Jakie obroty biegu jałowego w trybie serwisowym (mazda 323f BA Z5)
Strona 1 z 1
Witam jakie są właściwe obroty biegu jałowego w trybie serwisowym bo u mnie przy wejściu w tryb serwisowy strasznie spadają tak ok. 450 – 500 i mniej silnik potrafi zgasnąć. Ciekawy jestem jak wygląda sytuacja u was. Może ktoś wie jakie powinny być prawidłowe.
Nasze madzie są najlepsze
- Od: 5 mar 2007, 00:08
- Posty: 74
- Skąd: hrubieszow
- Auto: 323f/95r/1.5-z5/
Kolego sam nie wiem bo walcze z obrotami falujacymi;/. jestem ciekaw czy to jak ma sie instalacje gazowa ustawia sie na benzynie a potem jedzie do gazownika zeby obr ustawil od gazu czy mozna ustawiac na gazie ?. moje autko jak stoje na swiatłach lekko mu faluja obr ale co jakies 40sek dostaje jakby silnik gazu i obr wskakuja na 1300 i znow powoli spadaja i tak w kolko;/
- Od: 10 kwi 2010, 21:42
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: nie mam auta
U mnie na rozgrznym silniku obroty w trybie serwisowym są wyższe niż normalnie (około 900obr./min) A Ustawiam je na 750-800 na rozgrzanym silniku, przy włączonych światłach, nawiew na 1, radio.
Na LPG obroty mam troszkę wyższe – około 800obr./min
U mnie gazownik nigdy nie zmieniał obrotów biegu jałowego.
Coś takiego zauważyłem kiedyś jak podniosłem zbyt dużo obroty śrubą na przepustnicy. Stoję na światłach, puszczam hamulec i po 5 sekundach obroty impulsywnie wskakiwały mi na 900 i potem już spadały do 750.
Na LPG obroty mam troszkę wyższe – około 800obr./min
U mnie gazownik nigdy nie zmieniał obrotów biegu jałowego.
slim211 napisał(a):co jakies 40sek dostaje jakby silnik gazu i obr wskakuja na 1300 i znow powoli spadaja i tak w kolko;/
Coś takiego zauważyłem kiedyś jak podniosłem zbyt dużo obroty śrubą na przepustnicy. Stoję na światłach, puszczam hamulec i po 5 sekundach obroty impulsywnie wskakiwały mi na 900 i potem już spadały do 750.
- Od: 11 maja 2008, 16:53
- Posty: 114
- Skąd: Tarnów
- Auto: 323F 97' 1,5l BA Z5 :) LPG BRC SQ24
Witam
u mnie są ustawione na ok.500 oczywiście na rozgrzanym silniku, nie gaśnie.
u mnie są ustawione na ok.500 oczywiście na rozgrzanym silniku, nie gaśnie.
- Od: 6 gru 2010, 16:49
- Posty: 74
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 2 1.2 DY 2006r.
Były:
Mazda 323 F 1.5 BA 98r.;
Mazda 323 BG '91r.
Wstaw zdjęcie przepustnicy to powiemy Ci gdzie sie reguluje obroty,żebyś śrubek nie pomylił jak ja kiedyś
Lecz wcześniej wyczyść wyczyść przepustnice,są fotorelacje i nie ma z tym żadnego problemu....
Lecz wcześniej wyczyść wyczyść przepustnice,są fotorelacje i nie ma z tym żadnego problemu....
-
Lantis 89
no akurat dziś się wziąłem za ustawienie TPS-u
co do obr. to przed wejściem w tryb serwisowy miałem tak 800 i czasami spadały obroty podobnie jak u kolegi tylko że do ok 500 na 1 sek. i wracały.
zajęło mi to około 20 min
i powiem wam że jest tak. wyczyściłem przepustnice i nic nie pomogło jakieś półtora miesiąca temu. dziś się wkurzyłem na no wahanie obrotów
Włączyłem w tryb serwisowy i pokazywało mi około 900 obr. dużo...
Dzięki pomocy forum udało się ustawić . zapisałem sobie wszystko na kartce i do dzieła
ustawiłem na trybie serwisowym 750obr. i na jeździe próbnej nic takiego nie widziałem ale bez postoju na światłach. więc jutro jazda próbna po mieście. największą motywacją była przyczyna żebym się wziął za TPS było wkurzające przerywanie na benzynie jak się napędzał i takie dławienie. to pomyślałem sobie że może pomoże. i powiem tak że mi bardzo pomogło. teraz się wkręca beż szarpnięć i bez dławień takich na 1 sek. jutro sprawdzę na mieście i opisze sytuacje
spróbuj tak zrobić i powinno pomóc
i napisz co Ci pomogło...
co do obr. to przed wejściem w tryb serwisowy miałem tak 800 i czasami spadały obroty podobnie jak u kolegi tylko że do ok 500 na 1 sek. i wracały.
zajęło mi to około 20 min
Włączyłem w tryb serwisowy i pokazywało mi około 900 obr. dużo...
Dzięki pomocy forum udało się ustawić . zapisałem sobie wszystko na kartce i do dzieła
ustawiłem na trybie serwisowym 750obr. i na jeździe próbnej nic takiego nie widziałem ale bez postoju na światłach. więc jutro jazda próbna po mieście. największą motywacją była przyczyna żebym się wziął za TPS było wkurzające przerywanie na benzynie jak się napędzał i takie dławienie. to pomyślałem sobie że może pomoże. i powiem tak że mi bardzo pomogło. teraz się wkręca beż szarpnięć i bez dławień takich na 1 sek. jutro sprawdzę na mieście i opisze sytuacje
- Od: 4 wrz 2010, 21:48
- Posty: 12
- Skąd: Wieliczka
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA 1996 Lpg.
witam jak czytałam forum i nic nie mogę znaleźć falują mi obroty w maździe udało mi się na przepustnicy ustawić obroty ze nie falują ale nie robiłem tego w trybie serwisowym i teraz autko mi poszarpuje nie równo się wkręcą w obroty świece wymieniłem kopułkę palec rozdzielacza kable nowe nic nie pomaga myślę żeby spróbować ustawić w trybie serwisowym ale nie wiem jak wejść w niego i jak potem wyjść z niego
nigdzie nic nie ma na ten temat proszę o pomoc
- Od: 17 maja 2011, 18:46
- Posty: 7
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość