wymiana tłumika
Strona 1 z 1
nie
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
czyli między tłumik końcowy a środkowy między kołnierze dać samą uszczelkę drucianą i tyle? Aha sruby dałem nowe ale zwyłe 10tki ze sklepu żelaznego czy to błąd? Bo przy tym kołnierzu w tym miejscu mi woda cieknie
specjalistą to ja od tłumików nie jestem..ale jak mi znajomy specjalista
tłumik robił to drucianą podkładkę dał bez żadnych smarów czy tym podobnych rzeczy, a co do śrub to przy kolejnej dłubaninie i tak będziesz musiał dać nowe więc jak ci te zardzewieją to po prostu przy odkręcaniu je ukręcisz i tyle. Z resztą nie kojarzę żeby do układu wydechowego ktoś stosował jakiej mosiężne czy coś 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Jak ja ostatnio wymienialem wydech to użyłem takiej pasty do uszczelniania tłumików, tak dla pewności 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Nie ma potrzeby dawania jakiegokolwiek uszczelniacza, wystarczy tylko ta siatka. Warto równo dokręcić śruby.
PS. Uszczelka/siatka Bosala w InterCarsie to wydatek 8zł.
PS. Uszczelka/siatka Bosala w InterCarsie to wydatek 8zł.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Wydaje mi sie ze w nowym tłumiku uchwyty na które sie zakłada gumowe wieszaki były minimalnie inaczej ustawione w stosunku do starego tłumika i chyba dlatego tłumik nierówno przylegał przy skręcaniu i dlatego cieknie teraz tamtędy woda.Mam jeszcze jedno pytanie, czy po skręceniu śrubami tłumików sprężyny mają być całkiem ściśnięte?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości