Wysokie,długo utrzymujące się obroty na zimnym silniku.Czy to termostat?
Strona 1 z 1
Witam.Był już temat o wysokich obrotach ale mi chodzi o co innego.A mianowicie o to że te wysokie (2500) obroty bardzo długo się utrzymują.Zrobiłem test na postoju i po 2,5 minuty spadły do 2000 a po następnych 2,5 minuty do 1500.Kumpel ma taką samą Madzię i u niego natychmiast po odpaleniu jest 1500 obrotów i chwile potem łagodnie na 1200 i tak dalej.W każdym razie spadają szybko.Pytanie.Czy to wina termostatu czy może czegoś innego??
- Od: 19 kwi 2008, 14:17
- Posty: 18
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16V
syciu od jakiegoś czasu miałem identyko – i już mnie to wnerwiało- bo w końcu kilkuminutowe ssanie na 2500 to już zwiększa spalanie przy każdym odpalaniu na zimnym a zwłaszcza zimą, też myślałem i myślałem, zabrałem sie za regenerację krokowca ale śrubki były tak zapieczone że nic nie zrobiłem, wiec kupiłem nowego krokowca – efekt –> obroty na zimnym początkowo 1900 a po kilku sek 1500 i spadają do 800, tak więc polecam albo regenerację albo zmienic krokowca
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):syciu od jakiegoś czasu miałem identyko – i już mnie to wnerwiało- bo w końcu kilkuminutowe ssanie na 2500 to już zwiększa spalanie przy każdym odpalaniu na zimnym a zwłaszcza zimą, też myślałem i myślałem, zabrałem sie za regenerację krokowca ale śrubki były tak zapieczone że nic nie zrobiłem, wiec kupiłem nowego krokowca – efekt –> obroty na zimnym początkowo 1900 a po kilku sek 1500 i spadają do 800, tak więc polecam albo regenerację albo zmienic krokowca
dokładnie, ja też się nie bawiłem w regenerację i takie tam... Znalazłem pewny silniczek i po prostu zmieniłem na inny
Teraz ma go już mariusz_sti i jak widać nadal świetnie daje rade
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
ja tez stawial bym na krokowca
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
berti.amb – albo podmieniasz krokowca od kogoś albo go od razu kupujesz i podmieniasz – a koszt całkowity to koszt silniczka krokowego – w Ba jakieś 80-100zł w BG raczej taniej jeszcze.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
właśnie dzwoniłem do 4cars i niestety brak zamiennika a nówka 700-800 zł w japan car nówki brak, używanego też ale jeśli by się znalazł to 250 zł Paranoja
chyba będe szukał po jakiś prywatnie rozbieranych autach lub pozostaje mi czyścić u mechanika...
- Od: 19 wrz 2008, 01:38
- Posty: 12
- Skąd: Łódź
- Auto: Obecnie MPK
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
jeszcze kilka dni temu fotki były ok , powinieneś sobie poradzić z regeneracją – bo najgorsze jest chyba odkręcenie śrubek które b.ciężko wykręcić- ja nie dałem rady- gwiazdki na nich zużyły się tak że nie było czym odkręcać , ta śrubka od regulacji początkowych obrotów tez była oporna i nic nie zrobiłem, wiec pozostało mi odpiłowanie główek i wymiana krokowca
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
śrubki załatw sobie nowe za w czasu i jak nie pójdą to rozwierć 
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Mnie Stresuje wskazówka na Desce rozdzielczej.Zatrzymuje się trochę przed połową i nic,dalej nie idzie.Nawet jak byłem w górach z wypchanym bagażnikiem i stałem w korku na wzniesieniu przy 30 stopniowym upale nawet nie drgnęła.
Czyżby uszkodzony termostat??
Czyżby uszkodzony termostat??
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Uff.Kamień Spadł mi z Serca....
AŁAAAAAAAA!! Qr.. na Stope!? ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości