Układ dolotowy Mazda 323c BA

Postprzez thewaytheskyburned » 1 cze 2010, 08:15

Witam,

o pomoc prosiłbym mazdowiczów w Łodzi, choć każda uwaga jest cenna.
Otóż od pewnego czasu moja madzia zaczęła się "dławić" na pierwszym i drugim biegu przy ok. 1000 obrotów.. zajrzałem pod maskę i okazało się, że rura dolotowa jest pęknięta (na przegubie). Doraźnie – zabezpieczyłem izolacyjną tasiemką:P Jeździ – ok. Nabrała z powrotem przyspieszenia itp.

Chodzi mi o pomoc w dobraniu dolotu, (cały układ) celem zwiększenia osiągów. Chodzi o to jak i gdzie szukać filtrów oraz układów – w google, nie znalazłem nic (prawie) o dolocie do mojego modelu mazdy..
Chciałem kupić nową rurę dolotową, ale z tym też jest problem.

Chodzi generalnie o filtr stożkowy i nową rurę oraz kilka cennych porad odnośnie modyfikowania całego układu dolotowego:)
Może polecacie jakieś sklepy w Łodzi?

Serdecznie pozdrawiam i dzięki wielkie za pomoc!
Off we go... Gone in 60 seconds
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 gru 2009, 11:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 C
1.5 – 16V
1995 r.
Typ BA

Postprzez bobinho » 1 cze 2010, 10:09

Odradzam kombinowania z chinskimi rurami, stożkami i innymi rzeczami. Nie ma co poprawiać japończyków, nie po to siedzieli dniami zeby zaprojektowac dolot który ma spełniać swoje zadania w każdych warunkach żeby zmieniać go pozniej na jakis syf robiony w pięc minut w bambusowym garażu.

Dlatego polecam kupic uzywana oryginalną rurę np. z allegro i cieszyc sie dopracowanym seryjnym dolotem:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2010, 14:20
Posty: 94
Skąd: Zgierz
Auto: 323F BA 1.5 96R

Postprzez thewaytheskyburned » 1 cze 2010, 11:28

Heh... tylko z tego co widzę to o samą rurę dość ciężko nawet w internetowych sklepach... chyba że w jakichś warsztatach popytać.

Czyli nie opłaca się jednak zmieniać filtra oraz dolotu. Dość przekonywująco to brzmi:)
Off we go... Gone in 60 seconds
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 gru 2009, 11:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 C
1.5 – 16V
1995 r.
Typ BA

Postprzez bobinho » 1 cze 2010, 12:54

Tzn wiesz sa doloty dedykowane, obliczane pod dany samochod ale to juz koszty od 1000 zł w zwyż czyli gra nie warta świeczki.

Na allegro są te rury http://allegro.pl/item1040109840_rura_w ... 323_f.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2010, 14:20
Posty: 94
Skąd: Zgierz
Auto: 323F BA 1.5 96R

Postprzez waldez » 2 cze 2010, 13:46

Jako posiadacz trzech układów dolotowych w 323c (oryginalny, stożek i carbon airbox) powiem ci tak. Jeśli zależy ci na osiągach i mocy auta to zostaw seryjny, jeśli na dźwięku i wyglądzie pod maską to wstaw stożek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez andrzej-w » 2 cze 2010, 16:10

waldez: czyli tak jak myslalem, bez powaznych przerobek wydechu wystarczy wkladka simota – bo po co przeplacac za k&n i jazda ;)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323