Moduł/aparat zapłonowy silnika Z5

Postprzez sps-snipers » 20 maja 2008, 21:50

Ja juz to przerabiałem ze swoim M3 i powiem tak. M3 z silnika 1.8 pasuje bez problemu.Jesli chodzi o reszte to jest problem z wtyczka :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Lukano » 20 maja 2008, 22:12

farciarz napisał(a):pytajnik...czy cewkę w tym aparacie da się wymienić

Da się wymienić. Rozbierałem kilka razy cały aparat. tylko nigdzie nie mogę kupić nowej.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez farciarz » 21 maja 2008, 10:52

Lukano wyskoczyłeś teraz jak Filip z konopi :P do mojego postu napisanego dwa lata temu. Hehe wiem już od dwóch lat że idzie wymienić hahaha <faja> hahaha
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Lukano » 21 maja 2008, 13:38

farciarz wiem wiem :) Gadaliśmy na ten temat w innym poście. Mnie bardziej chodziło dla innych, gdy znajda ten post. Ja wreszcie kupiłem cewke :P Zmieniam wsio razem, palec, kopułkę, swiece no i cewke jak nie pomoże to znowu mi sie ciśnienie podniesie :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez k3b » 21 maja 2008, 16:40

Ja mam takie pytanko głownie do tadziola, rok temu padła mi cewka tak na maksa auto jechało tylko na zimnym silniku jakieś 3-4min jak sie nagrzało to juz nie dało sie jechać. Kupiłem cewke w Rk Niedziałek za 220zł i auto znowu jechało ale nie miało tej mocy co wcześniej ustawiałem zapłon i nic to nie pomagało. Na szrocie kupiłem okazyjnie cały aparat za 100zł P5, przykreciłem do silnika ustawiłem zapłon i madzia odżyła, moc była jak dawniej, jednak nie trwało to zbyt długo jakieś 2 miesiace wyjechałem z garazu i auto zaczeło szarpać po chwili przeszło i znowu stało sie zamulone tak jak by miało 60KM pod masko. Co to może być? Dodam ze po przekroczeniu 4-5tyś obr madzia nawet nieżle przyśpiesza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez Olej28 » 19 lip 2010, 18:37

Ja mam takie pytanko głownie do tadziola, rok temu padła mi cewka tak na maksa auto jechało tylko na zimnym silniku jakieś 3-4min jak sie nagrzało to juz nie dało sie jechać. Kupiłem cewke w Rk Niedziałek za 220zł i auto znowu jechało ale nie miało tej mocy co wcześniej ustawiałem zapłon i nic to nie pomagało. Na szrocie kupiłem okazyjnie cały aparat za 100zł P5, przykreciłem do silnika ustawiłem zapłon i madzia odżyła, moc była jak dawniej, jednak nie trwało to zbyt długo jakieś 2 miesiace wyjechałem z garazu i auto zaczeło szarpać po chwili przeszło i znowu stało sie zamulone tak jak by miało 60KM pod masko. Co to może być? Dodam ze po przekroczeniu 4-5tyś obr madzia nawet nieżle przyśpiesza.




Chciałem zapytać jak to się zakończyło?
Sam zaczynam mieć taki problem tyle że auto szarpie tylko po dłuższej jeździe i nie zawsze.
Olej28
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323