Analiza spalin a spalanie

Postprzez mdubik » 7 mar 2011, 00:48

Witam byłem parę dni temu na przeglądzie i gość powiedział mi ze mam za uboga mieszankę na analizie wyszło obroty 2500tys. CO- 0.00% CO2- 10,0% HC- 0000ppm O2- 07.2% lambda 1,509
a na biegu jałowym CO- 0,00% CO2- 10.9% HC- 0000 O2- 5.9% lambda 1,378 Paliwo 98 Statoil kody błędów sprawdzone brak może ktoś się lepiej na tym zna i podpowie gdzie szukać przyczyny
Mazda 323f BA silnik 1.5
Nasze madzie są najlepsze
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 00:08
Posty: 74
Skąd: hrubieszow
Auto: 323f/95r/1.5-z5/

PostTen post został usunięty przez Borys 10 mar 2011, 21:22.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Borys 10 mar 2011, 21:23.
Powód: OT

Postprzez mdubik » 8 mar 2011, 20:14

akurat 98 bo nie było czasu tankować innej a jaka to zresztą różnica może wreszcie ktoś się wypowie skąd ta uboga mieszanka na analizie spalin
Nasze madzie są najlepsze
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 00:08
Posty: 74
Skąd: hrubieszow
Auto: 323f/95r/1.5-z5/

Postprzez sebas0026 » 8 mar 2011, 22:39

ktos nie udolnie wyregulowal wolne obroty ile masz na biegu jalowym obr i po wejsciu w zworke
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez michalxxxxx » 13 mar 2011, 01:16

mam nadzieje ze nie wejdzie to pod off top ale ile placiles za analize spalin? a to duzo daje bo masz wykaz ile paliwka przelatuje przez silnik nie spelniajac swojej funkcji czyli nie spalajac sie a co za tym idzie nie dajac energii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez mdubik » 13 mar 2011, 01:26

sebas0026 napisał(a):ktos nie udolnie wyregulowal wolne obroty ile masz na biegu jalowym obr i po wejsciu w zworke

za analizę spalin nic nie płaciłem była robiona na przeglądzie
Co do wolnych obrotów może byś rozjaśnił mi temat ile powinno być na wolnych obrotach w trybie serwisowym.
Nasze madzie są najlepsze
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 00:08
Posty: 74
Skąd: hrubieszow
Auto: 323f/95r/1.5-z5/

Postprzez michalxxxxx » 14 mar 2011, 00:07

w ramach przegladu? a mi tylko pod samochod zajrzeli zbierznosc sprawdzili swiatla, hamulce, takie podstawy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez HOGUM » 16 mar 2011, 16:24

Witam kolege
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2006, 16:06
Posty: 196 (1/0)
Skąd: Sędziszów Małopolski
Auto: Była 323 BG B6 1,6 16v jest
323F BA 1,8 16v 95r

Postprzez mdubik » 16 mar 2011, 18:47

[quote="HOGUM"]Witam kolege
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali[/quote

jak pojechałem na przegląd to gość wsadził do tłumika czujnik i kazał trzymać obroty ok 2500obr. pozniej sprawdzil jak jest na biegu jałowym nic więcej nie podłączał do samochodu.
Sprawdzałem tez błędy na kompie i nie ma żadnych błędów sprawdzałem tez sondę po woltomierzem i oscyluje miedzy 0,2v a 0,6v wiec się zastanawiam czy jest do wymiany chyba ze jest stara i przekłamuje. Moze gdzieś jeszcze jest przyczyna.
jedno pytanko jakie powinny być obroty na biegu jałowym w trybie serwisowym.
Nasze madzie są najlepsze
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 00:08
Posty: 74
Skąd: hrubieszow
Auto: 323f/95r/1.5-z5/

Postprzez HOGUM » 16 mar 2011, 20:20

Napewno niskie :) i nie równe :)
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2006, 16:06
Posty: 196 (1/0)
Skąd: Sędziszów Małopolski
Auto: Była 323 BG B6 1,6 16v jest
323F BA 1,8 16v 95r

Postprzez Marek 161BD081 » 16 mar 2011, 20:27

mdubnik – sondę masz ok i nie zaczepiaj jej.
Taka wartość napięcia na wyjściu sondy to jej normalna praca.
Sprawdź lepiej szczelność dolotu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323