on w ogóle jest, czyżby obok przepływomierza w puszce z filtrem powietrza?).