Witam mam problem jak w temacie a konkretnie. Pewnego dnia moja mazda nie odpali będąc pewnym że z winy akumulatora założyłem nowy co nic nie zmieniło. Samochód odprowadziłem do znajomego mechanika który polecił zmienic cewkę zapłonowa co tez uczyniłem i super autko odpaliło ale cóż pojawił się taki problem że przy wkręcaniu się na obroty silnik przerywa i muli a więc wymieniłem świece,kable wn, kopułke palec i nic nie pomogło nawet rozrząd między czasie był sprawdzony i ni jak nie mogę sobie poradzić z tym irytującym problemem.Może ktoś się już z tym spotkał jeśli tak to proszę o pomoc.
a co ciekawe kiedy będę kręcił mazdę na obrotach to nie będzie przerywała a jeśli zmienię bieg na niskich obrotach na wyższy to zacznie przerywać i dławić się kilka sekund po czym się rozkręci.
Mazda 323f(BA) 1995rok 1,5 16v po wymianie cewki przerywa
Strona 1 z 1
to się cieszymy bardzo bo takich tematów o przerywania po nagrzaniu się silnika było sporo, i w 90% właśnie ten aparat był winowajcą chociaż niektórzy się łudzili/łudzą że to akurat nie jest ich przypadek i może to coś innego dolega ich autku
wystarczyło użyć opcji w prawym górnym rogu co się zwie "szukaj" bez zakładania zbędnego i nic nie wnoszącego tematu
pzdr0 & pl0x kosz
wystarczyło użyć opcji w prawym górnym rogu co się zwie "szukaj" bez zakładania zbędnego i nic nie wnoszącego tematu
pzdr0 & pl0x kosz
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
tutaj też są życzliwe osoby ale jak ktoś widzi to samo po raz setny to mu się odechciewa cokolwiek pisać bo ileż to można pisać w kółko jedno i to samo?
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości