Jakoś nie leci do przodu!!!

Postprzez farciarz » 24 maja 2006, 22:25

emmarek napisał(a):twój samochód waży ponad tonę to nawet kadet (800kg) z silnikiem 1.6 dwa razy cie obleci


OT...chciałbym to zobaczyć. pomarzyć to Kadet może <dupa>
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez andrzejq » 24 maja 2006, 23:04

farciarz napisał(a):chciałbym to zobaczyć

i nie zobaczysz :D to był pewnie tylko taki kiepski żarcik :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez flashmaniac » 24 lip 2008, 21:43

mi raz ozywa od 3500 i ciagnie jak dziki a raz nie .....i nie moge dosc co to......wymienilem gume dolotu powietrza i to samo:(
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez A-D-D » 24 lip 2008, 22:47

Ja jak moją redukuje przy 80km/h na 4 bieg i gaz w deche, to ciśnie ładnie :)
 
Od: 5 cze 2008, 14:50
Posty: 97

Postprzez Capazo » 24 lip 2008, 23:06

Ja moja przy 80km/h do 3 5 tys ciagne do 8100 odcinka ( oczywiscie jak wyprzedzam golfa albo inne zlo zeby nie zdazyl kierunku nawet wlaczyc haha) pozniej 4 i 7 tys no i na koniec 5-teczka i na budziku mamy 180 :D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez farciarz » 25 lip 2008, 00:53

Ale kotleta ktoś odgrzebał :P
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez MAXIMUS » 25 lip 2008, 01:06

siwy_dymek napisał(a):ruper_323f.. < > ...chcesz kogos elegancko lyknac, to redukujesz na taki bieg, zeby mial jakies 40km/h mniej niz odcicie! I po ptokach! Szwagierce powiedz ze czekasz z niecierpliwoscia jak jej zacznie rdzewiec <diabełek> hahaha



No to się uśmiałem do łez przed spaniem .. hahaha hahaha
BEZ MAZDY NIE MA JAZDY ;]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 cze 2008, 17:50
Posty: 24
Skąd: Pabianice ;]
Auto: Mazda 323F 1,5 + LPG 98r

Postprzez Dareczeq » 25 lip 2008, 01:52

Panowie przeciez silnik (1.5) 1.6 16v jest jak na swoja moc naprawde bardzo zrywny. Nie ma co przesadzac, ze to jakas rakieta ale ja wlasnie bardzo podziwiam go za elastycznosc. Spokojnie mozna jadac 60 km/h na 5 biegu, wyprzedzac bez redukcji. Mialem kiedy Opla Astre z silnikiem 1.6 8v i naprawde porownujac prace tych dwoch silnikow to niebo do ziemi. A spalanie hmmm ostatnio przy jezdzie mieszanej mniej wiecej 50/50 po przejechaniu prawie 550 km wyszlo mi 7,2 litra na 100 km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 09:00
Posty: 237
Skąd: Pleszew
Auto: BMW X3 E83 3.0 i

Postprzez farciarz » 25 lip 2008, 03:01

MAXIMUS...czytaj to co koledzy piszą .... i sprawdź w praktyce. Tu akurat nie jest nic śmiesznego w tym co napisał dymek
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez MAXIMUS » 25 lip 2008, 08:04

farciarz ja nie podważam tego co koledzy piszą na temat techniki jazdy, każdy ma swój styl – wyrabia sie go ciągłym doskonaleniem i poznawaniem autka .. ale na temat tej szwagierki i jej seicento hahaha

A tak nawiasem mówiąc; zdefiniujcie mi słowo: "odcięcie" <jelen>

Nie wiem czy nie idę złą drogą .. ale przez takie żyłowanie to nie można zjarać silnika ? :|
BEZ MAZDY NIE MA JAZDY ;]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 cze 2008, 17:50
Posty: 24
Skąd: Pabianice ;]
Auto: Mazda 323F 1,5 + LPG 98r

Postprzez SebaT74 » 25 lip 2008, 09:36

Dareczeq napisał(a):Panowie przeciez silnik (1.5) 1.6 16v jest jak na swoja moc naprawde bardzo zrywny. Nie ma co przesadzac, ze to jakas rakieta ale ja wlasnie bardzo podziwiam go za elastycznosc. Spokojnie mozna jadac 60 km/h na 5 biegu, wyprzedzac bez redukcji.

Jak ktoś dba o silniczek to mu pracuje jak od Dareczeq. Mam 2 Mazdy BA Z5 i BG B6 16V. Lepsze przyśpieszenia ma BG ze względu na masę, elastyczność obu jest rewelacyjna. No i nie tzreba trzymać wysokich obrotów żeby się szybko przemieszczać. Lubie poszaleć ale przy codziennej jeżdzie z butem w podłodze to bym już dawno robił remont silniczków.
Mój sposób jest prosty : gaz 2/3 do 3tyś i zmiana biegu aż do zadanej prędkości. W BG idzie to szybciej w BA troche wolniej ale nie jestem zawalidrogą i średnie spalanie nie przekracza 8 litrów.
Co byśmy robili bez naszych magdalenek :)
Kupie 4 felgi stalowe do BA Z5

Moje autka!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 00:22
Posty: 37
Skąd: Rybnik
Auto: 323F 1.6 16V BG i 1.5 BA

Postprzez grabu122 » 23 maja 2009, 11:29

Podgrzewam trupa :P
Udesky napisał(a):To 1.5 i tak potrawi wiele jak na swoja moc i wage. Zreszta deptanie gazu potrawi kazdy glupi, a to niewszystko do tego trzeba umiec jezdzic i dobrze wyczuc samochod.

Śmigam Z5 już prawie rok.... i do jednego naprawdę ciężko mi się przyzwyczaić ;)
Dotaczacie się na luzie- powolutku (kilka km/h) w gęstym ruchu miejskim, chcecie przyspieszyć, wrzucacie 2bieg, puszczacie powoli sprzęgło.... gaz i... auto (przez chwile) dopóki nie osiągnie ok. 2,5tys/obr przyspiesza w tempie..... załadowanego dostawczaka. :D
Wiem przy tych kilku km/h można wbić jedynkę.... gaz.... i "pobuksować" sobie jeszcze oponami......, no ale....
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez SponeR » 23 maja 2009, 13:10

Dareczeq napisał(a):ja wlasnie bardzo podziwiam go za elastycznosc. Spokojnie mozna jadac 60 km/h na 5 biegu, wyprzedzac bez redukcji.


no co ty naszą mxą Dareczeq nie jechałeś 50kmh na 5 ?? :| też sie da
ma wtedy coprawda 1000-1500 obrotów :D to dopiero emerycko :D
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez świeżak » 23 maja 2009, 19:19

grabu122 napisał(a):Śmigam Z5 już prawie rok.... i do jednego naprawdę ciężko mi się przyzwyczaić oczko
Dotaczacie się na luzie- powolutku (kilka km/h) w gęstym ruchu miejskim, chcecie przyspieszyć, wrzucacie 2bieg, puszczacie powoli sprzęgło.... gaz i... auto (przez chwile) dopóki nie osiągnie ok. 2,5tys/obr przyspiesza w tempie..... załadowanego dostawczaka. zeby
Wiem przy tych kilku km/h można wbić jedynkę.... gaz.... i "pobuksować" sobie jeszcze oponami......, no ale....

Ja mam tak samo, że wrzucam 2 bieg przy małej prędkości i wygląda to tak jak to opisałeś. Z drugiej strony niech sobie autko powoli pojedzie, bo po co mam wrzucać "jedynkę".. niech sie Madzia przez chwile turla:PP heheh
Pozdro!
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez Pioteq25 » 23 maja 2009, 19:43

ruper_323f napisał(a):Obroty się słabo podnoszą, lub jak wolisz bardzo powoli. Jak już jest około trzech tysięcy to nie ma problemu z wyprzedzaniem nawet na 5 biegu bo idzie fajnie, ale jak jadę np. 80 na godzinę i redukuję do 4 tego biegu, gaz do dechy a ona bzim, bzim, bardzo powoli przyspiesza, a nie startuje do przodu!


Przy 80km\h to się redukuje na trójkę :D
Z5 ma najwyższy moment od 4tys i jak chcesz szybko wyprzedzać, to trzeba trzymać się tych obrotów. Sam często nie mogę się powstrzymać i wkręcam silnik trochę wyżej żeby usłyszeć ten fajny dźwięk jakby turbina się włączała. Mam wywalone dwa katalizatory i tłumik przy wysokich obrotach grzmi basowo aż miło :D
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323