Remont Z5
Sluchajcie potrzebuje najlepiej schematu silnika Z5 service manual ale uwaga mam wersje po lifcie bez lancuszka szukalem nigdzie nie ma znalazlem od BJ kod silnika ZM podajze ale to pojemnosc 1.6 chyba niby jest ZL w BJ ktory byl taki jak Z5 w BA po lifcie musze rozrzad ustawic bo nie wiem jak to robie ale mam jeden zabek za daleko niby jakis wzor, rysunek mam ale jak zrobie tak jak na nim jest nie wchodzi mi pasek na rolke :/
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
- Od: 30 sie 2008, 10:22
- Posty: 575
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX
michal_38 napisał(a):Sluchajcie potrzebuje najlepiej schematu silnika Z5 service manual ale uwaga mam wersje po lifcie bez lancuszka szukalem nigdzie nie ma znalazlem od BJ kod silnika ZM podajze ale to pojemnosc 1.6 chyba niby jest ZL w BJ ktory byl taki jak Z5 w BA po lifcie musze rozrzad ustawic bo nie wiem jak to robie ale mam jeden zabek za daleko niby jakis wzor, rysunek mam ale jak zrobie tak jak na nim jest nie wchodzi mi pasek na rolke :/
Tu masz wszystko jak na tacy
viewtopic.php?f=100&t=84024&view=unread#unread
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Witam mam pytanie do speców 
Początkiem listopada mam zamiar oddać z5 do remontu i dobrze by było zalać go później full syntetykiem, więc czy kupić najpierw jakiś tańszy olej syntetyk typu GM i zmienić go na jakiś lepszy np. castrol po dotarciu?
Początkiem listopada mam zamiar oddać z5 do remontu i dobrze by było zalać go później full syntetykiem, więc czy kupić najpierw jakiś tańszy olej syntetyk typu GM i zmienić go na jakiś lepszy np. castrol po dotarciu?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Nie lej castrola to syf jest.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Witam
chciał bym trochę odświeżyć temat, jakiś rok temu robiłem remont w mojej Madzi wszystko było OK olej nie znikał autko śmigało aż miło. Pojawił się jednak problem z olejem w płynie chłodniczym silnik pracuje równo nie stracił na mocy płyn nie bąbluje co by wskazywało na padniętą uszczelkę pod głowicą silnik z taką przypadłością przejechał około 10000Km i nic gorzej się nie dzieje płukałem układ kilkakrotnie na chwile pomaga ubytki oleju są niewielkie prawie znikome, czy może ktoś z posiadaczy Z5 miał podobny problem po remoncie?
chciał bym trochę odświeżyć temat, jakiś rok temu robiłem remont w mojej Madzi wszystko było OK olej nie znikał autko śmigało aż miło. Pojawił się jednak problem z olejem w płynie chłodniczym silnik pracuje równo nie stracił na mocy płyn nie bąbluje co by wskazywało na padniętą uszczelkę pod głowicą silnik z taką przypadłością przejechał około 10000Km i nic gorzej się nie dzieje płukałem układ kilkakrotnie na chwile pomaga ubytki oleju są niewielkie prawie znikome, czy może ktoś z posiadaczy Z5 miał podobny problem po remoncie?
- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
użyta uszczelka to Elring
- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
Głowica była planowana blok dokładnie wyczyszczony zastanawia mnie fakt czy gazownicy przy montażu instalacji nie zrobili jakiegoś babola, moze dolali zimnego płynu na gorący silnik i strzeliła głowica, gdyż po montażu gazu tak się stało. Jak się zrobi trochę cieplej to zdejmę głowice obejrzę uszczelkę i zrobię próbę szczelności głowicy zobaczymy co pokaże.
- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
Reklamować można jeżeli instalacja gazowa niedomaga zaraz powiedzą że oni tylko ruszali kolektor ssący nie do udowodnienia a warunki gwarancji są jasno określone
- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
hotspurs napisał(a):po zasłonie dymnej ani śladu, silnik jest świeżo po remoncie na efekt końcowy trzeba trochę poczekać więc dam znać czy finalnie zakończył się sukcesem
no i co udał Ci się ten remont bo coś się nie chwalisz ?
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):no i co udał Ci się ten remont bo coś się nie chwalisz ?
jak na razie wszystko jest w jak najlepszym porządku, kolejna wymiana oleju i jak na razie nie bierze
- Od: 13 wrz 2010, 11:10
- Posty: 24
- Skąd: BSI
- Auto: 323F Z5 Sparkle Green metallic '95
Witam
dziś przy niedzieli stwierdziłem ze podłubie przy madzi sprawdzę którędy przedostaje się olej do płynu zdjąłem głowicę i nic nie widać uszczelka ładna nie widać sladów przecieku zastanawia mnie tylko jedno w bloku i głowicy jest 16 owalnych kanałów wodnych i 2 okrągłe od pomty a w uszczelce starej i nowej jest ich 5 owalnych i 2 okrągłe tak to wygląda
http://moto.allegro.pl/uszczelka-glowic ... 29311.html , czy może ktoś powiedzieć jak ma się to do orginału. Jutro jeszcze próba szczelności może to da odpowiedź.
dziś przy niedzieli stwierdziłem ze podłubie przy madzi sprawdzę którędy przedostaje się olej do płynu zdjąłem głowicę i nic nie widać uszczelka ładna nie widać sladów przecieku zastanawia mnie tylko jedno w bloku i głowicy jest 16 owalnych kanałów wodnych i 2 okrągłe od pomty a w uszczelce starej i nowej jest ich 5 owalnych i 2 okrągłe tak to wygląda

- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
kupuj w www.carspeed.pl
Dzięki serdeczne, wszystkie otwory się pokrywają zobaczę co jutro wyjdzie przy sprawdzeniu głowicy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 27 lis 2009, 09:29
- Posty: 27
- Skąd: Głuszyca
- Auto: Mazda 323P BA,97, 1.5 Z5,LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości