a rolke zębatą też wymieniłeśmarian3333 napisał(a):,rozrzad zmieniany 20tys temu
problem z obrotami 323F BA -pomocy
wszystkie rolki+napinacz,kpl,rozrząd,ale to spod pokrywy daje odgłosy,?nie wiem teraz jak mam zdefiniowac ta usterke,bo klekota jak bocian ale tylko na ciepłym silniku,jezdze na mobilu pólsyntetyku,olej jest jeszcze ok,przejechane 2tys od wymiany,ale za 200km wymieniam jak sie juz pierscienie dotra,jezeli były by hydropopychacze to predzej na zimnym by grało,z resztą sam nie wiem,ale gadałem z kolega co mi robił remont ,(on ma 626)i powiedział ze mogły sie wyrobic jakies blaszki i ze trzeba je wymienic,ale co gdzie i jak to nie mam pojecia bo cały czas byłem przekonany ze zawory sa regulowane hydrałlicznie,jak planowałem sobie głowice to nie zauwazyłem zadnych takich blaszek ktore mozna wymienic,
,czy wy tez macie takie przeboje z waszymi madziami???
- Od: 8 lut 2010, 20:43
- Posty: 62
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v z5 95r +Lpg stag4
gadałem dzisiaj z 3 mechanikami i twierdza ze same sie powinny wyregulowac,ale co najdziwniejsze klekota na ciepłym silniku,czytałem na forum ze wymienia sie płytki,pobawie sie jutro z tymi zaworami,optymalny luz chyba 0,21-0,31,okaze sie jutro,
- Od: 8 lut 2010, 20:43
- Posty: 62
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v z5 95r +Lpg stag4
hyba że silniki Z5 mają płytki kłócił się nie bedę bo głównie grzebałem tak na porządnie w generacji BG
a wszystkie silniki serii B3, B6, BP mają hydro 
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
- Od: 21 wrz 2009, 17:17
- Posty: 106
- Skąd: Lubartów/Lublin
- Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V
A ja mam taki problem od wczoraj gdy silnik chodzi na wolnych obrotach jest wporządku a gdy włącze światła to obroty falują , kopułke patrzyłem to jest przepalona muszę wymienic to spewnoscią a jakie przyczyny mogą to być jeszcze?
- Od: 20 sty 2010, 13:00
- Posty: 43
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f BA Z5
a więc tak dzis postanowiłem wybrać sie madziom w traske skromnie tak 20km i co obroty przestały falować , mysle że to przewody WN ponieważ objawy wynikały po tym jak samochodzik postał na deszcze wiadomo wilgoć , zmienimy przewody kopułke swiece i zobaczymy czy objawy wrócą pozdrawiam
- Od: 20 sty 2010, 13:00
- Posty: 43
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f BA Z5
Koledzy odkrecałem dekiel klawiatury i nie wiem,mierzyłem szczeliny i niby sa w normie,nie ma wiekszych luzow,gadałem z paroma mechanikami,1 twierdzi ze hydro popychacze,2 ze płytki,a 3 ze płytki i hydro,juz nie wiem,a moze w głaba lecą,???kolega mowił mi ze sa hydro popychacze i ze ktorys moze juz puszczac,wymieniał kiedys przy jakims audi i mowił ze kpl ok 200zł,i komu ja mam teraz uwierzyc?a dzisiaj zrobiłem ok 50km i nie stuka,ale mysle ze powruci z wielkim hukiem,olej jest pod max,nie jest spalony,pompa nowa,i łancuszek jest tez ok,chyba ze po dłuzszej pracy cos sie dzieje,bo odpalałem ja jak dekiel był odkrecony i uchylałem go zerkajac zeby zbytnio nie zachlapało i nic,chyba ktos ja zauroczył 
- Od: 8 lut 2010, 20:43
- Posty: 62
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v z5 95r +Lpg stag4
@marian3333
w Z5 jak i BP nie ma Hydro-Popychczy tylko Płytki jak nie wierzysz wejdz na http://allmazda.net/
lub skożystaj z MAZDA EPC
a co do stukotu zaworów to zmień może olej czasem pomaga np na Valvoline 10W40 MaxLife
a teraz z innej beczki mianowicie wie ktoś jaka śruba lub wkręt jest do tylnego nadkola/ osłony co jest przy zderzaku tylnym?
chodzi mi o mocowanie górne obok mocowania zderzaka tylniego. Ponieważ wyleciały mi śrubki z 2 tych osłon
w Z5 jak i BP nie ma Hydro-Popychczy tylko Płytki jak nie wierzysz wejdz na http://allmazda.net/
lub skożystaj z MAZDA EPC
a co do stukotu zaworów to zmień może olej czasem pomaga np na Valvoline 10W40 MaxLife
a teraz z innej beczki mianowicie wie ktoś jaka śruba lub wkręt jest do tylnego nadkola/ osłony co jest przy zderzaku tylnym?
chodzi mi o mocowanie górne obok mocowania zderzaka tylniego. Ponieważ wyleciały mi śrubki z 2 tych osłon
flywin napisał(a):@marian3333
w Z5 jak i BP nie ma Hydro-Popychczy tylko Płytki jak nie wierzysz wejdz na http://allmazda.net/
lub skożystaj z MAZDA EPC
a co do stukotu zaworów to zmień może olej czasem pomaga np na Valvoline 10W40 MaxLife
a teraz z innej beczki mianowicie wie ktoś jaka śruba lub wkręt jest do tylnego nadkola/ osłony co jest przy zderzaku tylnym?
chodzi mi o mocowanie górne obok mocowania zderzaka tylniego. Ponieważ wyleciały mi śrubki z 2 tych osłon
Ja mam 10mm
- Od: 20 sty 2010, 13:00
- Posty: 43
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f BA Z5
no nie wiem czy zmiana oleju cos pomoze,jezdze na mobilu 10w40 formuła s i było dobrze,a orientuje sie ktos ile taka płytka i czy mozna ja wszedzie dostac?
- Od: 8 lut 2010, 20:43
- Posty: 62
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v z5 95r +Lpg stag4
Koroniarz napisał(a):flywin napisał(a):@marian3333
w Z5 jak i BP nie ma Hydro-Popychczy tylko Płytki jak nie wierzysz wejdz na http://allmazda.net/
lub skożystaj z MAZDA EPC
a co do stukotu zaworów to zmień może olej czasem pomaga np na Valvoline 10W40 MaxLife
a teraz z innej beczki mianowicie wie ktoś jaka śruba lub wkręt jest do tylnego nadkola/ osłony co jest przy zderzaku tylnym?
chodzi mi o mocowanie górne obok mocowania zderzaka tylniego. Ponieważ wyleciały mi śrubki z 2 tych osłon
Ja mam 10mm
hmm mówisz o tej śrubce /wkręcie mógłbyś zrobić zdjęcie tego wkręta/śruby
marian3333 pisz do Smirnoffa z www.carspeed.pl to ci załatwi najtaniej jak się da ;]
Koledzy,zdjałem dzisiaj jeszcze raz dekiel i powiem tak,-wydaje mi sie ze jest za luzny łancuszek rozrzadu,napinacz wciskam palcem,chodzi jak na sprezynce,jak krece silnikiem to widac jak sie podnosi i opada,ile moze kosztowac taki napinacz,bo wiem zeby go wyjac trzeba wyciagac wałki,zauwazyłem ze jak łancuszek jest luzny to wtedy opuznia sie jeden z wałkOw i dla tego klekota,ale czy on powinien tak falowac?
- Od: 8 lut 2010, 20:43
- Posty: 62
- Skąd: Włoszczowa
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v z5 95r +Lpg stag4
z tego co wiem falowanie obrotów itp może być spowodowane złym stanem sondy lambda przynajmniej tak jest w niektórych samochodach, nie wiem jak w Mazdach
-
Alonzo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość