wyciek z walkow. uszczelniacze? – BA Z5
Strona 1 z 1
Pytanie mam . Cieknie z uszczelniaczy lub na wale. Tego nie wiem ale caly rozrzad mam zalany olejem. Wspomne ze wymienialem uszczelniacze. Caly czas myalalem ze to miska ale rozebralem oslone i zobaczylem ze jest caly zalany pasek rolki itd w oleji. Zalac doktorka... Czy rozbierac i robic... Zalalem castrolem 10w40 ale idzie do mnie maxlife.
- Od: 6 lut 2011, 13:45
- Posty: 38
- Skąd: Sieniawa
- Auto: Mazda 323 f BA 1.5 16v
a może tylko wymień uszczelki skoro ci cieknie z rozrządu lub z wału korbowego ?
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Yellowmen napisał(a):a może tylko wymień uszczelki skoro ci cieknie z rozrządu lub z wału korbowego ?
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
Ja zakupiłem owy komplet przy wymianie rozrzadu z CARSPEED i.... Niema Prawa Cieknac
Polecam.
- Od: 1 lut 2011, 17:36
- Posty: 39
- Skąd: Ciechanów/Mazowieckie
- Auto: 323F BA Z5 1.5 16V 97' Lift Engine
A wie ktos jak wymienic? Czy caly spod trzeba rozbierac czy da sie od zewnatrz chodzi o wal korbowy. Bo jak na walkach wymienialem to raczej nie powinno z tamtad cieknac tylko na wale i rozrzad pcha do gory w obudowie i tak to wyglada jak by z uszczelniaczy tez.
- Od: 6 lut 2011, 13:45
- Posty: 38
- Skąd: Sieniawa
- Auto: Mazda 323 f BA 1.5 16v
schizzok napisał(a):Yellowmen napisał(a):a może tylko wymień uszczelki skoro ci cieknie z rozrządu lub z wału korbowego ?
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
Ja zakupiłem owy komplet przy wymianie rozrzadu z CARSPEED i.... Niema Prawa Cieknac
Polecam.
Dokładnie ceny i nazwy pochodzą od: Cars_speed
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
juz naprawa zakończona. jednak jeden z uszczelniaczy był tandetnej firmy jakiegos zamiennika a wziałem owy bo innego nie było na stanie ... i teraz mam za swoje . aktualnie zakupiłem komplet Takomy oryginał Japoński. oprócz uszczelniacza miałem wyciek z pod pokrywy od rozrzadu... i juz wiem skad tyle oleju po remoncie zrobiłem 60 km i nie kapie juz . nie sciagałem rozrzadu ani pasków udało sie bez. w sposób nastepujacy:
rozkreciłem góre czyli pokrywa zaworów zdjąłem element który zabezpieczał wałek oraz uszczelniacz.
Nastepnie wziałem klucz 14 odkreciłem koło zebtae tak aby całkiem go nie odkrecic ok 1,5 cm przesunałem pasek rozrzadu do połowy kół zebatych aby spokojnie wyjac uszczelniacz. wyczysciłem wszystko i spryskałem rozpuszczalnikiem w celu odtłuszczenia . załozyłem uszczelniacz oraz zajołem sie zakładaniem góry. w kazdy róg dałem wiekrza ilosc sylikonu aby nie powtórzyła sie sytuacja wycieku silikon jaki użyłem to VICTOR REINZ najleprzy jaki mozna dostac . po czym stwierdziłem ze nie jest uszczelniacz na wale
w taki sposób ze jak by to z dołu ciekło to by na pasku rozrzadu od strony zebatej był olej a był suchy ranty paska takze suche wyciek był znacznie widoczny z uszczelniacza a całosc wycieku sciekała po głowicy nast bloku oraz po misce... koszt naprawy to 12 zł za uszczelniacz
rozkreciłem góre czyli pokrywa zaworów zdjąłem element który zabezpieczał wałek oraz uszczelniacz.
Nastepnie wziałem klucz 14 odkreciłem koło zebtae tak aby całkiem go nie odkrecic ok 1,5 cm przesunałem pasek rozrzadu do połowy kół zebatych aby spokojnie wyjac uszczelniacz. wyczysciłem wszystko i spryskałem rozpuszczalnikiem w celu odtłuszczenia . załozyłem uszczelniacz oraz zajołem sie zakładaniem góry. w kazdy róg dałem wiekrza ilosc sylikonu aby nie powtórzyła sie sytuacja wycieku silikon jaki użyłem to VICTOR REINZ najleprzy jaki mozna dostac . po czym stwierdziłem ze nie jest uszczelniacz na wale
w taki sposób ze jak by to z dołu ciekło to by na pasku rozrzadu od strony zebatej był olej a był suchy ranty paska takze suche wyciek był znacznie widoczny z uszczelniacza a całosc wycieku sciekała po głowicy nast bloku oraz po misce... koszt naprawy to 12 zł za uszczelniacz
- Od: 6 lut 2011, 13:45
- Posty: 38
- Skąd: Sieniawa
- Auto: Mazda 323 f BA 1.5 16v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości