
Słaba iskra,czy przez to nie odpala ??
Strona 1 z 1
Witam.Wiem ze o kablach,iskrze i świecach jest multum tematów ale.....Problemy zaczely sie pare dni temu.Moja Madzia kiedys palila na dotyk,z cazsem trzeba bylo coraz wiecej krecic zeby odpalila.Wczoraj jechalem i autko zaczelo przerywac i nie reagowac na pedal gazu.Dzisiaj wymienilem swiece,stare byly ostro wypalone wiec myslalem ze problem z glowy.Po wymianie odpalila ladnie pochodzila troszke na ssaniu,po chwili nie chodzila na wszystkie gary,zgasla i juz nie chce odpalic....
Iskra na swiecach jest ale dosyc slaba (nawet nie taka jak w zapalniczce). Nie chcialbym sie ladowac w niepotrzebne koszty bo mnie na to niestac.Dlatego zwracam sie z pytaniem czy slaba iskra moze byc powodem takiego stanu rzeczy
I czy kable moga byc powodem slabej iskry
Pozdro
!

- Od: 22 maja 2009, 07:02
- Posty: 76
- Skąd: Poznań
- Auto: Była 323F 95' (Z5),jest 3 BK (Y6) 05'
Borys napisał(a):Sprawdź akumulator i masę, potem podmień kable od kogoś na spocie, na końcu zostaje rozrusznik jak już nie odpala.
Akumulator rozumiem najlepiej od kogos podmienic
- Od: 22 maja 2009, 07:02
- Posty: 76
- Skąd: Poznań
- Auto: Była 323F 95' (Z5),jest 3 BK (Y6) 05'
Obejrzyj sobie kopułkę aparatu od wewnątrz i palec zaplonowy.
Masz tam pewnie z 0,5 cm nagaru – trochę wilgoci i iskry brak.
Jeżeli jest czysto to pewnie aparat umiera.
Pozdrawiam
Masz tam pewnie z 0,5 cm nagaru – trochę wilgoci i iskry brak.
Jeżeli jest czysto to pewnie aparat umiera.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Dzisiaj zdjalem kopulke i rzeczywiscie byl tam bialy nagar....wystarczylo puknac srubokretem i odpadl
Troszke jeszcze zjechalem do metalu ale problem nadal istnieje i auto nie odpala
Znalazlem na forum fotorelacje z regeneracji/naprawy aparatu P5,podobno on tez moze byc powodem klopotu.Czy w momencie kiedy auto nie odpala warto jest zrobic te czynnosci
(izolacja,nowy palec i kopulka).Pytam bo w wiekszosci ból aparatu dotyczyl szarpania. Czy w moim silniku jest aparat P5 czy M3
pozdro
- Od: 22 maja 2009, 07:02
- Posty: 76
- Skąd: Poznań
- Auto: Była 323F 95' (Z5),jest 3 BK (Y6) 05'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości