Z5-DE EDM a JDM – różnice
1, 2
Nie mam bo hamowni nie ma w okolicy;/ w polskim ani niemieckim nie mam wpisane mocy a każdy ma obojetnie co to za pojazd, więc napewno to jest fabryczne. Golf IV 110km nie jest dla mnie problemem daje rade, Bmw 3 coupe siadło szybciej niż golf tylko nie wiem jaki to miało silnik. Bmw 525 benzyna prawie 150 km to ze śmiechem no ale mase ma dużo więc nie ma co się dziwić. Samochody z podobną wagą i mocą około 90-120km daje sobie radę. Tylko konkurencji brak jedynie ten golf odpowiedni. Bo np Audi a4 97 rok 1.8 poddaje się bo chyba o niecałe 200kg ciężejsze Octawia 2006 rok tyle że mały silnik miała 1.6 mpi i i na czerwono to nie muszę nawet dobrze swojego ciągnąc by objechać, do prawie 5 tyś wystarczy. Jak kupywałem to myślałem że to silnik 1.8 bo na 1.5 za dobrze to idzie.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Noo tak tyle że spoty jak zawsze za daleko odemnie;p W innych samochodach są opisane wszystkie silniki, a w F tylko 3 1,5 1.8 2.0 a jest jeszcze 2.5 203ps i oczywiście nawet przez producenta nie opisany. Jak szukałem swojej to na allegro widziałem silnik 1.6 100ps Był taki? Czy tylko przy sprzedaży ktoś wpisał złe dane?
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Silnik 2.5 to tylko swapowany, fabrycznie nie wychodził
Fabrycznie były tylko te 3, którę wymieniłeś czyli 1.51.8 i 2.0 V6. No ciekawe jak to Twoje BA jeździ, najbliższa hamownia pewnie w Białymstoku. W lipcu będzie zlot w Rykach także w miarę niedaleko
Chętnie bym się sprawdził, bo na zlotach na razie szybszego Z5 od mojego nie widziałem, także miło byłoby się sprawdzić 
Marcine1990 a czy kolektor dolotowy w twoim silniku wyglada tak samo jak w normalnym z5? z tech aukcji zagranicznych na ebayu wynika ze wyglada silnika nieco sie rózni a z tego co wczesniej napisalismy to do 323f japońskich były 123,115,97 i 88 konne silniki, nie ma wzmianki na http://www.protegefaq.net/engine.html#Z5-DE o 110 konnym, ale mimo wsyzstko zazdroszcze takiego "bialego kruka" 
- Od: 27 mar 2010, 14:20
- Posty: 94
- Skąd: Zgierz
- Auto: 323F BA 1.5 96R
Wyporodukowana w Japonii, to jest kluczowy argument 
Marcin. Nagraj video jak ta Twoja kosa buja sie od 0 do 100. Jak znajdziesz kawalek pustej i w miare suchej drogi. Zweryfikujemy
Marcin. Nagraj video jak ta Twoja kosa buja sie od 0 do 100. Jak znajdziesz kawalek pustej i w miare suchej drogi. Zweryfikujemy
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Tak w białymstoku jest hamownia:) Co do kolektoru normalnego to nie wiem bo nie przyglądałem się z normalnego silnika. Mam katalizator seryjny, egr nic nie zaślepiane. Filmik, jak będzie cieplej, nagram i wrzucę wam:) Aa te sprężanie ponad norme na każdym bez odchyłków większych niż +-0.2 dodam że to było robione na pół ciepłym silniku i wyszło 14.5 na rozgrzanym było by pewnie więcej.
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Patrzcie forumowicze jednak mozna do z5 dac turbinke tylko trzeba miec serie de i glowice z B6. http://www.clubprotege.com/forum/showth ... ht=b6%2Fz5
Jesli dobrze rozumiem to co sobie koles napsial.
Jesli dobrze rozumiem to co sobie koles napsial.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No i faktycznie kolektor jest ssacy jest inny ale listwa wydaje sie podobna tylko ciekawe jak wtryski.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-98-Ma ... ccessories
Poprzegladalem pare stron z tymi motorami i fakt kolektor wydechowy jest inny ale w niewielkim stopniu bo zamiast miec jeden wylot ma 4-2-1 i tym sie rowni. no ciekawe jak glowica wlot wylot itd, ale to nic wielkiego.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-98-Ma ... ccessories
Poprzegladalem pare stron z tymi motorami i fakt kolektor wydechowy jest inny ale w niewielkim stopniu bo zamiast miec jeden wylot ma 4-2-1 i tym sie rowni. no ciekawe jak glowica wlot wylot itd, ale to nic wielkiego.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
nie jest, troche jest podobny ale to nie jest to samo, bo w bp jest vics (czy jak to sie tam nazywa) a w tym z5 czegos takiego nie ma
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości