Z5-DE EDM a JDM – różnice

Postprzez Bartg » 24 sty 2011, 19:06

A skąd wiesz, że masz więcej ? Byłeś na hamownii np ?
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez siewcu » 24 sty 2011, 19:12

A nie masz przypadkiem jakiejś foty głowicy ?
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2011, 15:27
Posty: 60
Skąd: Wrocław

Postprzez Marcin1990 » 24 sty 2011, 20:50

Nie mam bo hamowni nie ma w okolicy;/ w polskim ani niemieckim nie mam wpisane mocy a każdy ma obojetnie co to za pojazd, więc napewno to jest fabryczne. Golf IV 110km nie jest dla mnie problemem daje rade, Bmw 3 coupe siadło szybciej niż golf tylko nie wiem jaki to miało silnik. Bmw 525 benzyna prawie 150 km to ze śmiechem no ale mase ma dużo więc nie ma co się dziwić. Samochody z podobną wagą i mocą około 90-120km daje sobie radę. Tylko konkurencji brak jedynie ten golf odpowiedni. Bo np Audi a4 97 rok 1.8 poddaje się bo chyba o niecałe 200kg ciężejsze Octawia 2006 rok tyle że mały silnik miała 1.6 mpi i i na czerwono to nie muszę nawet dobrze swojego ciągnąc by objechać, do prawie 5 tyś wystarczy. Jak kupywałem to myślałem że to silnik 1.8 bo na 1.5 za dobrze to idzie.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez Bartg » 24 sty 2011, 20:55

Najlepiej przyjedź na któryś zlot to zweryfikujemy, kto wie może rzeczywiście masz jakiś rarytas ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Marcin1990 » 24 sty 2011, 21:02

Noo tak tyle że spoty jak zawsze za daleko odemnie;p W innych samochodach są opisane wszystkie silniki, a w F tylko 3 1,5 1.8 2.0 a jest jeszcze 2.5 203ps i oczywiście nawet przez producenta nie opisany. Jak szukałem swojej to na allegro widziałem silnik 1.6 100ps Był taki? Czy tylko przy sprzedaży ktoś wpisał złe dane?
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez Bartg » 24 sty 2011, 21:14

Silnik 2.5 to tylko swapowany, fabrycznie nie wychodził ;) Fabrycznie były tylko te 3, którę wymieniłeś czyli 1.51.8 i 2.0 V6. No ciekawe jak to Twoje BA jeździ, najbliższa hamownia pewnie w Białymstoku. W lipcu będzie zlot w Rykach także w miarę niedaleko ;) Chętnie bym się sprawdził, bo na zlotach na razie szybszego Z5 od mojego nie widziałem, także miło byłoby się sprawdzić :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez bobinho » 24 sty 2011, 21:23

Marcine1990 a czy kolektor dolotowy w twoim silniku wyglada tak samo jak w normalnym z5? z tech aukcji zagranicznych na ebayu wynika ze wyglada silnika nieco sie rózni a z tego co wczesniej napisalismy to do 323f japońskich były 123,115,97 i 88 konne silniki, nie ma wzmianki na http://www.protegefaq.net/engine.html#Z5-DE o 110 konnym, ale mimo wsyzstko zazdroszcze takiego "bialego kruka" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2010, 14:20
Posty: 94
Skąd: Zgierz
Auto: 323F BA 1.5 96R

Postprzez Bartg » 24 sty 2011, 21:51

Bo tak jak napisał Borys na poprzedniej stronie te mocniejszy niby-Z5 mają więcej wspólnego z B serią niż z Z5.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez flywin » 25 sty 2011, 11:28

mi sie raczej wydaje , że różnicy w osprzęcie silnika nie ma , tylko zapewne w dolocie i w wylocie

wywalenie kata, zaślepienie EGR , coś jeszcze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez andrzej-w » 25 sty 2011, 11:58

Wyporodukowana w Japonii, to jest kluczowy argument :D

Marcin. Nagraj video jak ta Twoja kosa buja sie od 0 do 100. Jak znajdziesz kawalek pustej i w miare suchej drogi. Zweryfikujemy ;)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez Marcin1990 » 25 sty 2011, 21:09

Tak w białymstoku jest hamownia:) Co do kolektoru normalnego to nie wiem bo nie przyglądałem się z normalnego silnika. Mam katalizator seryjny, egr nic nie zaślepiane. Filmik, jak będzie cieplej, nagram i wrzucę wam:) Aa te sprężanie ponad norme na każdym bez odchyłków większych niż +-0.2 dodam że to było robione na pół ciepłym silniku i wyszło 14.5 na rozgrzanym było by pewnie więcej.
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:58
Posty: 155
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V

Postprzez soul » 25 sty 2011, 23:00

masz poprostu zdrowa serie ale 110koni to tylko w podpisie na forum.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez bzzyczek » 26 sty 2011, 09:50

Marcin 1990 podaj vin to sprawdzimy czy posiadasz jakas specjalna wersje czy zwykłą jak wszyscy.
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez andrzej-w » 26 sty 2011, 12:25

Nagrywaj dzisiaj bez wymowek, daj vin i zrob pare fot silnika.
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez rafał88 » 26 sty 2011, 22:58

Patrzcie forumowicze jednak mozna do z5 dac turbinke tylko trzeba miec serie de i glowice z B6. http://www.clubprotege.com/forum/showth ... ht=b6%2Fz5



Jesli dobrze rozumiem to co sobie koles napsial.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez rafał88 » 26 sty 2011, 23:04

No i faktycznie kolektor jest ssacy jest inny ale listwa wydaje sie podobna tylko ciekawe jak wtryski.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-98-Ma ... ccessories



Poprzegladalem pare stron z tymi motorami i fakt kolektor wydechowy jest inny ale w niewielkim stopniu bo zamiast miec jeden wylot ma 4-2-1 i tym sie rowni. no ciekawe jak glowica wlot wylot itd, ale to nic wielkiego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez MIRU » 26 sty 2011, 23:31

Do zwykłej glowicy z5 tez sie da doczepic suszarke, po co kombinowac :) btw arafal21
jest cos takiego jak opcja edit...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez flywin » 26 sty 2011, 23:45

taki wlot jest w BP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez scheinwerfer » 27 sty 2011, 16:34

nie jest, troche jest podobny ale to nie jest to samo, bo w bp jest vics (czy jak to sie tam nazywa) a w tym z5 czegos takiego nie ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:38
Posty: 123
Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995

Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323