Witam byłem parę dni temu na przeglądzie i gość powiedział mi ze mam za uboga mieszankę na analizie wyszło obroty 2500tys. CO- 0.00% CO2- 10,0% HC- 0000ppm O2- 07.2% lambda 1,509
a na biegu jałowym CO- 0,00% CO2- 10.9% HC- 0000 O2- 5.9% lambda 1,378 Paliwo 98 Statoil kody błędów sprawdzone brak może ktoś się lepiej na tym zna i podpowie gdzie szukać przyczyny
Mazda 323f BA silnik 1.5
Analiza spalin a spalanie
Strona 1 z 1
mam nadzieje ze nie wejdzie to pod off top ale ile placiles za analize spalin? a to duzo daje bo masz wykaz ile paliwka przelatuje przez silnik nie spelniajac swojej funkcji czyli nie spalajac sie a co za tym idzie nie dajac energii
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
sebas0026 napisał(a):ktos nie udolnie wyregulowal wolne obroty ile masz na biegu jalowym obr i po wejsciu w zworke
za analizę spalin nic nie płaciłem była robiona na przeglądzie
Co do wolnych obrotów może byś rozjaśnił mi temat ile powinno być na wolnych obrotach w trybie serwisowym.
Nasze madzie są najlepsze
- Od: 5 mar 2007, 00:08
- Posty: 74
- Skąd: hrubieszow
- Auto: 323f/95r/1.5-z5/
w ramach przegladu? a mi tylko pod samochod zajrzeli zbierznosc sprawdzili swiatla, hamulce, takie podstawy...
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Witam kolege
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
[quote="HOGUM"]Witam kolege
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali[/quote
jak pojechałem na przegląd to gość wsadził do tłumika czujnik i kazał trzymać obroty ok 2500obr. pozniej sprawdzil jak jest na biegu jałowym nic więcej nie podłączał do samochodu.
Sprawdzałem tez błędy na kompie i nie ma żadnych błędów sprawdzałem tez sondę po woltomierzem i oscyluje miedzy 0,2v a 0,6v wiec się zastanawiam czy jest do wymiany chyba ze jest stara i przekłamuje. Moze gdzieś jeszcze jest przyczyna.
jedno pytanko jakie powinny być obroty na biegu jałowym w trybie serwisowym.
Labda powinna cały czas oscylować miedzy 1.00 a około 1.1
Według twoich danych masz walniętą sonde i pewnie dlatego tyle pali[/quote
jak pojechałem na przegląd to gość wsadził do tłumika czujnik i kazał trzymać obroty ok 2500obr. pozniej sprawdzil jak jest na biegu jałowym nic więcej nie podłączał do samochodu.
Sprawdzałem tez błędy na kompie i nie ma żadnych błędów sprawdzałem tez sondę po woltomierzem i oscyluje miedzy 0,2v a 0,6v wiec się zastanawiam czy jest do wymiany chyba ze jest stara i przekłamuje. Moze gdzieś jeszcze jest przyczyna.
jedno pytanko jakie powinny być obroty na biegu jałowym w trybie serwisowym.
Nasze madzie są najlepsze
- Od: 5 mar 2007, 00:08
- Posty: 74
- Skąd: hrubieszow
- Auto: 323f/95r/1.5-z5/
mdubnik – sondę masz ok i nie zaczepiaj jej.
Taka wartość napięcia na wyjściu sondy to jej normalna praca.
Sprawdź lepiej szczelność dolotu.
Taka wartość napięcia na wyjściu sondy to jej normalna praca.
Sprawdź lepiej szczelność dolotu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość